Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Niklas Castro

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Niklas Castro

https://www.aftenposten.no/100Sport/fotball/Kongsvingers-Castro-vil-gi-AaFK-en-hjelpende-hand--Jeg-skal-gi-det-lille-ekstra-264272b.html

Hadde ikke fått dette med meg, men Castro er AAFK-spiller fra 2019. Lykke til Castro, så får vi se om det blir Eliteserien neste sesong.

Og der satte Castro inn Ålesunds første mål mot et Rosenborg som må spille 55 min med ti mann. Trivelig!

Comment

Originally posted by Farmor View Post
      Og der satte Castro inn Ålesunds første mål mot et Rosenborg som må spille 55 min med ti mann. Trivelig!
      Artig å se han ja!

Comment

Castro storspilte for KIL, og ble hentet til Aafk der han også har herjet. Ser for meg han som en mulig erstatter for Ejuke når han selges. Her bør vi være på!
        - LGRW

Comment

Originally posted by Stix10 View Post
          Castro storspilte for KIL, og ble hentet til Aafk der han også har herjet. Ser for meg han som en mulig erstatter for Ejuke når han selges. Her bør vi være på!
          Spillern som 10'er?
          Last edited by ziggy75; 29.06.2019, 17:31.

Comment

Originally posted by ziggy75 View Post

Spillern som 10'er?
            Tja, 10`er / kant. Mest det siste, kanskje. Som Ejuke i det siste
            - LGRW

Comment

Tatt ut på det Chilenske landslaget. For en spiller vi lot glippe her.

Comment

Men kunne vi vite det når spilleren forlot oss? Det blir litt what if hele veien.

Comment

http://www.aafk.no/nyheter/tatt-ut-p...ske-landslaget

Akademiet vårt leverer varene. Meget bra. Moren jobber/jobbet i enga. Ekte enga gutt fra bunnen av.

Synd han ikke greide å etablere seg i VIF.

Tror kongsvinger var riktig valg, men utlån hadde vært bedre. Synd å slippe de virkelig store talentene våre uten tilbakekjøps klausul eller utlån
                  Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

Originally posted by Muppetkokken View Post
                    Men kunne vi vite det når spilleren forlot oss? Det blir litt what if hele veien.
                    Kunne man vite? Nei. Man vet aldri. Men mange supportere var sterkt imot å slippe Castro. Deila lovet at vi hadde tilbakekjøpsklausul og at vi fulgte ham tett.
                    Vi ryddet plass til Berntsen istedet. Fy f...

Comment

Det ble hevdet at vi hadde tilbakekjøpsklausul da han gikk til Kongsvinger. Hvis det stemmer, fikk vi sannsynligvis tilbud om å matche Ålesunds bud, og valgte å ikke gjøre dette. Ingen avtale med Ålesund

Comment

Originally posted by Mikkell View Post
                        Det ble hevdet at vi hadde tilbakekjøpsklausul da han gikk til Kongsvinger. Hvis det stemmer, fikk vi sannsynligvis tilbud om å matche Ålesunds bud, og valgte å ikke gjøre dette. Ingen avtale med Ålesund
                        Jada. Det er jo selvsagt.
                        det jeg stusser over er at Castro hadde en bra utvikling i xxx, men at vi allikevel ikke så nytten av å ham ham i laget.
                        eller dvs, veldig mange så den nytten. Hele veien. Men ikke de som bestemmer.
                        Ok, alle kan gjøre feil og alt det der, men det er en skikkelig ripe i lakken når man snakker i store ord om talentutvikling.

Comment

Originally posted by g-maZta View Post

Jada. Det er jo selvsagt.
                          det jeg stusser over er at Castro hadde en bra utvikling i xxx, men at vi allikevel ikke så nytten av å ham ham i laget.
                          eller dvs, veldig mange så den nytten. Hele veien. Men ikke de som bestemmer.
                          Ok, alle kan gjøre feil og alt det der, men det er en skikkelig ripe i lakken når man snakker i store ord om talentutvikling.
                          Ja,jo han hadde en utvikling i Kongsvinger, men det var vel ikke akkurat en stor budkrig på han da han gikk til Aalesund? Mener utviklingen han har hatt denne sesongen er mye bedre.

Comment

Sak om Castro i Dagsavisen - https://www.dagsavisen.no/sport/aret...enga-1.1616275
                            «Årets spiller i 1. divisjon: - Ingen bitterhet overfor Vålerenga. Niklas Castro vokste opp i Vålerenga, men måtte videre for å utvikle seg. - Når man ikke passer inn, må man flytte på seg, sier Castro, som nå har rykket opp med Aalesund.»
                            Saken er bak betalingsmur, men tittel og ingress forteller jo det meste.

Comment

Working...
                            X