Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Engas bunnivå

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Engas bunnivå

Nå skal det først nevnes at 2. omgangen i går var oppløftende, men prestasjonen i førsteomgang (og mot FFK) er så lav at det nesten er litt skremmende. Jeg er overbevist om at det ikke finnes et annet TL-lag som har et så lavt bunnivå som det vi har vært vitne til noen ganger. Tempoet var fraværende, feilpassningene florerte, og spillerne surra rundt der ute uten mål og mening. Synes det er bekymringsfullt at det er mulig for et lag bestående av så mange begavede fotballspillere, å prestere som et 4. divisjonslag. Om det er spillerne eller trenerne som har skylda kan jo diskuteres, men man har sett lignende ofte både i fjor og i år.

Re: Engas bunnivå

Enig i det du sier. Var så frustrert over omgangen, Grindheim mista ballen alt for mange ganger, og resten av laget fikk det ikke til heller, untatt Flo.

Håper vi ALDRI spiller sånn igjen.

Comment

ons, 07 juni 2006 15:30 skrev VIFpatriot

>Nå skal det først nevnes at 2. omgangen i går var oppløftende, men prestasjonen i førsteomgang (og mot FFK) er så lav at det nesten er litt skremmende. Jeg er overbevist om at det ikke finnes et annet TL-lag som har et så lavt bunnivå som det vi har vært vitne til noen ganger. Tempoet var fraværende, feilpassningene florerte, og spillerne surra rundt der ute uten mål og mening. Synes det er bekymringsfullt at det er mulig for et lag bestående av så mange begavede fotballspillere, å prestere som et 4. divisjonslag. Om det er spillerne eller trenerne som har skylda kan jo diskuteres, men man har sett lignende ofte både i fjor og i år.

------------------------------------

Ække enig i det hele tatt... Første 20min av første omgang var bra, før Stabæææææk tok over. At det var mye feilpasninger er helt korrekt, men tempo og innsats synes jeg var bra. I tillegg synes jeg også byttene som ble gjort var en klok beslutnig. Hoset var i bedre slag enn på lenge og bidro til at etter min menig at 2. omgang var veldig OK.

Comment

Må bare si meg enig, håper bunnivået er nådd. 1. omgangen på Nadderud var som i Fredrikstad, etter den kampen følte jeg meg rimelig sikker på at lignende skulle det ta tid før vi fikk se igjen.

At skribenter på forumet klarer å være fornøyd med gårsdagen er for meg en gåte, har ikke folk krav til klubben. Våkn opp, vi spiller ræva, er seriemester, møter et nyopprykka lag og klarer en U.

Nå har klubben med Rekdal i spissen handla 61 spillere siden hans inntreden, hatt Norges feiteste lommebok, et støtteapparat som fungerer, bra treningsfasiliteter. Ja jeg veit det har kommet noen nye pokaler på Valle og bra er det men uten foranevte lommebok hadde vi ikke hatt sjangs i helvete. Null utvikling av egne spillere, gode spillere blir dårligere.

Så fort Rekdal blir konfrontert med dårlig spill og dårlige resultater hva får vi høre?

Klaging, syting, ansvarfraskrivelse, gjør ikke som jeg sier, osv. osv.

Jeg lever i håpet, nye krefter på Valle i løpet av sommeren.

Erik K som ikke klarer å være fornøyd med 3 seiere på de 17 siste tippeligakamper

Comment

Sitat: Den ons, 07 juni 2006 17:19 skrev Nesta:

> Må bare si meg enig, håper bunnivået er nådd. 1. omgangen på Nadderud var som i Fredrikstad, etter den kampen følte jeg meg rimelig sikker på at lignende skulle det ta tid før vi fikk se igjen.

> At skribenter på forumet klarer å være fornøyd med gårsdagen er for meg en gåte, har ikke folk krav til klubben. Våkn opp, vi spiller ræva, er seriemester, møter et nyopprykka lag og klarer en U.

> Nå har klubben med Rekdal i spissen handla 61 spillere siden hans inntreden, hatt Norges feiteste lommebok, et støtteapparat som fungerer, bra treningsfasiliteter. Ja jeg veit det har kommet noen nye pokaler på Valle og bra er det men uten foranevte lommebok hadde vi ikke hatt sjangs i helvete. Null utvikling av egne spillere, gode spillere blir dårligere.

> Så fort Rekdal blir konfrontert med dårlig spill og dårlige resultater hva får vi høre?

> Klaging, syting, ansvarfraskrivelse, gjør ikke som jeg sier, osv. osv.

> Jeg lever i håpet, nye krefter på Valle i løpet av sommeren.

>

> Erik K som ikke klarer å være fornøyd med 3 seiere på de 17 siste tippeligakamper

---------------------------------------------------------------

jeg kan være enig i mye rart, men akkurat det du skriver er faktisk ikke tilfelle...den dyreste spilleren vålerenga har hentet inn er 6.mills Magne hoset. resten har kostet i form av mindre beløp eller sign on fee..at dette er kostnader jaa...men når andre lag bruker flere titalls millioner på en spiller..og når vi ser spillere som vi kunne ha fått med norges feteste lommebok - Vaagan moen, 15 mill, martin andresen 12 mill. olivier occean 10 mill. det var vel rundt 10 mill for trond fredrik ludvigsen også.

så må du da skjønne at rekdal har faktisk aldri Kjøpt spillere fra øverste hylle....

og jeg har vel diskutert med deg angående null utvikling av egne spillere også......rekdal er den eneste som ikke har gjort gull til gråstein av de andre trenerne vi har hatt de 10 siste åra.

sett fokus på hva vålerenga var og hva de er nå som en klubb....

makan til grinebiter...har jeg sjelden sett neo av ...hvor var du når vi hadde vidar davidsen som kjøpte store stjerner, eller når vi holdt på å rykke ned med tjærnås, eller når drillo forlot oss, og politimannen kom. eller når nordlie holdt å kjøre oss rett ned i verste sumpa.

huff nei nå skal jeg snakke om det som jeg så av kampen igår.

vi starter aggressivt i 10-15 minutter og så får vi en i ræva og lufta blåses ut resten av omgangen noe som er helt tragisk...men når Rekdal blåser luft i gutta igjen reiser vi oss og leverer en overkjøring igjen til vi får en i ræva igjen....og så kommer vi tilbake.....

jeg pleier å være fornøyd med et resultat når det andre laget har flest sjanser og vi får poeng.....Stabæk burde ha puttet fler i første omgang...men i 2.omg så er vi best..

ja tragisk 1.omg. men det var kanskje halve 1.omgangen.

så alt i alt..greit med et poeng.

Comment

Hva er det som ikke er tilfelle? At vi har kjøpt/leid/sign on fee/

61 spillere?

Jeg har ikke skrevet at Rekdal har handla fra øverste hylle, men på en annen side, kanskje hadde det vært smart istedet for å handle usett spillere som aldri engang får sjansen.

Kall meg gjerne grinebiter, jeg kaller det å si i fra. Fint hvis du er fornøyd med spill og poeng.

Erik K som har fått med seg opp og nedturer.

Comment

helt ENIG nesta rekdal framtrer mer og mer som en klager og sytepave han skyller på spillere og andre rundt seg.Med seriesølv og seriegull burde vi ha mer enn 13poeng. hvorfor får nesten alle han henter formsvikt se på Grindheim, Gashi, daniel ingen har blitt de stjerneskudd som alle har spådd,det tar 7serie runder før jan derek for sjansen han hadde garantert spilt på første ellveren til et annet tippeliga lag jeg nevne i fleng til jeg blir tørr i munn.han klager på at spillere ikke gjør som han sier det er vel et tegn på liten tillit i gruppa tror nå jeg selv om det ikke kommer ut i media, nei jeg håper Redals dager er talte

Comment

Sitat: Den ons, 07 juni 2006 17:19 skrev Nesta:

> Må bare si meg enig, håper bunnivået er nådd. 1. omgangen på Nadderud var som i Fredrikstad, etter den kampen følte jeg meg rimelig sikker på at lignende skulle det ta tid før vi fikk se igjen.

> At skribenter på forumet klarer å være fornøyd med gårsdagen er for meg en gåte, har ikke folk krav til klubben. Våkn opp, vi spiller ræva, er seriemester, møter et nyopprykka lag og klarer en U.

> Nå har klubben med Rekdal i spissen handla 61 spillere siden hans inntreden, hatt Norges feiteste lommebok, et støtteapparat som fungerer, bra treningsfasiliteter. Ja jeg veit det har kommet noen nye pokaler på Valle og bra er det men uten foranevte lommebok hadde vi ikke hatt sjangs i helvete. Null utvikling av egne spillere, gode spillere blir dårligere.

> Så fort Rekdal blir konfrontert med dårlig spill og dårlige resultater hva får vi høre?

> Klaging, syting, ansvarfraskrivelse, gjør ikke som jeg sier, osv. osv.

> Jeg lever i håpet, nye krefter på Valle i løpet av sommeren.

>

> Erik K som ikke klarer å være fornøyd med 3 seiere på de 17 siste tippeligakamper

Hehe, har vi Ivar Hoff på forumet?

Kasper

...som er fornøyd med 8 poeng på de fire siste matchene, hvorav tre har vært spilt borte

[url]www.digitalsport.no[/url]

Comment

>

> Hehe, har vi Ivar Hoff på forumet?

>

Eller Erik Foss..

*****KREPP ARMY*****
                  DU KREPPER FOR FLERE ENN BARE DEG SJÆL
                  Ein, to, tri Syngepoliti!

Comment

vårsesongen i år har vært elendig, vi har hatt noen kamper i år der vi spiller helt talentløst. Men hvorfor skal vi bare handle oss ut av problemet? Vi har da hatt vanvittig mange spillerne i omløp de siste årene, vi har kjøpt inn spillere som har spilt strålende i andre klubber men spiller helt elendig i enga.

Vi har et svært bra trenerteam og en av tippeligaens beste spillerstaller men alikevel spiller vi som et dårlig 1.div lag. Er helt merkelig!

Comment

"Sitat: Den ons, 07 juni 2006 17:59 skrev Nesta:

> Hva er det som ikke er tilfelle? At vi har kjøpt/leid/sign on fee/

> 61 spillere?

...."

Men er egentlig det tilfelle da(?). I StangUt %15 var det en oversikt over spillere som Rekdal har hentet inn. Når jeg teller de og legger til nyankomne, blir det totalt: 53 og det er inklusive spillere fra egen stall/ ungdomsavd. ( 8 ), og lån (7).

Er ikke så big deal, men hvis Ivar Hoff sine påstander om Rekdals konsum av spillere ikke er fakta, er det kjipt om vi supportere kjøper mytene som lages.

Jeg kan godt ramse opp hvilke spillere, hvis noen synes det er interessant.

Comment

Sitat: Den ons, 07 juni 2006 21:07 skrev Snipper:

> vårsesongen i år har vært elendig, vi har hatt noen kamper i år der vi spiller helt talentløst. Men hvorfor skal vi bare handle oss ut av problemet? Vi har da hatt vanvittig mange spillerne i omløp de siste årene, vi har kjøpt inn spillere som har spilt strålende i andre klubber men spiller helt elendig i enga.

> Vi har et svært bra trenerteam og en av tippeligaens beste spillerstaller men alikevel spiller vi som et dårlig 1.div lag. Er helt merkelig!

-------------------------------------------------------------------

får jeg spørre hvilke spillere du snakker om som har spilt bra i andre klubber som spiller dårlig på enga nå???

jeg finner dessverre bare en og det er magne hoset.

se på 15 første vi har nå, så har de fleste faktisk hatt gode sesonger i enga.

Berre hadde en sesong ifjor som han aldri har hatt i TL før var han kanskje bedre i st.pauli??

Holm var benket i Herenveen når han kom

Gashi ble vraket av molde og sendt til ørn horten

Grindheim var u21 kaptein nå er han på landslaget

DFH, var et stort talent til tider bra og til tider elendig i skeid. han er ihvertfalli kke blitt dårligere.

JDS de kampene han har spilt har han vist at han sitter fortsatt med en del fotball i seg. at han har vært skadet har vært årsaken til at han ikke har startet før 7.serierunde?? er det ingen som leser om situasjonen.

Hoset, har sagt at han hadde en trening før siste kamp han hadde da ikke trent på 14 dager, uheldig ja...mye opp og ned. kanskje den som har vært verst

Hovi, har helt uten tvil sine beste TL sesonger i enga

Wæhler var nesten fotballinvalid før han dro til moss der vi hentet han fra....hvem gjorde han til Landslagsspiller?? enga eller Wimbledon??

Johnsen, han har vel ikke vært dårlig

jepsen vet jeg ingenting om men han har vært god til tider

Freddy. toppscorer, habil TL spiller som han alltid har vært poteten.

Storbæk- han skal få litt mer før jeg dømmer han nord og ned..men desidert den som har skuffet meg mest..med mange dårlige avleveringer.

Flo. spilt to hele kamper for enga....kansje vi skal gi han en sjans når han ikke er skadet...vi fikset ivers vi kan fikse han er også

arni har vel vært like stabil som alltid.

Skiri- synes han har vært det han er...

av spillere som vi har sparket..så må jeg innrømme at hulsker, ishi, ohr, grahn, har fått nok sjanser der de ikke har vist seg frem.....ohr er den eneste som har spilt bra....og ishi kanskje....men en flopp i ny og ne klarer man vel eller ikke???

Comment

Working...
                        X