Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Er vi medgangssupportere?

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: Er vi medgangssupportere?

Selvfølgelig er det masse medgangssupportere her, vi hadde jo en hel haug som ville kvitte seg med Rekdal for noen kamper siden, mens nå som vi vinner holder de kjeft.

Det er medgangs det.

Comment

Jeg mener fremdeles at Rekdal ikke burde fått ny 2års kontrakt i vinter.

Som regjerende seriemester har han heller ikke bidratt nok til å utvikle laget videre.

Dette har absolutt ikke noe med å være medgangs eller ikke.

Rekdal skal dog ha skryt for å tatt tak fra de 2-3 siste ukene

Klubben er viktigere enn enkeltpersoner.

Medgangsupporter er å ikke dukke opp på kamper hvis man ikke vinner,IKKE å ønske at laget skal være så bra som mulig
      Blårøde brødre

Comment

Sitat: Den man, 05 juni 2006 22:07 skrev Alex Malager:

> Selvfølgelig er det masse medgangssupportere her, vi hadde jo en hel haug som ville kvitte seg med Rekdal for noen kamper siden, mens nå som vi vinner holder de kjeft.

>

> Det er medgangs det.

>

Jeg mener fortsatt Rekdal er feil mann til å ta Vålerenga ett steg videre. Jeg vil alltid være takknemmelig for hva han har gjort med Vålerenga, men blir skuffa om han fortsatt er i klubben når vi går inn i 2007-sesongen. Klart, han har en høst på overbevise meg.

De fleste som har vært veldig kritiske til Rekdal sier jo at de er det fortsatt, men disse innleggene drukner i Rekdal er Gud-innleggene (*).

(*) Ikke ment bokstavlig, men et samlet navn for pro Rekdal-innlegg

Comment

Sitat: Den man, 05 juni 2006 22:07 skrev Alex Malager:

> Selvfølgelig er det masse medgangssupportere her, vi hadde jo en hel haug som ville kvitte seg med Rekdal for noen kamper siden, mens nå som vi vinner holder de kjeft.

>

> Det er medgangs det.

>

>

Når Vålerenga ikke presterer er det ikke rart at mange er misfornøyd med Rekdal. Det er ikke rart at man vil sparke treneren når man får så dårlige resultater, og spiller så elendig som VIF gjorde mot FFK. Nå er resultatene på bedringens vei, og da er det ikke rart at folk forandrer mening.

Comment

Sitat: Den man, 05 juni 2006 22:42 skrev Sasukhan:

>

> Når Vålerenga ikke presterer er det ikke rart at mange er misfornøyd med Rekdal. Det er ikke rart at man vil sparke treneren når man får så dårlige resultater, og spiller så elendig som VIF gjorde mot FFK. Nå er resultatene på bedringens vei, og da er det ikke rart at folk forandrer mening.

"

Og da slapp vi å slå opp i ordboken under ordet "medgangs", fin forklaring.

Comment

Sitat: Den man, 05 juni 2006 22:06 skrev Grim:

> Hva med rbk da? Hvordan ligger snittet an der, sammenlignet med direkte-sendte kamper (på TV2/Zebra)?

-----------------------------------------------------------------

Sjekk følgende linker:

http://www.budstikka.no/sec_sport/se...ilskuerantall/

http://dyn.tv2.no/sport/main.do?cmd=...erBy=homeTotal

Comment

Sitat: Den man, 05 juni 2006 23:01 skrev Alex Malager:

> Sitat: Den man, 05 juni 2006 22:42 skrev Sasukhan:

>

>

> >

> > Når Vålerenga ikke presterer er det ikke rart at mange er misfornøyd med Rekdal. Det er ikke rart at man vil sparke treneren når man får så dårlige resultater, og spiller så elendig som VIF gjorde mot FFK. Nå er resultatene på bedringens vei, og da er det ikke rart at folk forandrer mening.

> "

>

> Og da slapp vi å slå opp i ordboken under ordet "medgangs", fin forklaring.

>

Har sett og fulgt enga i mange år, 4 perioder i nest øverste divisjon, vil ha meg frabedt å bli kalt medgangssupporter fordi jeg ikke er fornøyd med Rekdal. Står sammen med og går sammen med mange andre(som har mange mange år med enga support bak seg) som er av samme oppfatning.

For øvrig er snittet vårt fortsatt bra og vi har en stor kjerne som alltid er på kamp. Det beste hadde selvsagt vært å ha fullt hus hver gang, men inntil det skjer får du ikke meg til å klage på folk som kommer i medgang. Penger lukter ikke....

Comment

Alex: Hvis du vil følge Kjetil Rekdal i tykt og tynt og være hans trofaste supporter, så for all del. Men skjønner du at det er forskjell på å være trofast supporter av en fotballklubb og å være trofast supporter av klubbens trener? For mange av oss er klubben viktigst, serru!

edit: tyrkleif

Comment

Med den spillerstallen og de ressursene Rekdal har til rådighet i Enga, kan jeg ikke se noe medgangs ved å kreve godt spill og resultater. Det er da helt naturlig.

Comment

Sitat: Den tir, 06 juni 2006 10:30 skrev funfundamentalist:

> Alex: Hvis du vil følge Kjetil Rekdal i tykt og tynt og være hans trofaste supporter, så for all del. Men skjønner du at det er forskjell på å være trofast supporter av en fotballklubb og å være trofast supporter av klubbens trener? For mange av oss er klubben viktigst, serru!

>

> edit: tyrkleif

Hvor sier Malager at han er Rekdal-supporter? Han reagerer vel heller på det faktum at folk forandrer mening annenhver uke, alt ettersom hvilken vei resultatene vipper. Rekdals merittliste som managerfersking er det ingen i Norge som er i nærheten av å matche - allikevel skriker man om å få ham sparket etter en dårlig match eller to.

Vinner vi i kveld, er I sjef igjen.

Comment

Sitat: Den tir, 06 juni 2006 13:15 skrev Reka:

> Sitat: Den tir, 06 juni 2006 10:30 skrev funfundamentalist:

> Hvor sier Malager at han er Rekdal-supporter?

Ingen steder. Eller var det et retorisk spørsmål? Svimlende retorikk i så fall, det må jeg si!

Comment

ikke skjær alle under en kam da.

jeg sitter på hafslund nedre og jeg er der hver gang jeg. støtter laget mitt selvom det går rett vest. må jo si at jeg noen ganger er skuffet over vestbredden for den saks skyld. har vært litt glissent ytterst på høyresiden (sett fra vestbredden)..

Comment

Sitat: Den ons, 07 juni 2006 18:06 skrev st.hallvards pike:

> ikke skjær alle under en kam da.

> jeg sitter på hafslund nedre og jeg er der hver gang jeg. støtter laget mitt selvom det går rett vest. må jo si at jeg noen ganger er skuffet over vestbredden for den saks skyld. har vært litt glissent ytterst på høyresiden (sett fra vestbredden)..

-------------

Er vel ingen som er keen på å stå nære kanarifulger eller andre bønder?

Comment

Korrekt oppfattet Reka (!), det bør være et minstekrav at man ihvertfall kommer med et alternativ når man krever Rekdal fjernet, det har jeg til gode å se. Når man da i tillegg kniper kjeften når vi vinner faller denne kritikken inn under kategorien 'vås' i min enkle verden.

Comment

Sitat: Den ons, 07 juni 2006 18:06 skrev st.hallvards pike:

har vært litt glissent ytterst på høyresiden (sett fra vestbredden)..

Såvidt meg bekjent er Vestbredden utsolgt til hver eneste kamp. Ledige plasser på kantene kommer av at folket trekker litt sammen.

mvh

Ogni M

Comment

Working...
                                X