Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerengas nye stadion

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by usbenga View Post
    Neida, det falt.

Hadde kunnet leve med det også, særlig etter å ha hørt Fabian Stangs innlegg, men det ville vel som jeg forsto det ha ført til ytterligere utsettelse.
    Sweet! Sikkert flere små skjær i sjøen, men dette var viktig.

Comment

• Wow. det går gjennom? ikke til å tro. fantastisk.

gratulerer alle sammen
      Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

• Gratulerer Engasupportere! Og gratulerer til VÅR deilige klubb!

Comment

• En milepæl i klubbens historie. Helt fantastisk.. Gratulerer til alle med hjertet i Enga.. Gleder meg til den dagen det første spadetaket taes og ikke minst til åpningskampen.. Yeess ass...

Comment

• Kjempe flott! Håper dem tenker "litt mer" på oss supportere enn jeg fikk inntrykk av i interviewet med "skjærfet", og at kanskje vi får mer inn på finnansieringen enn vi hadde håpet slik at det kan planlegges litt i rettning av akkustikk og utførelse av stadion! Jeg mener det er alfa og omega at dem som er på stadion får en "wow" opplevelse som får den litt mer passive supporter til å komme tilbake!!
            Han kom ble svett og dett var dett

Comment

• Originally posted by hp29 View Post
              Erik Lunde fra KrF med dagens stikk. Hahaha
              Jeg (og sikkert flere andre) var forhindret fra å se sendingen. Slike sitater som dette må gjerne gjengis.

Tar også gledelig i mot et referat om noen har tid og lyst til å skrive dette. Kan ikke friste med annet enn lønn i himmelen (aka stjernepoeng )

Comment

• Originally posted by Daniel View Post
                Jeg (og sikkert flere andre) var forhindret fra å se sendingen. Slike sitater som dette må gjerne gjengis.

Tar også gledelig i mot et referat om noen har tid og lyst til å skrive dette. Kan ikke friste med annet enn lønn i himmelen (aka stjernepoeng )
                Jeg tror det blir lagt ut referat fra alle slike møter i bystyret, kommer sikkert ut på kommunen sine sider etterhvert.

Jeg er elendig på referat, men siden du utlover stjernepoeng skal jeg jaggu prøve meg! Mitt referat fra toppen av hodet:
                Ordfører: La oss snakke om Enga
                James Stove: Blablabla mye enerigi og vi vil ikke gi penger til Vålerenge akk og uff. (Heia Lyn)
                Arbeiderparti: Hysj! Detta må vi få til!
                FRP (Carl Ivar): Jeg er enig med AP + Poesi, dikt og store bilder
                Venstre: Vi mener ingenting, men holder med flertallet
                MPG: Vi vil gjøre det Høyre vil.
                Rødt: Enig med MPG
                SV: (overraskende positivt) Var veldig med på at vi skal ha stadion, ga mange konkrete eksempler på at slike ting har blitt gjort før. Oslo må ha stadion til sitt eneste tippeligalag osv...
                KRF: Gjesp + Heia flertallet

Og etter dette ble det mye frem og tilbake, Bård Fett Fredriksen flesket seg opp på talerstolen, prata om hvor idiotisk dette var med at vi får så mye penger. Jeg tror han tok av og på seg brillene 14 ganger i løpet av 3 min. Prøvde seg på en vits om Vålerenga vertshus, funka dårlig.

Mange fra høyre ytret seg, deriblant en von Bergenser som mente at KFUM kunne spille i tippeligaen snart, og hva gjør vi da? Vel, det gjør vi ikke, så enkelt er det.

Det hele ble avsluttet med at ordføreren sa veldig mye bra, jeg ble nesten litt overbevist. Han var redd for at denne gaven skulle bli sølet bort, sånn som Asker og Bærum sin gave til Stabækk (telenor Arena) Han sa at han ikke var opptatt av gavens størrelse, men redd for at gaven skulle gå i vasken om 1-2-3-4-10-15-20 år. Jeg tror mange av oss hadde egentlig vært enige i Høyres forslag (hvis man ikke tenker med hjertet naturlig nok) dersom ordføreren på et tidligere tidspunkt hadde sagt det han sa i dag. Men samma faen, det vedtaket vi fikk er bedre for enga tror jeg, så da må vi være fornøyde!

Så stemte de, alle utenom Lyn, Rødt og Miljøet var enige om at dette er på tide, så da blir det stadion!

Med forbehold om feil i referatet, jeg gjør oppmerksom på at referatet ikke er skrevet 100% seriøst og med en liten smule lykkerus.

Comment

• Da er det vel på tide å få vite litt mere om finansiering og diverse fra klubben snart.

Comment

• Tipper vi ikke hører så mye. Må vel ha gjennom utleie av skolen som neste punkt. Når det er klart så blir jeg overrasket hvis ikke resten også er klart.

Comment

• Fy faen så deilig at vi er i gang! Stadion står der ikke ennå, men satan så nære i er...

Comment

Working...
                      X