Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Brændsrød til fugla gratis

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Brændsrød til fugla gratis

Det er mye mye man kan si om rivaliseringen supporterne imellom men at gutta våre skal gå gratis til lsk må da være en skikkelig nedtur, greit han får vell spella flere A- kamper på Horåsen enn hos de vakre Kongeblå.
    Dette kjenner jeg ble mye feil og helt utafor... En overgang som absolutt helst IKKE skulle skje !!

http://www.dagbladet.no/2014/12/09/s...srod/36644833/
    Ingen kan spre slikt ett mørke som den som har sett lyset!!

Det er ingen overgang her. LSK henter vårt vrakgods. Er det ikke litt deilig å tenke på hvor dem legger lista foran neste sesong kontra hvor vi legger vår?

Comment

Originally posted by FrankO View Post
      Det er ingen overgang her. LSK henter vårt vrakgods. Er det ikke litt deilig å tenke på hvor dem legger lista foran neste sesong kontra hvor vi legger vår?
      Det er jo en måte å se det på. At småfugler må hente vårt vrakgods for å få et lag. En annen måte å se det på, som ikke er like hyggelig er at lederne i klubben klarte å unngå å tilby kontrakt til en fremtidig tippeligaspiller.

For det er nå man får svaret på hvem som "leser" talentet til Brændsrød. Hvis han her ender opp med f.eks mye innhopp i tippeligaen og gjør en god jobb, så kan det tyde på at det lederne i klubben vår som har driti på draget. Men om det blir opplyst i Flåklypa Time will show (med norsk scwung"

Når det gjelder min vurdering så er jeg veldig usikker.

Comment

At fugla henter vårt "vrakgods" ække bra. Greit at han ikke er vurdert som god nok, men det må da være andre klubber i nærheten som kunne vært interessante nok. Våre spellere burde ikke gå gratis til romeriksklubben enyway.
        Men siden han er bosman så er jo valget hans........ at lsk IKKE kan velge på øverste hylle ser jeg som veldig positivt !!

Comment

Alltid kjipt de FÅ gangene en VIF-spiller er så retningsvill og historieløs at han/hun forviller seg opp til Orderud-traktene.
          Blæh!!
          (DEt fins da andre klubber om man absolutt vil vekk!!)

Først Marte Berget fra damelaget, så Brændsrud.... To nedturer dette - uansett hvor gode de to måtte være.

Comment

Originally posted by san Paolo View Post
            Alltid kjipt de FÅ gangene en VIF-spiller er så retningsvill og historieløs at han/hun forviller seg opp til Orderud-traktene.
            Blæh!!
            (DEt fins da andre klubber om man absolutt vil vekk!!)

Først Marte Berget fra damelaget, så Brændsrud.... To nedturer dette - uansett hvor gode de to måtte være.
            Nå var det jo vi som ikke ville ha han, og da skjer gjerne sånne ting. Regner med at det var et riktig valg. Marte who?

Comment

Mulig jeg er en romantiker, men en spiller som har spilt for Enga skal ikke gå til fugla og vice versa.

Comment

Originally posted by Plaum View Post
                Mulig jeg er en romantiker, men en spiller som har spilt for Enga skal ikke gå til fugla og vice versa.
                Joda, er enig i det egentlig. Men Brændsrød ble vel henta fra Tønsberg. Ikke samme lojalitet da tydeligvis.

Comment

<<Ikke bruk energi på å lure på hvorfor Rekdal lot han gå.. To grunner:
                  1. Rekdal liker best gutter som er slappe i ringen, ref signering av Kjetil W.
                  2. Gutten liker ikke gamle griser som er opptatt av slappe fiseringer!>>

Her har du nivået på folk i Lillestrøm, hvor Brændsrød var så heldig å få kontrakt. Må være kjipt for han når de enten mister lisensen om et halvt års tid, eller går konk. Stakkars gutt, og det av flere grunner.

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post
                    Må være kjipt for han når de enten mister lisensen om et halvt års tid, eller går konk. Stakkars gutt, og det av flere grunner.
                    Akkurat det tviler jeg på. Blir nok en redningsaksjon, men at det blir tøft for dem både sportslig og økonomisk, det tror jeg på.

Comment

Jeg blir litt trist når jeg innser at jeg ønsker at en av våre gutter ikke lykkes... men slik er det i denne saken
                      ....

Tråkk på en KANARI

Comment

Brændsrød på lån til Strømmen

Selv om jeg føler jeg er kommet nærmere, er jeg fortsatt et godt stykke unna å få mye spilletid på A-laget til LSK. Strømmen er en bra klubb og en fin arena å utvikle meg videre på, sier Brændsrød

Comment

Originally posted by book View Post
                          Ser ut som det var riktig av oss å la han gå. Rask og god teknisk er han. Men altfor veik og lite fotballklok. Spørs om Fugla får skikk på han. Vi hadde i hvert fall ikke hatt tid til å forme og trene han opp når vi har spillere som Omarsson og Castro som kommer til å nå mye lengre.
                          Forøvrig den eneste gangen Brændsrød fikk "vist seg" fram for oss var mot nettopp fugla, da han spilte en brukbar match, med en tunnel og en dragning som høydepunktene. Det var for fjærkrekene nok til å gi han kontrakt. Personlig har jeg ingen problemer med at vi har en farmer-klubb på romerrike, så lenge de bare plukker opp daukjøttet vårt.

Comment

http://m.nettavisen.no/sportspill/ls...423199311.html

Her er et annet vrakgods fra VIF til LSK, men virker som de har klart å få mye ut av denne gutten.

Comment

Originally posted by EngaForAlltid View Post
                              Ser ut som det var riktig av oss å la han gå. Rask og god teknisk er han. Men altfor veik og lite fotballklok. Spørs om Fugla får skikk på han. Vi hadde i hvert fall ikke hatt tid til å forme og trene han opp når vi har spillere som Omarsson og Castro som kommer til å nå mye lengre.
                              Forøvrig den eneste gangen Brændsrød fikk "vist seg" fram for oss var mot nettopp fugla, da han spilte en brukbar match, med en tunnel og en dragning som høydepunktene. Det var for fjærkrekene nok til å gi han kontrakt. Personlig har jeg ingen problemer med at vi har en farmer-klubb på romerrike, så lenge de bare plukker opp daukjøttet vårt.
                              Nå uttleid til strømmen, så talentet har stagnert hittill dessverre...

Comment

Working...
                              X