Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Resultater runde 23

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Resultater runde 23

Trist. Bare trist! Laget er i fritt fall, selv om vi i det minste fikk med oss ett poeng. Egentlig ga vi bort to, men sånn er det å være bånnlag. Jeg prøvde meg på Patriot-tribuna i går. Selv om Klanen, Ikaros og alle andre gjorde en meget god jobb borte på supportertribuna, var dette noe av det tristeste jeg kan huske å ha vært med på på en god stund. Det er faktisk helt krise på Valle om dagen.

Rykter vil ha det til at det har vært innloggingsproblemer på forumet denne helga. Kanskje derfor så få tippet, eller så har apatien rundt klubben spredt seg også hit. Uansett, de som tippa hadde så godt som alle riktige svar på spørsmål 1, 2 og 3. Noen traff i tillegg på plasserieng eller BB og fikk dermed 4. Lite bevegelse i sammendraget når alle tipper likt.

1. Scorer vi mål? Ja
    2. Tar vi poeng? Ja
    3. Får beste VIF-spiller mindre enn, mer enn eller akkurat 5p på VGBørsen? Mer
    4. Hvilken plass har vi på tabellen etter runde 23? 9.plass
    5. Hva er riktig tippetegn pause/slutt? U/U
    6. Hvem blir BB iflg VGBørsen? Bård Finne
    7. Sluttresultat? 1-1

72 poeng
    Loffen (3)

68 poeng
    Dude (3)
    Nico 8 (4)

66 poeng
    tasse (2)
    Gellik (3)
    Ingar (3)

65 poeng
    maestro (3)
    j_robber (3)
    hp29 (3)

63 poeng
    Mikkell (3)
    Daniel (4)
    LameDuck (4)

62 poeng
    vifboy93 (4)
    VVV (4)

57 poeng
    Haraldspokal
    Farmor (3)

53 poeng
    usbenga
    KlansHagen

51 poeng
    JohnF

41 poeng
    christer 1913

35 poeng
    eiks

33 poeng
    tordvif

31 poeng
    bohem33

28 poeng
    Kverna

21 poeng
    Rino

16 poeng
    hmchrist

13 poeng
    Waldemar

12 poeng
    ziggy75
    spania

9 poeng
    2m@s

6 poeng
    crl

5 poeng
    zoonic

4 poeng
    VIFpatriot

1 poeng
    Muppetkokken
    Spinner
    StDeilasMenn

0 poeng
    Mcabre
    Moa91
    Vi er Vål'enga!!

Ja-ja. Jeg hadde forestilt meg at VIF ville vinne 2-1, følgelig at vi scoret mål, tok poeng, at vi fortsatt ville vært på 9. plass, og stort lenger kom jeg ikke i funderingene – for jeg klarte aldri å logge meg inn i tide. Så det var en glept mulighet. Det også… Får håpe jeg ikke rykker ned. Men nå er jeg i hvert fall på plass i forumet igjen, og takk for det :-C

Comment

Originally posted by KlansHagen View Post
      Ja-ja. Jeg hadde forestilt meg at VIF ville vinne 2-1, følgelig at vi scoret mål, tok poeng, at vi fortsatt ville vært på 9. plass, og stort lenger kom jeg ikke i funderingene – for jeg klarte aldri å logge meg inn i tide. Så det var en glept mulighet. Det også… Får håpe jeg ikke rykker ned. Men nå er jeg i hvert fall på plass i forumet igjen, og takk for det :-C
      Tre (3) sympatipoeng på vei gjennom lufta, men de treffer nok ikke sammenlagtlista.
      Vi er Vål'enga!!

Comment

Working...
      X