Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

18. Rino Falk Larsen

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 18. Rino Falk Larsen

Synes Rino har sett svært sterk ut på treningen i det siste. Jeg forstår ikke helt hvorfor han ikke får starte? Med de skadene vi har mot Odd, så mener jeg at vi bør kjøre han inn på en av midtbaneplassene.

PS de to siste nye spillerne jeg har pratet opp er Moa (før han slo igjennom hos oss), og Kjartansson. Har derfor en ganske bra record på å spotte de som kommer til å slå gjennom hos oss.
    Blått og godt nyttår!

Originally posted by jimmern View Post
    Synes Rino har sett svært sterk ut på treningen i det siste. Jeg forstår ikke helt hvorfor han ikke får starte? Med de skadene vi har mot Odd, så mener jeg at vi bør kjøre han inn på en av midtbaneplassene.

PS de to siste nye spillerne jeg har pratet opp er Moa (før han slo igjennom hos oss), og Kjartansson. Har derfor en ganske bra record på å spotte de som kommer til å slå gjennom hos oss.
    Midtbanen er jo der vi har flest spillere p.d.d, så konkurransen er stor.

Over til ett annet spørsmål, hvorfor har ikke klubben ansatt deg som speider?

Comment

Vi må også huske på at vi fortsatt kjemper om å unngå nedrykk. Det ble tidlig sagt at vi trenger spillere med rutine og litt pondus for å komme oss unna sumpa og derfor er det ikke Rino sin tur enda. Vif2 trenger han for å berge plassen i 2 div. Jeg tipper han får noen innhopp på slutten av sesongen hvis vi har tatt nok poeng til å berge plassen og kan slippe oss litt mere løs.

Comment

Originally posted by tordvif View Post
        Over til ett annet spørsmål, hvorfor har ikke klubben ansatt deg som speider?
        To, kanskje tre, spillere på åtte år er dårlig uttelling for en speider... :-D

Comment

Originally posted by anderan View Post
          kanskje ikke de mest vanskelig å se at skulle slå igjennom heller men vi kunne ihvertfall trengt noen som klarer å spotte hvem som slår igjennom hos oss

Comment

Originally posted by anderan View Post
            Er enig i at det ikke er allverden å spotte to på åtte år.

Men, det var noe spesielt med både Moa og Kjartansson; de scorte mange enkle mål på treningen. Falk Larsen har ikke dette, men han går i krigen for laget og har en spilleforståelse som er ekstrem. Jeg tror ikke talentet hans er større enn andres (for eksempel Qaka), men viljen hans er større enn stort sett alle andre. Tror det trumfer talent og at han blir vår nye store.
            Vi får se; jeg har trua og håper at han får noe mer enn bare innhopp i høst.
            Blått og godt nyttår!

Comment

Working...
            X