Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Resultater runde 14, VIF-Bodø Glimt

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Resultater runde 14, VIF-Bodø Glimt

Det har gått noen dager nå, men karamellen vi fikk tildelt på fredag, var så god at den måtte nytes i langdrag. Og sannelig ga ikke helga oss et gjensyn med Bislett også. Seier mot Lyn er alltid gøy. Og så kan man si mye fint om Intility, men det var digg å se fotball på naturgress igjen.

Nå er det sommerferie, med unntak av rekruttkamp mot Norild på hjemmebane lørdag. Møt opp!! De fleste andre lagene i Eliteserien spiller til helga, mens våre gutter ligger på solseng eller vaser rundt i fjellheimen, hva vet jeg...

Ikke mange så en 6-0 seier komme, men både Dude og tordvif traff på antall mål i kampen og klatret oppover sammenlagtlista, Dude til og med helt til topps!

1. Hvilket lag scorer først? VIF
    2. Hvor mange mål blir det totalt i kampen? (ett poeng pr mål) 6
    3. Hva er riktig tippetegn pause/slutt? H/H
    4. Hvilket lag får flest cornere? Bodø Glimt
    5. Hvilket lag har mest ballinnehav? Bodø Glimt
    6. Når scores siste mål i kampen? 93 *
    7. Hvem blir BB iflg VG-Børsen? Magnus Lekven
    8. Hva blir sluttresultatet? 6-0

* Her har jeg valgt å være streng, så f.eks 80-90 holder ikke.

God sommer til alle, og så er vi plutselig tilbake helt i starten av august!

47 poeng
    Dude (8)

46 poeng
    maestro (2)

43 poeng
    j_robber (1)
    Loffen (2)

42 poeng
    hp29 (0)
    Mikkell (2)

41 poeng
    KlansHagen (2)

40 poeng
    Gellik (2)

39 poeng
    usbenga (3)

38 poeng
    Ingar (0)
    Nico 8 (2)
    LameDuck (2)
    vifboy93 (2)

37 poeng
    Farmor (1)
    Haraldspokal (1)

36 poeng
    tasse (0)

35 poeng
    Daniel (0)

34 poeng
    VVV (2)

33 poeng
    christer1913 (0)
    JohnF (2)

32 poeng
    eiks (0)

28 poeng
    Kverna

27 poeng
    tordvif (7)

25 poeng
    bohem33 (3)

21 poeng
    Rino

16 poeng
    hmchrist

13 poeng
    Waldemar

12 poeng
    ziggy75
    spania

9 poeng
    2m@s

5 poeng
    zoonic (2)

4 poeng
    VIFpatriot

1 poeng
    Muppetkokken
    Spinner
    StDeilasMenn

0 poeng
    Mcabre
    Moa91

Vi er Vål'enga!!

Tror jeg har fått ett poeng for mye denne gangen. Det er vel bare svar nummer fire som er riktig her. Kanskje har du vært generøs på spørsmål seks, der siste mål kom et helt minutt etter min yttergrense. Men det er askeptabelt at jeg ikke får for det, siden du har bestemt deg for å være strng. Den er grei. Rett skal være rett :-)
    1. Hvilket lag scorer først? Bodø Glimt
    2. Hvor mange mål blir det totalt i kampen? 4
    3. Hva er riktig tippetegn pause/slutt? B/H
    4. Hvilket lag får flest cornere? (likt gir også poeng) Bodø Glimt
    5. Hvilket lag har mest ballinnehav? (likt gir også poeng) VIF
    6. Når scores siste mål i kampen? (intervall på 10 min) 82-92
    7. Hvem blir BB iflg VG-Børsen? Finne
    8. Hva blir sluttresultatet? 3-1

Comment

0 poeng? Ikke engang en liten bonus for god jinxing?

Comment

Originally posted by KlansHagen View Post
        Tror jeg har fått ett poeng for mye denne gangen. Det er vel bare svar nummer fire som er riktig her. Kanskje har du vært generøs på spørsmål seks, der siste mål kom et helt minutt etter min yttergrense. Men det er askeptabelt at jeg ikke får for det, siden du har bestemt deg for å være strng. Den er grei. Rett skal være rett :-)
        1. Hvilket lag scorer først? Bodø Glimt
        2. Hvor mange mål blir det totalt i kampen? 4
        3. Hva er riktig tippetegn pause/slutt? B/H
        4. Hvilket lag får flest cornere? (likt gir også poeng) Bodø Glimt
        5. Hvilket lag har mest ballinnehav? (likt gir også poeng) VIF
        6. Når scores siste mål i kampen? (intervall på 10 min) 82-92
        7. Hvem blir BB iflg VG-Børsen? Finne
        8. Hva blir sluttresultatet? 3-1
        Ja vel, strrrrrrrreng ska' bli!! Dumper ned på 40.
        Vi er Vål'enga!!

Comment

Originally posted by maestro View Post

Ja vel, strrrrrrrreng ska' bli!! Dumper ned på 40.
          Målet ble scoret i det 90. minutt. Veto!

Comment

Originally posted by FrankO View Post

Veto meg her, og veto meg der!
            Vi er Vål'enga!!

Comment

Originally posted by FrankO View Post

Betimelig spørsmål. Teller man overtid i omgangene? Vil ikke svaret "80-90 minutter" dekke kampens siste ti minutter?

Comment

Originally posted by hp29 View Post

Betimelig spørsmål. Teller man overtid i omgangene? Vil ikke svaret "80-90 minutter" dekke kampens siste ti minutter?
                Da vil det i lengden lønne seg å alltid satse på 80-90 da det normalt gir 3-4 minutter ekstra.
                In the beginning the Universe was created.
                This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
                - Douglas Adams

Comment

Originally posted by JohnF View Post

Da vil det i lengden lønne seg å alltid satse på 80-90 da det normalt gir 3-4 minutter ekstra.
                  Vil vel lønne seg enda mer med 40-50 minutter. Du skal jo uansett treffe...

Comment

Vil vel lønne seg enda mer med 40-50 minutter. Du skal jo uansett treffe...
                    Godt poeng!
                    Har ikke tall å støtte meg på, men magen min føler at det pleier å legges til flere minutter etter 90 enn 45.
                    Men begge deler vil jo uansett gi fordel.
                    In the beginning the Universe was created.
                    This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
                    - Douglas Adams

Comment

Det er ikke verre enn at vi forholder oss til den "strenge" praksisen, evt å droppe den typen spm. Pleide å ha fast spm om antall tilskuere før, på hjemmebane, men det kuttet vi da folk jo var inne og sjekket solgte billetter 5 min før kampstart. Umulige forutsetninger for de som faktisk tippet flere dager i forveien, og ikke særlig sporty.
                      Så hvis man tror at det kommer scoring i 48. eller 94. min, så sørger man for at det minuttet ligger innenfor intervallet på 10 min, som er oppgaven. Og for å være pinlig nøyaktig så er det faktisk 11 min vi opererer med i praksis.

Comment

Tipper man 40-50 minutter så vil ikke det differensiere på første eller andre omgang, bare for å pirke.
                        Kanskje bedre å bytte ut spørsmålet med "Scorer Azemi i dag?"

Comment

Tipper man 40-50 minutter så vil ikke det differensiere på første eller andre omgang, bare for å pirke.
                          Kanskje bedre å bytte ut spørsmålet med "Scorer Azemi i dag?"
                          Mulig, vi prøver så godt vi kan å variere litt, slik at det ikke skal bli de samme spm hver gang. Men det er ikke alltid så enkelt å lage vanntette spm, folk er jo veldig flinke til å vri og vrenge på ting.
                          Du har jo feks spm om det blir scoring etter dødball. Da ble det diskutert om det å sette returen på en reddet straffe i mål var etter dødball, eller etter spill. Samme med frisparkinnlegg og cornere som er innom en eller to spillere før det scores.

Rådet er nok at folk senker skuldrene, puster med magen og ser på det som det det er, en uhøytidelig tippekonk som skal kunne gi de mest ihuga en form for spenning utover høsten, når a-laget er trygt forankret midt på tabellen. Ellers er det bare å sende mld til en av oss om man har noen gode forslag, det tas i mot med glede.

Comment

Working...
                          X