Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Fasit og resultater runde 1

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Fasit og resultater runde 1

Dypp meg i lake og kall meg ei reke!! Dette burde jeg prøvd mange år tidligere. Ikke forvent noe som helst av Vål'enga, pælm kampnervene i dass, gå inn med lave skuldre, que sera-sera osv. Vi så ut som et bra lag, full kontroll og dette kan bli riktig moro.

Og så hadde jeg nesten glemt hvor koselig det er å sette seg ned med et lite vinglass eller to og rette tippinga. Mange gamle travere i manesjen, men også noen nye, og ikke noe er hyggeligere. Denne ukens spørsmål medførte også at jeg måtte se kampen i opptak og det var jo slett ikke ille.

Tippinga: Noen stormet ut av blokkene; slapp av folkens. Løpet er langt og jeg mistenker at kondisen ikke er all verden :-)

Fasit:
    1. Hvilken spiller skårer kampens første mål ? Mattias Vilhjalmsson
    2. Får VIF flest cornere i første eller andre omgang, eventuelt like mange i begge? Første (5)
    3. Hvilket lag får tildelt flest frispark i første omgang? Vif (5-4)
    4. Banens beste iflg VG-børsen blir..? Mattias Vilhjalmsson
    5. Og sluttresultatet blir ...? 2-0

4 poeng
    Kverna
    hp29
    hmchrist

3 poeng
    Loffen
    maestro

2 poeng
    Daniel
    JohnF
    ziggy75
    christer1913
    Dude
    KlansHagen
    Rino
    2m@s

1 poeng
    VIFpatriot
    Ingar
    Mikkell
    tasse
    eiks
    j_robber
    Gellik
    VVV
    tordvif
    Nico 8
    LameDuck
    Waldemar

0 poeng
    usbenga
    spania
    Farmor
    McCabre
    Vi er Vål'enga!!

Et tips for pausetall til en evt. neste gang kan være å gå inn på vglive i pausen og ta en screenshot av statistikken da, så slipper du å måtte se kampen på nytt om det viser seg å være en litt mindre fristende kamp å se igjen.

Comment

Originally posted by Nico 8 View Post
      Et tips for pausetall til en evt. neste gang kan være å gå inn på vglive i pausen og ta en screenshot av statistikken da, så slipper du å måtte se kampen på nytt om det viser seg å være en litt mindre fristende kamp å se igjen.
      Takk for tips, men er som regel for opptatt i pausene med tant og fjas til å tenke på tippekonkurransen. Dessuten teller ikke alltid VG opp "småfrisparkene". Selvgjort er velgjort
      Vi er Vål'enga!!

Comment

Working...
      X