Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Bør Martin Andresen sparkes?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bør Martin Andresen sparkes?

Jeg mener så absolutt det er på tide å kjøre debatt om dette nå.

Nå har han fått den tiden han ba om. Han sa i hele fjor at det var i år han skulle måles på resultater. Når vi begynte sesongen så dårlig i år, så sa han at han ikke skulle dømmes før mai måned var unnagjort.

Han har fått frie tøyler og mange millioner til å bygge det laget han ønsket seg.

Han har ikke lykkes med spillerkjøp.

Han har ikke lykkes som trener.

Han har ikke lykkes som spiller.

Vi har ingen spillestil.

Vi har ikke hatt en millimeter fremgang siden han overtok.

Færre og færre gidder møte opp å se oss.

Jeg mener det kun er en ting å gjøre.

Si takk og farvel og lykke til videre, Martin Andresen.
    Rekdal har levert varene: Cupmester 2002, seriesølv 2004 og seriegull 2005

Originally posted by Teern View Post
    Jeg mener så absolutt det er på tide å kjøre debatt om dette nå.

Nå har han fått den tiden han ba om. han sa i hele fjor at det var i år han skulle måles på resultater sa han. Når vi begynte så dårlig i år så sa han at han ikke skulle dømmes før mai måned var unnagjort.
    Han har fått frie tøyler og mange millioner til å bygge det laget han ønsket seg.
    Han har ikke lykkes med spillerkjøp.
    Han har ikke lykkes som trener.
    Han har ikke lykkes som spiller.
    Vi har ingen spillestil.
    Vi har ikke hatt en millimeter fremgang siden han overtok.
    Færre og færre gidder møte opp å se oss.
    Jeg mener det kun er en ting å gjøre.

Si takk og farvel og lykke til videre, Martin Andresen.
    Jeg mener et helt klart ja ,på betingelse av at det ikke er Skullerud som får ansvaret alene.

Jeg ville tatt en telefon til Hans Backe.
    http://no.wikipedia.org/wiki/Hans_Backe
    Han er ledig på markedet.
    EVIG VIF

Comment

Originally posted by Bojan View Post
      Jeg mener et helt klart ja ,på betingelse av at det ikke er Skullerud som får ansvaret alene.

Jeg ville tatt en telefon til Hans Backe.
      http://no.wikipedia.org/wiki/Hans_Backe
      Han er ledig på markedet.

Helt enig.På tide Martin & Co tar å pakker kofferten nå!.

Comment

Denne diskusjonen hadde vi for 1år siden også. Kan ikke se det har skjedd så mye siden den gang.

Vi har tapt oss på alle mulige måter. Solgt unna nøkkelspilere og hentet inn det ene bomkjøpet etter den andre!

Martin. Kan du ikke gi deg mens leken er litt god??

Comment

Det som er viktig hvis klubben skal sparke Martin, er at en langsiktig løsning er på plass. Vi rykker ikke ned i år om Martin får fortsette, det er jeg sikker på. Men vi blir ei heller et topplag. Som andre har skrevet: Martin og Toro har fått den tiden de ba om, ingen progresjon. Men ikke sparke MA før en god og langsiktig løsning er på plass...

Comment

Originally posted by tigerfan View Post
            Det som er viktig hvis klubben skal sparke Martin, er at en langsiktig løsning er på plass. Vi rykker ikke ned i år om Martin får fortsette, det er jeg sikker på. Men vi blir ei heller et topplag. Som andre har skrevet: Martin og Toro har fått den tiden de ba om, ingen progresjon. Men ikke sparke MA før en god og langsiktig løsning er på plass...
            Vi rykker ned hvis vi ikke begynner å vinne fotballkamper.
            10 kamper igjen og vi bør vel vinne minst 3 av dem for å være helt sikre.

Kortsiktig er et alternativ å hente inn et par klassespillere.
            Langsiktig må vi ha en annen løsning på plass.
            EVIG VIF

Comment

Hvordan kan folk være så sikker på at vi ikke rykker ned i år? Det er 5 poeng til direkte nedrykk, 5 poeng! Vi er et av ligaens dårligste formalg, vi har ikke plan i det vi gjør. Vi lekker som en sil og vi har sluttet å score mål.

Adeccon er ikke langt unna!

Comment

Originally posted by tigerfan View Post
                Veldig enig.
                Men det å få på plass en slik løsning kommer til å ta tid.

Tror vi må gå for løsning som innebærer at MA og Toro blir sittende ut sesongen. Er vi fortsatt like langt (eller enda lenger) nede på tabellen så bør herrene Andresen og Skullerud vandre ut av dørene på Valle for siste gang. Og det uavhengig om vi skulle klare å karre (les: flakse) oss til en ny cupfinale..

I mellomtiden er det lov å håpe på bedring. Realismen i det håpet er desverre ikke stort..

Comment

Jeg misstenker at han ikke evner å se dette selv. Et eller annet med MA som gjør at jeg tviler på om han helt klarer å innse "tapet". Håper jeg tar feil.

Comment

^^ Enig.

Det er for sent å sparke Martin når vi har rykket ned!

Vi slipper inn flere mål enn det vi scorer. SÅnn vinner man ikke fotballkamper.

Seriøst. Moa og Sæternes må være det minst effektive spissparet i hele Norge...

Comment

Originally posted by enga View Post
                      Hvordan kan folk være så sikker på at vi ikke rykker ned i år? Det er 5 poeng til direkte nedrykk, 5 poeng! Vi er et av ligaens dårligste formalg, vi har ikke plan i det vi gjør. Vi lekker som en sil og vi har sluttet å score mål.

Adeccon er ikke langt unna!
                      enig! Se på kampprogrammet vi har igjen.... det fullt realistisk med nedrykk.
                      EN BY- ETT LAG

Comment

Ja, jeg syns det holder nå. Kan ikke se noen spillemessig fremgang, ingen tydelig plan. Cupfinalen ga håp, men de borti 30 kampene jeg har sett siden den gang har ikke vært i nærheten.

Ingen av spillerkjøpene kan sies å ha vært veldig bra, med unntak for Troy, han får godkjent. Moa er ikke Martins fortjeneste, for dere som ikke husker.

Spillemessig har Martin heller ikke tilført laget noe som helst, ikke annet enn treghet.

Når man ser den manglende innsatsen på banen, så er det mye som tyder på at Martin og Toro ikke har den nødvendige respekten i spillergruppen.

Takk for nå Martin, det har ikke bare vært en fornøyelse.

Comment

Originally posted by lars23 View Post
                          enig! Se på kampprogrammet vi har igjen.... det fullt realistisk med nedrykk.
                          Jeg ser ikke annet enn bønder!
                          Selvsagt rykker vi ikke ned.

VI

TAPER

ALDRI
                          For de som kan styre sitt eget lag:
                          vif.managerleague.com

Comment

Originally posted by usbenga View Post
                            Ja, jeg syns det holder nå. Kan ikke se noen spillemessig fremgang, ingen tydelig plan. Cupfinalen ga håp, men de borti 30 kampene jeg har sett siden den gang har ikke vært i nærheten.

Ingen av spillerkjøpene kan sies å ha vært veldig bra, med unntak for Troy, han får godkjent. Moa er ikke Martins fortjeneste, for dere som ikke husker.

Spillemessig har Martin heller ikke tilført laget noe som helst, ikke annet enn treghet.

Når man ser den manglende innsatsen på banen, så er det mye som tyder på at Martin og Toro ikke har den nødvendige respekten i spillergruppen.

Takk for nå Martin, det har ikke bare vært en fornøyelse.
                            Toppen av kransekaka må være Lars Iver! Var det ikke 8 svære vi betalte for han??

Comment

Originally posted by blomsterenga View Post
                              Toppen av kransekaka må være Lars Iver! Var det ikke 8 svære vi betalte for han??
                              Legg til Panzer og Luton. Sørgelig hvor mange millioner "vi" bokstavelig kastet ut av vinduet...

Comment

Working...
                              X