Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Stengel klar for Godset

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Stengel klar for Godset

http://www.godset.no/nyheter/stengel-er-klar-for-godset

Good night, Irene!

ArneB
    ArneB -

Det var det elendige ryktet jeg fikk. Håper han mislykkes.
    Ett lag i Oslo.

Comment

Originally posted by ArneB View Post
      Jeg kommenterte tørt til sidemannen i går at det nesten så ut som at Stengel tok det gule kortet med vilje (siden han da slipper tur til Sogndal). Nå tror jeg nesten på min egen kommentar (jeg tror han er mer profesjonell, men er ikke helt sikker).
      Uansett: da må det legges til sentral midtbanespiller på lista over hva som må inn av spillere gjennom vinteren. Det fremstår skikkelig rart å slippe Pelle før Stengels underskrift var på plass...

Comment

Dette var skuffende!!

Comment

Jeg orker ikke å kommentere dette engang. Det er bare trist.

Comment

Christian drar, Stengel får full tillit, så stikker han. Og til Godset faktisk. Måtte du mislykkes totalt Stengel!
            Ett lag i Oslo.

Comment

Stengel og Grindheim samme uke er noe dritt. Hadde regnet med at 1 ble borte men at begge 2 ryker er utrolig trist.
              Stengel har vokst mye siste året å skulle gjerne sett han ble noen år til.
              Grindheim har også vist i år at han er en av våre beste.
              Ja ja, det som er bra at vi nå vet og slipper å spekulere noe mer.
              Det som er trist er at vi mister våre 2 beste midtbanespillere denne høsten samtidig uten noen klare erstattere.
              Takk til Stengel for det han gjort og veldig trist at vi lar en spiller som han gå

Comment

Helvete! Hva faen!? Hva i alle dager er det Skullerud kunne gi som ikke vi kunne matche?
                "Kampen er ikke over før Frode har låst seg inne på do."

Comment

Originally posted by Stingray View Post
                  Stengel og Grindheim samme uke er noe dritt. Hadde regnet med at 1 ble borte men at begge 2 ryker er utrolig trist.
                  Stengel har vokst mye siste året å skulle gjerne sett han ble noen år til.
                  Grindheim har også vist i år at han er en av våre beste.
                  Ja ja, det som er bra at vi nå vet og slipper å spekulere noe mer.
                  Det som er trist er at vi mister våre 2 beste midtbanespillere denne høsten samtidig uten noen klare erstattere.
                  Takk til Stengel for det han gjort og veldig trist at vi lar en spiller som han gå
                  Nå synes jeg Fridjonsson er bedre enn dem begge.
                  Ett lag i Oslo.

Comment

Originally posted by VVV View Post
                    Helvete! Hva faen!? Hva i alle dager er det Skullerud kunne gi som ikke vi kunne matche?
                    Stor sjanse for europcupspill 2018.

Comment

Originally posted by Nico 8 View Post
                      Stor sjanse for europcupspill 2018.
                      Allikevel. Potensialet til Vålerenga nå med stadion og alt rundt, er langt større enn i Godset og den lille rønna Marienlyst. Nå har jeg lite til overs for den fyren der.
                      Ett lag i Oslo.

Comment

Stengel har vært satt mye ut i kulden hos Deila, tipper det også har spilt en rolle.

Comment

Originally posted by Fredrik Flateng View Post
                          Stengel har vært satt mye ut i kulden hos Deila, tipper det også har spilt en rolle.
                          Tror jeg og. Han har jo ikke akkurat framstått som noe førstevalg. Burde vært løst før sesongen, ikke vente til han fritt kunne prate med andre klubber. Dette er nok en ripe i lakken til Deila hos meg. Nå får Deila imponere på overgangsfronten i vinter, men jeg tror det ikke før jeg ser det.

Comment

Gratulerer Deila og Vålerenga, bra jobba 😡....to av de beste ut samme uka, imponerende.

Comment

Minner om at Jim Solbakken er agenten til Stengel. Han var agenten til Singh og Fellah da de dro også...

Er det noen flere på VIF som har han som agent? I så fall burde vi selge dem før de stikker fra oss.

Er sykt skuffa over Stengel som hadde garantert fått spilletid fremover, men dette faller i bunn og grunn på Deila. Å ta over den dyre kontrakten til Ibrahim og bruke han framfor Stengel i første del av sesongen skadet oss mer enn bare denne sesongen. Ble et ekstra lite "fuck you" fra Stengel ved å gå til gamleklubben til Deila.

Comment

Working...
                              X