Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Resultater runde 9. VIF-LSK

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Resultater runde 9. VIF-LSK

Ja, jøss. Vi choka big time, noe jeg hadde veldig på følelsen, men som jeg ikke fikk meg til å tippe. Jeg ville jo så gjerne være positiv. Det blir med denne ene gangen, fra nå av kryper jeg inn i mitt kyniske skall. Vålerenga er og blir Vålerenga. Dette tapet kommer til å sitte i lenge, og dessverre er det ingen mulighet til å la tankene gli over til neste tellende kamp pga den helvetes landslagspausen vi står foran. Ikke så mange som plukket voldsomt med poeng, men KlansHagen glimret til med 5.

1. Hvor mange mål skåres i første omgang? Ett mål
    2: Hvilket lag skårer først? de uringule
    3: Hvilket lag får flest cornere? VIF
    4: Klarer Thomas Lehne Olsen å unngå (dvs. ikke bli tatt for) offside? Nei *
    5: Hvor mange gule kort blir det delt ut totalt i kampen? 5
    6: Når skåres mål nummer to? 62 min.
    7. Hvilken spiller skårer kampens siste mål? En eller annen Salquist
    8. Hvor mange prosent ballbesittelse har VIF i kampen? 54%
    9: Hva blir sluttresultatet? 0-3
    10. Hvem blir BB i følge VG? Lehne Olsen

* Jeg mener Lehne Olsen ble avblåst for offside en gang like før (?) 0-1 målet. Har ikke orket å se kampen på nytt. Om dette er feil får jeg ta en ny runde på akkurat dette spørsmålet.

30 poeng

hp29 (3)
    j_robber (3)
    Loffen (3)
    maestro (3)

29 poeng
    Farmor (2)
    Ingar (3)
    KlansHagen (5)

28 poeng
    usbenga (3)
    christer1913 (3)
    Kverna (3)
    Mikkell (3)

27 poeng
    Dude (2)
    JohnF (3)
    tasse (4)

26 poeng
    eiks (2)
    vifboy93 (3)

25 poeng
    LameDuck (1)
    Daniel (2)
    Haraldspokal (2)

24 poeng
    Nico 8 (3)
    Gellik (3)

21 poeng
    Rino (2)

16 poeng
    hmchrist
    VVV (3)

14 poeng
    tordvif

13 poeng
    Waldemar

12 poeng
    ziggy75 (2)
    bohem33 (2)
    spania (3)

9 poeng
    2m@s

4 poeng
    VIFpatriot

3 poeng
    zoonic

1 poeng
    Muppetkokken

0 poeng
    Mcabre
    Moa91

Vi er Vål'enga!!

Siden det var meg som la opp til det vanskelige spørsmål 4 (og dessuten har egeninteresse av svaret ), skal jeg bite tenna sammen og se kampen i opptak. Har startet, og kan så langt (17 min) ikke se at Lehne Olsen har blitt avblåst for offside.

Comment

Mener at det var han som gikk i offside etter bare et par minutter, da de spilte mot oss. Husker jeg tenkte "digg, da var det poenget i boks"

Comment

Originally posted by Mikkell View Post
        Mener at det var han som gikk i offside etter bare et par minutter, da de spilte mot oss. Husker jeg tenkte "digg, da var det poenget i boks"
        Han ble avblåst på 1.43. Ikke mulig å se linjedommer eller flagg, men TV-kommentator sier at "Ballen var vel oppi hånda på Lillestrømspissen". Har pint meg gjennom hele elendigheta nå og har fortsatt til gode å finne offsiden hans.

Comment

Originally posted by Farmor View Post

Han ble avblåst på 1.43. Ikke mulig å se linjedommer eller flagg, men TV-kommentator sier at "Ballen var vel oppi hånda på Lillestrømspissen". Har pint meg gjennom hele elendigheta nå og har fortsatt til gode å finne offsiden hans.
          I følge statistikken på VG Live ble LSK avblåst for offside bare en gang, så om du ikke finner andre, er det nok hendelsen etter 1,43 som er offsiden. Fra det jeg husker av den situasjonen var flagget oppe før TLO handset, ergo offside. Finner ingen LSK offsider på VG-live. Orker du å se gjennom èn gang til :-D ?
          Vi er Vål'enga!!

Comment

Originally posted by maestro View Post

I følge statistikken på VG Live ble LSK avblåst for offside bare en gang, så om du ikke finner andre, er det nok hendelsen etter 1,43 som er offsiden. Fra det jeg husker av den situasjonen var flagget oppe før TLO handset, ergo offside. Finner ingen LSK offsider på VG-live. Orker du å se gjennom èn gang til :-D ?
            Nei, den pina går jeg ikke gjennom en gang til. Nærmest 100 prosent sikker på at ingen annen offside kan ses på TVopptaket,. Så hvis det var en offside på TLO, må det ha vært den situasjonen på 1.43. Jeg kapitulerer og lar glemselens lune slør falle over lørdag 25. mai 2019.

Comment

Originally posted by Farmor View Post

Nei, den pina går jeg ikke gjennom en gang til. Nærmest 100 prosent sikker på at ingen annen offside kan ses på TVopptaket,. Så hvis det var en offside på TLO, må det ha vært den situasjonen på 1.43. Jeg kapitulerer og lar glemselens lune slør falle over lørdag 25. mai 2019.
              HAHA, skjønner godt at du ikke orker. Man har da sin mentale helse man ønsker å ivareta.

Da faller dommen her og nå: Thomas Lehne Olsen kjennes skyldig i èn (1) offside i oppgjøret mot VIF. Straffen settes til en evig tilværelse i nedrykksstrid med LSK, uten mulighet for videresalg til bedre klubber. Enjoy!
              Vi er Vål'enga!!

Comment

Working...
              X