Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

2. Niklas Gunnarsson

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Shtian View Post
    Mener både Larsen og Jääger har kontrakt ut året, men har hatt feilinformasjon om kontrakter før. :-) Det er ikke plass til de to òg Gunnarsson i stallen. Neste år skal vi også ha Nakkim og Näsberg, med mindre det blir vurdert riktig å gi dem nye utlånsopphold. Vi har nok ikke plass til mer enn åtte-ni forsvarsspillere i stallen til enhver tid. Disse har kontrakt også neste sesong:
    Lundström,Nedrebø,Nation,Nakkim,Arvidsson,Näsberg. Da er det plass til Wæhler(som vel har vist at han holder enda en sesong) + én eller to stoppere til..
    Jeg vil heller ha Gunnarson enn Jääger. Han har skuffet meg iår. Når det gjelder Lundstrøm er han nok den beste offensive backen vi har, men synest han er for svak 1 mot 1. Så i kamper hvor vi reger med å bli presset bakpå ville jeg startet med Gunnarson.
    Han kom ble svett og dett var dett

Comment

Originally posted by Shtian View Post
      Mener både Larsen og Jääger har kontrakt ut året, men har hatt feilinformasjon om kontrakter før. :-) Det er ikke plass til de to òg Gunnarsson i stallen. Neste år skal vi også ha Nakkim og Näsberg, med mindre det blir vurdert riktig å gi dem nye utlånsopphold. Vi har nok ikke plass til mer enn åtte-ni forsvarsspillere i stallen til enhver tid. Disse har kontrakt også neste sesong:
      Lundström,Nedrebø,Nation,Nakkim,Arvidsson,Näsberg. Da er det plass til Wæhler(som vel har vist at han holder enda en sesong) + én eller to stoppere til..
      Nei, virker ikke som om vi har plass til Gunnarsson i troppen til neste år, nei. Jääger forsvinner nok, usikker på hva som skjer med Larsen. Sitter vel litt med samme følelsen som deg (hvis jeg tolker deg riktig), at Gunnarsson nok ikke er i klubben neste sesong. Tipper han enten forsvinner i sommer (nytt utlån eller salg) eller blir i klubben som rotasjonsspiller på back- og stopperplass frem til kontrakten hans går ut.

Comment

Originally posted by ziggy75 View Post
        Var det Gunnarsson som var redd for å spille foran Klanen?
        Intervju med Niklas Gunnarsson:
        "Leste faktisk et innlegg for en god stund siden, der diskusjonen var at jeg valgte å bytte klubb fordi jeg hadde store problemer å spille foran Klanen. Jeg kan bekrefte her og nå at det er noe av det dummeste jeg har lest og hørt. Så lenge jeg har spilt i Vålerenga har jeg alltid hatt et godt forhold til Klanen."

Kilde: http://www.vpn.no/intervjuer/2016/06...lt-fantastisk/

Comment

Originally posted by tordvif View Post
          Intervju med Niklas Gunnarsson:
          "Leste faktisk et innlegg for en god stund siden, der diskusjonen var at jeg valgte å bytte klubb fordi jeg hadde store problemer å spille foran Klanen. Jeg kan bekrefte her og nå at det er noe av det dummeste jeg har lest og hørt. Så lenge jeg har spilt i Vålerenga har jeg alltid hatt et godt forhold til Klanen."

Kilde: http://www.vpn.no/intervjuer/2016/06...lt-fantastisk/
          Hmm, dette er ytterst merkelig og en påminnelse om at second hand information ikke duger. Det var kilder som er veldig nær ledelsen som mente Gunnarsson ikke taklet å spille foran Klanen. Hvis de mener han ikke er god nok, hvorfor ikke bare si det? Har alltid syntes at det virket rart, all den tid han hadde de beste omgangene sine på backen når han spilte foran Bredden, men har stolt på ledelsen i klubben. I følge Rekdal, var det mange spillere som sleit med å spille foran Klanen. Da kan vi altså eliminere Gunnarsson. Hvem er det da vi snakker om? Eller er det hele en greie for å maskere egen udugelighet?
          Vi er Vål'enga!!

Comment

Ble vel også spekulert i om det var Ruben Kristiansen om jeg ikke husker feil, men da hadde han vel ikke dratt til den gjengen som er mest kjent for å slakte sine egne...

Comment

Originally posted by j_robber View Post
              Ble vel også spekulert i om det var Ruben Kristiansen om jeg ikke husker feil, men da hadde han vel ikke dratt til den gjengen som er mest kjent for å slakte sine egne...
              Synes det ville vært rart om det var Ruben Kristiansen også.. Han fikk da ikke mye pepper av oss på Ullevål.

Comment

Niklas med scoring for Djurgården: https://twitter.com/DIF_Fotboll/stat...39593448415232

Comment

https://video.eurosport.no/fotball/g...57/video.shtml

​​​​​​
                  ​Gunnarsson om tiden i kaosklubben: Manglende lønn, eierskifter og degradering

https://video.eurosport.no/fotball/g...shtml#no-wa-sh
                  ​​​​​​​
                  Niklas om tiden i Palermo. Signert for sarpsborc.

Herlig intervju.
                  Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

Working...
                  X