Originally posted by maestro
View Post
Kunngjøringer
Collapse
No announcement yet.
Resultater runde 21
Collapse
X
-
- Likes 2
-
Så har man Scoreboard som sier 6 avslutninger på mål, dette er ikke hugget i stein.
- Likes 1
Leave a comment:
-
Originally posted by Nico 8 View PostEnda godt laget har mer flyt enn meg for tida, når til og med VG skal stikke kjepper i hjula på meg ved å telle feil. Jeg veit det er VG som er fasit men ørlite frustrerende er det når både Eurosport og egen telling viser at det faktisk var 8 avslutninger på mål.
3 - alle måla
1 - straffemissen
1 - headinga fra corner som ble klarert rett før streken
1 - skuddet til Dønnum mot lengste som keeper slår over
1 - headinga som reddes før målet til Dønnum
1 - Skuddet til Shala ved nærmeste rett før slutt
Reglene er dog krystallklare på at VG sine tall er det man gir poeng utifra, som jeg skjønner godt da adminene av denne konkurransen gjør en kjempejobb allerede om man ikke skal ta hensyn til at journalister ikke er feilfrie! Får satse på at det neste gang går i min favør!
- Likes 3
Leave a comment:
-
Enda godt laget har mer flyt enn meg for tida, når til og med VG skal stikke kjepper i hjula på meg ved å telle feil. Jeg veit det er VG som er fasit men ørlite frustrerende er det når både Eurosport og egen telling viser at det faktisk var 8 avslutninger på mål.
3 - alle måla
1 - straffemissen
1 - headinga fra corner som ble klarert rett før streken
1 - skuddet til Dønnum mot lengste som keeper slår over
1 - headinga som reddes før målet til Dønnum
1 - Skuddet til Shala ved nærmeste rett før slutt
Reglene er dog krystallklare på at VG sine tall er det man gir poeng utifra, som jeg skjønner godt da adminene av denne konkurransen gjør en kjempejobb allerede om man ikke skal ta hensyn til at journalister ikke er feilfrie! Får satse på at det neste gang går i min favør!
- Likes 2
Leave a comment:
-
Resultater runde 21
Vel blåst i hvalfangerbyen. Endelig reint bur igjen. Den som derimot fortjener et møkkete bur, er den idioten av en vakt som hetsa Camara. Heldigvis tok klubben affære og fyren slipper ikke inn igjen.
Jeg la opp til potensiell høy poengfangst denne gangen. Artig nok var det de som lå litt bak teten som benyttet seg av muligheten , så nå ble det plutselig endringer i toppen, uten at det går veldig på bekostning av jevnheten i teten.
1: Blir det to eller flere mål i første omgang? Nei
2: Hvilket lag scorer kampens første mål? VIF
3: Får vi mindre, akkurat eller mere enn 52% ballbesittelse? Mer
4: Hvor mange avslutninger på mål får VIF? (Ett poeng pr avslutning) 7
5: Hvem blir BB ifølge VG-børs? Henrik Bjørdal
6: Hva blir sluttresultatet? 0-3
Nick Total Runde 21 usbenga 64 11 spania 62 9 Mikkell 59 9 tasse 59 10 j_robber 58 1 JohnF 58 3 Farmor 57 2 Daniel 57 2 Dude 57 9 Haraldspokal 55 1 vifboy93 53 2 Gellik 52 2 Nico 8 52 3 maestro 51 2 bohem33 49 2 FrankO 47 1 KlansHagen 44 3 _Christian_ 41 x ziggy75 40 x Christer1913 24 x Zoonic 24 2 Muppetkokken 23 4 hmchrist 9 x VVV 7 x eiks 7 x Moa91 1 x Ingar 0 x Tags: None
- Likes 1
Leave a comment: