Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Gashi i blått!!

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gashi i blått!!

Det har vært nevnt et par andre steder av flere - spekulasjoner om Gashi vil bort. Han sa noen ord etter Stabæk-kampen som noen tolka som at 'han la seg ut for salg'...

Syns dette fortjener en egen tråd.

For er det en spiller jeg IKKE vil miste så er det nettopp Gashi (og Arason, da) Når han og Hoseth kom innpå i 2. omgang begynte gutta virkelig å løpe og kjempe - og det ga resultater. Gashi er en spiller som alltid gir alt. OK, han gjør en del feil og kan ha en dårlig kamp i ny og ne også, men han gir seg aldri og er et mareritt for motstanderne.

Jeg håper Enga ikke selger han OG I HVERT FALL at vi aldri selger han til et Norsk tippeligalag. Han ville etter min mening styrka midbanen til en hvilken som helst motstander i Eliteserien og så jevn som serien er i år, er det teiteste vi kan gjøre å selge en slik spiller til en konkurrent.

Selger vi han til RBK, blir de etter min mening en større trussel i medalje- (og gull-?)kampen enn de er per idag. Et sånt salg er blasfemi i mine øyne

Sist gang Rekdal kommenterte et evt. salg, sa han at for 80 millioner, så kanskje... Håper det fortsatt gjelder.

Gashi i blått i maange år til!!

Re: Gashi i blått!!

Ikke selg Gashi.Den mannen løper til krampa tar han. Her har de andre på laget litt å lære om hva kjemping i alle situasjoner betyr. La gå det blir frispark imot i mange tilfeller men han stopper ihvertfall motstanderene.Synd at han ikke scorer flere mål.

Comment

Støttes fullt ut, hvis Gashi skal selges så må det bli til utlandet. Kan ikke se hvilke spillere i Norge som er gode nok til og erstatte han, og som det er realistisk at vi får. I tillegg er det som du nevner den andre parten som tjene mest på å få Gashi i stallen.

Bli her du gutten min, du har jo lært deg østlandsk til og med !

Comment

Henger meg på her. Ikke selg Gashi!! Han spiller med hjertet langt utenpå drakta, gir alt!!

Comment

Veldig enig i alt som blir sagt her. Går Gashi til et annet lag i Norge blir vi svekket uansett hvordan vi ser på det. Ingen norske lag har råd til å betale det det vil koste oss å finne en god erstatter.

Gashi er en klubbspiller og på mange måter symbolet på det som har gitt Vålerenga suksess de siste par årene. Agressivitet og vinnerinnstinkt. Spiller han i svart og hvitt til høsten blir det tungt å svelge.

Comment

Det spørs om Gashi er helt enig. Spørs hvor missfornøyd enga kan gjøre han før det er like greit og selge ham spør du meg. Bedre å ha spillere som virkelig vil spille i enga. Men jøss, vil gjerne beholde ham,men det viktigste er at han virkelig vil være her synes nå jeg

Comment

Det kan ikke være sånn at så fort spillerne sier dem er misfornøyde så skal dem selges for småpenger.

Grunnen til at dem er misfornøyde er vanligvis lite spilletid eller at man blir brukt på feil plass i følge seg selv.

Får man et bud på over 10 mill for Gashi fra en utenlandsk klubb så kan vi begynne å snakke.

Prisen/kvarvet fra klubben bør hvertfall ikke falle hvis spilleren selv sier han er misfornøyd med tilværelsen i klubben
              Blårøde brødre

Comment

Sitat: Den tor, 08 juni 2006 11:40 skrev Alex Malager:

> Kan ikke se hvilke spillere i Norge som er gode nok til og erstatte han"

Grindheim og Holm? Ettersom det var disse som spilte sentralt mot Stabæk og dermed plasserte Gashi på benken.

Vi har flere gode alternativer sentralt, men er tynt besatt på kantene. Og Gashi har jo gjentatte ganger sagt at han ikke ønsker å spille på kanten.

Dersom vi kan selge Gashi, og få _gode_ kantspillere i retur, synes jeg vi skal slå til. Det er vel ingen som mener at Gashi har vært uerstattelig det siste året?

Comment

Ehh, nå tror jeg du skal ta deg en kaffe til Frank.

Hvem skal vi kjøpe Grindheim og Holm fra da synes du?

Comment

Selge gashi til utlandet for en god sum med penger og hente inn f.eks en god venstre kantspiller fra Danmark er absolutt ikke noe dårlig alternativ.
                    Blårøde brødre

Comment

Sitat: Den tor, 08 juni 2006 12:17 skrev FrankO:

>

> Dersom vi kan selge Gashi, og få _gode_ kantspillere i retur, synes jeg vi skal slå til. Det er vel ingen som mener at Gashi har vært uerstattelig det siste året?

Så vi skal svekke en allerede tynn sentral midtbane?

Særlig i lys av Grindheims til nå svake sesong, vil jeg mene det hadde vært galskap. Helt klar for å kjøpe en kantspiller eller 2, men ikke ved å svekke en annen lagdel.

Dorian Stefan
                      *****KREPP ARMY*****
                      DU KREPPER FOR FLERE ENN BARE DEG SJÆL
                      Ein, to, tri Syngepoliti!

Comment

Sitat: Den tor, 08 juni 2006 12:26 skrev Dorian Stefan:

> Så vi skal svekke en allerede tynn sentral midtbane?

> Særlig i lys av Grindheims til nå svake sesong, vil jeg mene det hadde vært galskap. Helt klar for å kjøpe en kantspiller eller 2, men ikke ved å svekke en annen lagdel.

> Dorian Stefan

-------------

Hvis vi skal hente noen nye så koster det penger.

Vi bør da selge en av våre spillere.

Hvem synes du da skal selges,Dorian?

Blårøde brødre

Comment

Vi trenger helt klart kantspillere, men det betyr da ikke at vi kan kvitte oss med Gashi. Selger vi han får vi plutselig problemer i en ny lagdel og da er det på`n igjen. Dekninga vår på sentral midtbane er faktisk ikke så bra som folk skal ha det til.

Comment

Nåja, direkte tynt besatt er det vel ikke på midtbanen.. Gashi, Hoseth, Grindheim, Holm, Skiri er alle best på midtbanen, mens OJ etter hvert kan hoppe inn når han er spilleklar.. Altså 5/6 fordelt på to plasser..

Comment

Hvis vi må selge noen står ihvertfall Skiri og OJ lenger opp på min liste en Gashi, uten at det betyr at jeg mener vi bør selge dem.

Comment

Working...
                              X