Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Egil "Snapper'n" Johansen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Egil "Snapper'n" Johansen

Det var veldig trist å lese artiklene som ble lagt ut i medier i dag, om at vår kjære Egil "Snapper'n" Johansen har fått den samme diagnosen som vår andre helt Luton Shelton.
    Det er ikke så mye å si om dette, enn at det er tragisk.

Jeg håper klubben kan vise sympati og følge opp i en slik situasjon, og jeg skulle ønske vi kunne hedre en av våre siste, skikkelige siste bohemer - på en fullsatt stadion mot LSK 1.mai.

Selv har jeg bestilt drakter til familien med nr 7 og Johansen under, som vi vil ha på oss denne dagen, kunne vært fint om f.eks inntekter av slikt drakt salg gikk til ett godt formål.

Registrerer at klubben ikke har gått ut med noe offisielt enda.

Det var trist å høre. Husker Snapper'n godt fra Bislett på 80-tallet. Tror også jeg spilte mot ham en gang på 90-tallet da han var tilbake i Bøler.

Comment

Da har Snapper'n forlatt oss så alt for tidlig.Hvil i fred❤️
      Du gå'kke aleine Vålenga!

Comment

Originally posted by Ingar View Post
        Da har Snapper'n forlatt oss så alt for tidlig.Hvil i fred❤️
        Du gå'kke aleine Vålenga!
        Jeg husker de gode minnene fra Bislet når han herja i leikegrinda. Det største minnet jeg har av han er allikevel hyllesten han fikk tidligere i år. Den gleden han viste når han satt i stolen sin, er et rørende øyeblikk jeg aldri vil glemme.
        Hvil i fred!
        "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Working...
        X