Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Max Bjørsvik

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Hjesus View Post
    Så lenge våre egne unggutter er bedre enn Bjørsvik, så er det å hente ham kun å miste erfaring og utvikling for våre egne talenter.
    Har kun vurdert han ut fra de innhopp han hadde i tippeligaen.. har dessverre ikke fått sett noen 2.div kamper i år. Hvis dette stemmer er jeg helt enig med deg. Mulig Reka er redd for å få for lav gjennomsnittsalder i kamgruppa :P
    ....

Tråkk på en KANARI

Comment

Originally posted by maestro View Post
      Han fylte ikke annet enn en kvote. Fyren var elendig for VIF 2. Lykke til mot Brann og takk for forsøket!
      Når man har en liten stall, så ser jeg den at det er greit å ha spillere som kan spille i flere posisjoner.
      I mange tilfeller, så er god hurtighet, god fysikk og brukbar teknikk nok for å spille i TL.
      I og med at Max har spilt midtstopper, ving, spiss og har klart seg bra i Adeccoligaen, så skjønner jeg at det er en spiller Reka ville teste ut. Virka som en veldig hyggelig fyr Max! Lykke til videre.

Comment

Synes ikke vi skal være for harde mot ham. Han virket som en hardtarbeidende fyr som tro til 100%, men dessverre holdt det ikke på TL-nivå. Vi tok en sjanse på ham, og dessverre ga det ikke uttelling. Takk for innsatsen og lykke til videre!

Comment

Sett et par mot førstedivisjonsdassenlaget Brann, Max.

Comment

Working...
          X