Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Elías Már Ómarsson

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Elías Már Ómarsson

En av mine desiderte favorittspillere, skal selvsagt ha en egen tråd.

Tatt ut på A-laget til Island. Moro.
    Ett lag i Oslo.

Originally posted by VIFpatriot View Post
    En av mine desiderte favorittspillere, skal selvsagt ha en egen tråd.

Tatt ut på A-laget til Island. Moro.
    Gratulerer Elias!

Comment

hva er A - laget?

Comment

Elias med 2-0 for IFK i dag.

https://vglive.no/event/20981
        Ett lag i Oslo.

Comment

Elias har fått tillit, spiller fast fra start og har nå virkelig funnet seg til rette i Göteborg og skåret i de tre siste kampene. Kan fort bety at han blir tapt for oss. IFK har vel opsjon på kjøp.

Comment

5 mål/1 assist på 10 matcher nå for IFK. scoret vel senest i helga?

Hardtarbeidende, teknisk og uredd. Særdeles lite fornøyd med at vi tuppet han til Sverige! Er det bekreftet at IFK har opsjon?

Comment

Originally posted by lagavulin View Post
              5 mål/1 assist på 10 matcher nå for IFK. scoret vel senest i helga?

Hardtarbeidende, teknisk og uredd. Særdeles lite fornøyd med at vi tuppet han til Sverige! Er det bekreftet at IFK har opsjon?
              Ja, det er bekreftet. IFK sier også at de ikke tror de får brukt den siden han kan få mer i lønn andre steder. Vålerenga må takke ja, men spilleren selv kan si nei.

Comment

Originally posted by Muppetkokken View Post
                Ja, det er bekreftet. IFK sier også at de ikke tror de får brukt den siden han kan få mer i lønn andre steder. Vålerenga må takke ja, men spilleren selv kan si nei.
                Surt, altså. Sitter med en følelse av at Deila hadde fått ut potensialet i gutten. Han er jo bare 21-22?

Comment

Uten å kunne kalle meg ekspert på IFKs spillestil, så ser jeg at de går ut i 4-4-2. Kanskje det passer Omarsson bedre å være én av to spisser. Han er en artig spiller å se på, men hvilken posisjon kunne han hatt i en startellever hos oss?

Comment

Originally posted by Shtian View Post
                    Uten å kunne kalle meg ekspert på IFKs spillestil, så ser jeg at de går ut i 4-4-2. Kanskje det passer Omarsson bedre å være én av to spisser. Han er en artig spiller å se på, men hvilken posisjon kunne han hatt i en startellever hos oss?
                    Det spørs vel hvordan Deila vil spille. Men får vi greit betalt for han så tror jeg vi skal være fornøyde.

Comment

Working...
                    X