Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Bør Martin Andresen sparkes?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by merca View Post
    En god og erfaren trener vil evne å komponere den rette miksen av spillere, gjøre de rette grepene underveis i kampen,..
    Da lurer jeg på hvilke endringer i troppen som du mener skulle blitt gjort?
    Får vi ny trener iløpet av uka, si meg hvilken "miks" mener du han skal komponere, annet enn de vi allerede har prøvd?

Comment

• Originally posted by Toy S View Post
      EN ting er ihvertfall 101 % sikkert, uansett hvem som trener oss neste helg eller ikke, JEG er der lørdag klokka 1600 i mot Molde og skal støtte videre...
      Klubben er større enn martin eller andre, og jeg er evig tro
      Veldig enig der!! Om jeg så må haike fra Lambern og ned til byn så kommer jeg. Gutta trenger all den støtten de kan få og at vi viser at noen fortsatt har trua!!

Vi sviker deg aldri Vål`enga!

Comment

• Originally posted by Ronny La Rock View Post
        Er dere så naive at dere ikke tror spillerne våre har baller til og stå for det de mener? (fotballmessig)
        Hvis martin sier til Moa: løp DER, hele tiden. Så gjør han det i 70 minutter, uten at han har fått til en dritt, tror dere ikke han har funnet ut en måte han kan klare og komme seg forbi på?.
        Hvis det Moa gjør på banen om dagen er direkte ordre fra MA, så skal jeg også henge meg på gjengen som ønsker MA ut. Han løper ikke. beveger seg ikke og virker tildels uinteressert..

Til Espenmalm lenger oppe:

nei, vi skal ikke nødvendigvis komme frem til no (dårlig ordlegging fra min side), men tråden har blitt en haug med gjentakelser. Ei rekke på 7 seire nå hadde jo såklart satt en stopper for dette..

Ellers er jeg fortsatt ikke klar for å sparke MA.. Selv om jeg vel var en av dem som ikke akkurat jubla når han kom! Legg skoa på hylla Martin og fokuserer på treneroppgavene!
        negativ optimist!

Comment

• Noe skjer på valle i dag.. !?!

Vår Staude sier at vi kan vel røpe at det kommer til å skje noe på Valle i dag... Dette skjedde på slutten av intervjuet med Kaggestad..
          Panzer er gud og Vålenga min rellion

Comment

• Originally posted by Bohem1 View Post
            Vår Staude sier at vi kan vel røpe at det kommer til å skje noe på Valle i dag... Dette skjedde på slutten av intervjuet med Kaggestad..
            Ronaldo og Kaka til Vålerenga?
            Zidane gjør comeback i Vålerenga?

Toro blir faktisk trener?
            Skeidar konk?

Spenningen er til å ta og føle på!

-Morten-
            Ære være Vålenga

Comment

• Originally posted by Bohem1 View Post
              Svarte kaggestad noe på det?

Noen som vet noe om evt presse konferanse?
              Stolthet, tradisjon og religion kan ikke kjøpes!

Comment

Jeg lurer på, tror dere at ved å få inn en ny trener at de 18 gutta i troppen plutselig begynner og vinne kamper?
                De samme 18 som, som du sier, har tapt 7 på rad?
                Noen eksempler: Da Drillo ble hentet inn i august 1998, sto Vålerenga med 3-3-11 og lå sist. Laget virket absolutt helt hjelpeløst. De ni siste kampene ga 7-0-2 og en plass midt på tabellen.

Da Petter Myhre overtok hovedansvaret etter Rekdal i 1996, sto vi med 6-4-7.
                På de gjenværende kampene fikk vi 7-1-1 og løftet oss fra nedre halvdel til bronseplass.

I 2007 var omslaget mindre tydelig, men likevel markant. Petter Myhre hadde 3-5-6 før han gikk av i slutten av juli, på de siste tolv kampene fikk Harald Aabrekk 7-1-4.

Konklusjon? Ikke noe av dette beviser at Tjærnås var udugelig i 1998, at Rekdal var det i 2006, eller at Myhre (som var et geni i 2006) var udugelig i 2007. Fotball er et spill hvor marginene er ekstremt små. Trenerskifter fører ikke sjelden til i det minste kortvarige oppsving for en klubb som Vålerenga.

Comment

• Originally posted by Toy S View Post
                  EN ting er ihvertfall 101 % sikkert, uansett hvem som trener oss neste helg eller ikke, JEG er der lørdag klokka 1600 i mot Molde og skal støtte videre...
                  Klubben er større enn martin eller andre, og jeg er evig tro
                  Støtter deg 101% i den uttalelsen!

ps! jeg blir med

Comment

• Selvfølgelig kan et bytte føre til et kortvarig løft, det er det som er problemet, for da klarer ikke klubben og planlegge for fremtiden. Etter Reka forsvant har det jo bare vært kaos frem til de forsøkte igjen med Martin. Så får vi se hvordan det ender...

Comment

• Originally posted by Mr.Laffer View Post
                      Støtter deg 101% i den uttalelsen!

ps! jeg blir med
                      Jeg kommer jeg og.
                      Dere som ikke gjør annet enn å sutre kan vel bare bli hjemme. Jeg er så lei av å høre dere sutre. Dere sutrer, mens dere ikke klarer å komme med ett løsningsforslag til hvordan vi faktisk skal begynne å vinne fotballkamper.
                      I går mot Stabæk skapte vi mye, og jeg ser ihvertfall mye bra i det vi gjorde i den matchen.
                      Det er jo ikke slik at om Martin slutter, så vil automatisk Enga begynne å vinne igjen. Det er jo ikke han alene som spiller for oss?
                      Sparker vi Andresen nå, vil vi ende opp med en middelmådig trener, som neppe vil få stablet klubben vår på beina.

3 poeng mot Molde!

Comment

• Martin bør ikke få sparken nå, men etter sesongen bør han ta sin hatt og gå ut av portene på Valle. Jeg vet ikke hvordan kontrakten hans ser ut, men hvis han har krav på en skyhøy kompensasjon ved sparken så mener jeg at hele styret i Vålerenga må gå. Ansettelsen av Martin var et risikoprosjekt fra begynnelsen av, og hans eksperimentering og narcissisme har dessverre gått på bekostning av klubben i vårt hjerte. Hvor typisk er ikke det?

Nei, sesongen får bare gå ut. Vi rykker ikke ned. Det gjør Lyn og Godset. Mulig vi havner på kvalik med maks uflaks, men det fikser vi rimelig greit. Synes jeg så stor fremgang i spillet i går, og er positiv foran matchen mot Molde. Mam Bam og Pat Papp Diouf eller hva de nå heter kan ta seg en bolle.

Det jeg ønsker meg når sesongen nå er over er en trener álá Hamrén i RBK som har autoritet og som kan bygge laget på nytt, og som ikke minst har en helt klar formening om roller i laget, hvem som skal spille hvor og hva man skal gjøre når man har ballen - og ikke har ballen. Jeg ønsker meg en trener over 40 år som KAN fotball og som spillerne har størst mulig respekt for. Si hva dere vil om Nils Johan Semb, men han tror jeg kan være Mannen for å få klubben på rett kjøl. Eller så kan vel Guus Hiddink være klar for nok et vikariat etter han forlot Chelsea i sommer
                        Hater NFF

Comment

• Originally posted by Hammers View Post
                          Nå har vi tapt 7 kamper på rad(sluppet inn 17mål og gått målløse av banen i 4 av kampene) og jeg regner med at du tror Martin skal klare å snu denne elendige trenden ettersom du ønsker at han skal fortsette. Er nysgjerrig på hvilke egenskaper du mener Martin innehar til å få dette til?
                          Er det de taktiske egenskapende?
                          Er det egenskapende han har til å få det beste ut av spillerne?
                          Er det evnen til å skape selvtillit?
                          Er det den lange erfaringen som leder som nå skal utgjøre forskjellen?

Han har til nå brukt alle sine krefter på å skylde på mangel på penger til spillerkjøp og sammen med at vi måtte selge er dette grunnen til at vi ligger der vi ligger.
                          Indirekte sier han at dagens spillerstall ikke holder mål og det er vel neppe noe som bygger selvtillit.
                          Jeg mener Martin har like gode sjanser som andre til å snu trenden, da paniske trenerskifter midt i sesongen ikke er noe jeg tror på. Et par kamper med stang-inn i stedet for stang-ut er alt som skal til.

Comment

Da lurer jeg på hvilke endringer i troppen som du mener skulle blitt gjort?
                            Får vi ny trener iløpet av uka, si meg hvilken "miks" mener du han skal komponere, annet enn de vi allerede har prøvd?
                            Vet vel for f.. ikke jeg, jeg bare peker på det faktum at en erfaren trener har bedre forutsetniinger for å se detaljer klarere enn en som knapt har noen erfaring. Bare å se på historien det, bytte av trener har en tendens til å resultere i at ting løsner.

Hvis du mener noe annet, så værsågod.

Comment

• Originally posted by merca View Post
                              Vet vel for f.. ikke jeg, jeg bare peker på det faktum at en erfaren trener har bedre forutsetniinger for å se detaljer klarere enn en som knapt har noen erfaring. Bare å se på historien det, bytte av trener har en tendens til å resultere i at ting løsner.

Hvis du mener noe annet, så værsågod.
                              Så du er mest opptatt av at det "løsner" i denne sesongen? Hva vil du oppnå med det? Er det ikke viktigere å planlegge for neste?

Comment

• Så med andre ord så oppsummerer du med at grunnen til at vi ikke har levert de siste 48 seriekampene under Martin Andresen er stang ut?

Vi må isåfall være det eneste laget som har hatt uflaks over en så lang periode..

Comment

Working...
                                X