Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Tippekonkurranse 2021

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Da er vi i gang med en forrykende finale mellom Knuts og Gelik med drakt til vinner og sjerf til taper.

Gelik tippet 3-1 Knuts 3-0 (begge til Brann)
    Knuts tror på gult til Sivert Heltne mens Gelik ikke tror han blir notert i dommerns bok.

Gelik tror det blir en straffe i kampen Knuts tror ikke det.

Resten var de enige om og det påvirker derfor ikke resultatet.

Comment

Det gule kortet måtte komme :-)

Comment

Originally posted by Knuts View Post
        Det gule kortet måtte komme :-)
        For et drama! Etter 30 serierunder og 6 av 7 avgjorte spørsmål på ekstrakonkurransene og straffekonken så skulle en ting avgjøre. Om Sivert H N får gult vinner Knuts får han rødt kort blir det uavgjort og Gellik vinner på tidligere levert tips. Og får han ikke kort vinner Gellik.

Sivert klarer seg gjennom 120 min uten kort men i straffe konken, i en mer eller mindre betydningsløs kamp der to obos lag spiller om hvem som må vite at de vil rykke ned neste år og hvem som kan drømme om opprykk, så provoserer han på seg et gult i et mislykket forsøk på å psyke ut motstandern. Og det besegler Gelliks skjebne. Sivert kan neppe ha det godt i dag og burde faktureres tapet samt tort og svie.

For vår del betyr det at Knuts gratuleres som årets tippekonge og vinner av en drakt.

Gellik blir nummer to og får et sjerf.

Fint om dere sender meg en DM med navn og epostadresse så mailer jeg sjappa med dere som kopi.

Takk til alle tippere

Comment

Kult å være med til The Bitter End, og store gratulasjoner til Knuts som forutså det gule kortet som kom etter 127 min. ifølge.SofaScore. Tusen takk til dere som lager quiz også. God jul og godt nytt år til alle inne her.

Comment

Takk for det, må innrømme at jeg trodde slaget var tapt da Brann fikk den første straffen. Men det skulle vise seg å bli flere straffer etterhvert. Må jo være tidenes sykeste kamp, og jeg hadde nok ikke sett den hadde det ikke være for tippekonkurransen Så takk for det, og takk til bohemen for at du tar deg tid til å styre denne konkurransen. God jul & KOM IGJEN ENGA

Comment

Ingen tippekonkurranse med premier i år? Hadde vært moro! Framleis litt tid igjen...
              Kjekkere gutter finnes vel ei

Comment

Originally posted by vifboy93 View Post
                Ingen tippekonkurranse med premier i år? Hadde vært moro! Framleis litt tid igjen...
                Enig det hadde vært super gøy! Om du lager så deltar jeg gjerne, men jeg klarer ikke å drive det i år dessverre. Sjappa er veldig lette å ha med å gjøre om man ønsker premie til konkurransen.

Det spørs nok om noen får ånden over seg i år, det er litt dødt på forumet så det er kanskje en litt utakknemlig oppgave. Den vi hadde for to år siden var veldig god, da var det tipping fra runde til runde med jevnlige oppdateringer. Da blir det jo mer liv i forumet, men også mer jobb. De orket ikke mer etter 20-sesongen så da tok jeg over i fjor. Jeg kjørte en enklere variant med en kupong som gjelder for hele året. Så får vi se det om noen føler seg kallet i år.

Selv om det ikke er klart til seriestart så tror jeg mange blir glade om noen lager noe.

Comment

Working...
                X