Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Bør Martin Andresen sparkes?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Alex Malager View Post
    Dere har ett poeng mer enn oss.. og en trener som ikke kan si "r".
    Noe de vel har fått med seg nå..
    Jeg tror faktisk at Collins har et godt poeng.
    Utviklingen (hvis vi har hatt noen i det hele tatt) har vært minimal.
    Vi kan skylde på skader og alt mulig annet rart, men med tanke på de midlene som ble stilt til disp. i sin tid, så skulle det være mulig å sørge for å ha litt bedre dekning enn hva vi har hatt.
    Det er faktisk veldig normalt at det oppstår skader og karantener i løpet av en lang sesong.
    Derfor blir det for lettvint å skylde på skader - dette prosjektet stinker!
    Få inn en som faktisk er trener - og bare det.
    Ære Være Enga!

Comment

• Originally posted by SånnPisserEnga
      Tror det kanskje kunne funke jeg også. ut med breen, inn med Hareide så kan martin jobbe som trainee noen år
      Øhhh, hallo noen hjemme?
      Ut med en adm dir og inn med en trener? Det høres jo veldig fornuftig ut.

Comment

• Originally posted by donny View Post
        Øhhh, hallo noen hjemme?
        Ut med en adm dir og inn med en trener? Det høres jo veldig fornuftig ut.
        Får få inn en ny Adm Dir da, Breen har vel ikke vært så utrolig fantastisk i denne jobben!
        engaman
        -----------
        Ære Være Enga!!!

Comment

• Fallskjerm: 10 mill

Jeg leste nå på VG-nett at Andresen, ifølge NRK, har en fallskjerm på nær 10 millioner dersom han blir tuppet...

Ouch...

http://www.vg.no/sport/fotball/norsk...p?artid=570779

Hvordan kan styret i klubben gå med på noe slikt når det hele var litt av et eksperiment? Det var kanskje ikke risikabelt nok fra før, så de følte for å øke innsatsen litt? En liten check-raise-all-in ?

Jaja. Ikke stort man får gjort med det, men jeg liker det dårlig at folk som er inne med sjel og hjerte skal være nødt til å ha slike klausuler.
          "Hei hei, jeg skal være fus i alt, velge trenere og spillere, bruke millioner på spillerkjøp, og dersom jeg ikke får til noe og dere vil tuppe meg ut så skal jeg ha 10 millioner til." Det er mulig jeg er naiv, men dette er da virkelig en enorm fallskjerm til Tippeligaen å være? Har jo hørt om beløp i størrelsen 1-2 millioner i andre klubber, men 10 mill???

Nei, jeg tror ikke det blir noe sparking, og jeg tror kanskje det er greit også. Enga's trøbbel er ikke en manns feil, men sannsynligvis en liflig blanding av tilfeldigheter, uflaks, dårlige prestasjoner og noen rare avgjørelser.

Men vi vinner på Lørdag!
          For de som kan styre sitt eget lag:
          vif.managerleague.com

Comment

• Pål Breen bør sparkes!!! Hva faen har han gjort a?????
            Ære Være Vål`Enga

Comment

• Reka fikk ikke sparken

Comment

• står på nrk nå at martin har en historisk god avtale på 10 mill hvis han sparkes ifølge velinformerte kilder,skal man da si at dette bare er piss og jug eller skal man tro på dette.

Comment

• Originally posted by Johannes View Post
                  står på nrk nå at martin har en historisk god avtale på 10 mill hvis han sparkes ifølge velinformerte kilder,skal man da si at dette bare er piss og jug eller skal man tro på dette.
                  Jeg velger å ikke å tro på dette.

Fallskjerm benyttes vel når det er folk uten utløpstid på kontrakten får sparken.

I fotballmiljøet så får man dekket sin lønn ut kontraktstiden. Martin andresen har 1 år igjen av kontrakten sin, og sannsynligheten for at MA har en årslønn på 10 mill det tviler jeg sterkt på.

si at han tjener mellom 3-5 mill, og da blir det vel rundt det han får hvis han får sparken nå.

så jeg har lite tro på all den dritten som kommer ut i media nå.

Comment

• Originally posted by vif1992
                    jeg mener at nå er det NOK! vi har støtta dem, men nå erre nok! 11 plass i serien ekke bra nok for en klubb som enga som skal værra på topp 3!, eneste fremgangen vi har sett i løpet av tiden som har gått er Køppfinalen i fjor,.
                    Etter den sa martin : vi skal bygge på detta utover 2009. nå er vi i slutt fasen i tippeligaen, og hvor ligger vi? tørr ikke tenke på det en gang. skal væra så ærlig at jeg går rundt og tenker på hva som skjer om det ikke gjøres no nå. for eks nedrykk off det er en SKANDALE at vi i det heletatt henta dem ass. nei Reka var bedre ass. men det som er så jævla idiotisk for eks Reka med en gang det gikk nedover så fikk han sparken. men hva skjer med Martin? nei han sitter her enda han og etter mange kamper i serien uten seier så ser det FAEN MA IKKE BRA UT

Se på de tre første sesongene til Reka.

Seier i 1.div, 8.plass og så kvalik.

Hadde han vært i TL og ikke rykket ned, så kan man spekulere i om han hadde hatt noen bedre resultater i TL.
                    han vant også Cupen i første sesongen sin. Det var en del bomkjøp på den tiden også. etter de tre sesongene fikk vi Seriesølv, seriegull og bronse(selv om det var bare halve sesongen han var der)

Jeg ser likheter ihvertfall...

så får vi se hvordan det går.

Comment

• Originally posted by Blackster View Post
                      Jeg velger å ikke å tro på dette.

Fallskjerm benyttes vel når det er folk uten utløpstid på kontrakten får sparken.

I fotballmiljøet så får man dekket sin lønn ut kontraktstiden. Martin andresen har 1 år igjen av kontrakten sin, og sannsynligheten for at MA har en årslønn på 10 mill det tviler jeg sterkt på.

si at han tjener mellom 3-5 mill, og da blir det vel rundt det han får hvis han får sparken nå.

så jeg har lite tro på all den dritten som kommer ut i media nå.
                      det kan jo godt hende det står noe i kontrakten hans om en evt fallskjerm da, at det var noe han krevde for å få ta jobben!?
                      Stolthet, tradisjon og religion kan ikke kjøpes!

Comment

• And the "soap" continues

http://www.vg.no/sport/fotball/norsk...p?artid=570839

Han har et godt poeng godeste Davidssen. Er ikke mye fotballfngfaglig tyngde i klubben vår nå.

MA som nå er hovedtrener har ikke engang utdannelsen i orden.

Kaz er et alternativ, men er vel ikke tilbake ennå.

Såå,, hva gjør man ? følg med i neste episode av hva skjer`a Enga ?

Åjo, hva er dette med Espen Olafsen ? Kan ikke huske å ha hørt om det før ?

Comment

• Originally posted by vg
                          "Siden 1982 har bare tre mann forlatt hovedtrenerjobben godt fornøyde på Valle: Leif Eriksen, Gunder Bengtsson og Egil Olsen. De femten andre har enten blitt sparket (5), har trukket seg (4), blitt degradert til assistent (3) eller ikke fått fornyet kontrakten (3)."
                          Hvordan slutter man i en trenerjobb, om årsaken ikke er:
                          - sparken
                          - trakk seg
                          - kontrakten gikk ut
                          - degradert

Det vet kanskje bare Gunder, Leif og Egil....

Comment

• Du har vel glemt:

- Overgang (med eller uten vederlag) til annen klubb (Var vel det som skjedde med Drillo da han dro til Wimbledon).
                            - Og sist men ikke minst: Dødsfall (heldigvis ikke den vanligste sorten....)

Comment

• Originally posted by Johannes View Post
                              står på nrk nå at martin har en historisk god avtale på 10 mill hvis han sparkes ifølge velinformerte kilder,skal man da si at dette bare er piss og jug eller skal man tro på dette.
                              Og det mølet er skrevet av NRK-journalist OG LSK-supporter Morten Stokstad. (Sjekk trynet øverst til høyre på vpn-sidene).

I trust him 'as far as I can spit'.

Comment

• Originally posted by MOS! View Post
                                Håper på Jørn Andersen eller Åge Hareide!!

Hadde vært gøy med Stuart Baxter
                                Aner ikke hvordan dem tenker på valle med tanke på om Martin skal sparkes eller ikke,men tar Martin sin hatt og går som trener/manager og kun spiller fotball så håper jeg nesten at Hasse Backe blir den neste treneren i Enga,
                                har jo trent Aik/Hammarby/Djurgården + vært trener i Aalborg,Køpenhavn Panathinaikos,hjelpetrener i Manchester city + Mexico.Vant vel gull med begge lagene i Danmark. Jeg mener,,han har jo trent klubber der det er et volsamt trøkk rundt og vet åssen det skal hanteres + at spillerne der han har trent har/hadde,vet ikke om han trener noe lag idag,stor respekt for han.
                                Selv liker jeg fyren når han komenterer fotball eller sitter i studio,faglig og rolig i det han sier,,,men men,dette er bare mine tanker.
                                Mvh pongen

Comment

Working...
                                X