Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Bør Martin Andresen sparkes?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by san Paolo View Post
    Og det mølet er skrevet av NRK-journalist OG LSK-supporter Morten Stokstad. (Sjekk trynet øverst til høyre på vpn-sidene).

I trust him 'as far as I can spit'.
    Martin tok heldigvis litt hevn idag

http://www.vif-fotball.no/article2694613.ece
    Hjelp oss å gi deg nye storflagg. Flaggborgen av 1913s konto: 1503 12 17528

Comment

• Fant ingen passende tråd til dette, så jeg tar det her:

Hvordan er det med Anders Grønhagen? Er han fortsatt sykemeldt? Ser på dagbladet.no at han er i ferd med å avslutte forholdet til Fredrikstad. Noe for oss?

Comment

• Originally posted by Blackster View Post
        Se på de tre første sesongene til Reka.

Seier i 1.div, 8.plass og så kvalik.

Hadde han vært i TL og ikke rykket ned, så kan man spekulere i om han hadde hatt noen bedre resultater i TL.
        han vant også Cupen i første sesongen sin. Det var en del bomkjøp på den tiden også. etter de tre sesongene fikk vi Seriesølv, seriegull og bronse(selv om det var bare halve sesongen han var der)

Jeg ser likheter ihvertfall...

så får vi se hvordan det går.
        nja men kan vi akeptere at vi ligger der vi er? og at etter noen år ikke har sett noen forandringer på tabbelen? jeg mener nei. men folk må jo få ha sine meninger:P Jeg mener at vi skal værra på topp 3 ikke på den nedre halv delen. kanskje det bare er jeg som er litt krav stor.

Comment

• Dette er ikke lenger et spørsmål OM men NÅR. Det sterkeste argumentet for at Andresen skal trene laget ut sessongen er at vi ikke får tak i en skikkelig trener nå.

Comment

• Originally posted by _Christian_ View Post
            Fant ingen passende tråd til dette, så jeg tar det her:

Hvordan er det med Anders Grønhagen? Er han fortsatt sykemeldt? Ser på dagbladet.no at han er i ferd med å avslutte forholdet til Fredrikstad. Noe for oss?
            absolutt ikke

Comment

• Originally posted by Ronny La Rock View Post
              absolutt ikke
              ABSOLUTT ikke.

Comment

• Originally posted by AGNE View Post
                Dette er ikke lenger et spørsmål OM men NÅR. Det sterkeste argumentet for at Andresen skal trene laget ut sessongen er at vi ikke får tak i en skikkelig trener nå.
                Og om Enga begynner å vinne igjen fra søndag av? Om Enga snur trenden fullstendig. Er det fremdeles et spørsmål om NÅR og ikke OM Martin går?

Comment

• Originally posted by engaandy View Post
                  Og om Enga begynner å vinne igjen fra søndag av? Om Enga snur trenden fullstendig. Er det fremdeles et spørsmål om NÅR og ikke OM Martin går?
                  Endelig en sterk leder i VIF som ikke stikker av når det blåser litt...Martin fortsetter i mange år framover og kommer til å få suksess med SITT favorittlag!

Comment

• Enig med siste taler. Martin Andresen er en fantastisk trener, som kommer til å føre Vålerenga til uante høyder. Han bør absolutt ikke sparkes!
                    DIXI

Comment

• Originally posted by michael collins View Post
                      Enig med siste taler. Martin Andresen er en fantastisk trener, som kommer til å føre Vålerenga til uante høyder. Han bør absolutt ikke sparkes!
                      Nå, ble det for kjedelig å diskutere hvilke spillere dere skal selge for å holde konkurstrollet unna der oppe i sameland?

Comment

• Kan vi ikke bare la Alex bli igjen på feltet og overta hovedtreneransvaret?? Han fik jo Martin til å gå "i krigen"
                        Ikke syt - syng!

Comment

• Originally posted by michael collins View Post
                          Enig med siste taler. Martin Andresen er en fantastisk trener, som kommer til å føre Vålerenga til uante høyder. Han bør absolutt ikke sparkes!
                          Dakal dele som løk ut av eulopacupen.

Var vel dommern sin feil tenker jeg?

Foretrekker forøvrig MA anyday sammenlignet med kjønnsløse og nitriste Høgmo.
                          "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

• Originally posted by Flem View Post
                            Dakal dele som løk ut av eulopacupen.

Var vel dommern sin feil tenker jeg?

Foretrekker forøvrig MA anyday sammenlignet med kjønnsløse og nitriste Høgmo.
                            Vil jo ikke akkurat kalle MA en skøyer, heller da. Sikkert en partykonge for dem som elsker bridge, men jeg er ikke en av dem.

Comment

• Originally posted by kaputt View Post
                              Nå, ble det for kjedelig å diskutere hvilke spillere dere skal selge for å holde konkurstrollet unna der oppe i sameland?
                              La oss ikke oppføre oss som idioter. Dersom det er en klubb som har hatt konkursspøkelset hengende over seg mer eller mindre konstant de siste 30 årene så er det vel oss. Det er vel ingen som vet hvor mange ganger kapitalmakta har gitt oss kunstig åndedrett.

Comment

• Jeg har et spørsmål til dere få som fortsatt støtter Martin og spørsmålet er enkelt: Hvorfor?

1. Har han en CV som viser han er bedre enn det han har vist i VIF?
                                2. Er han en av våre egne, slik at vi burde beholde han av nostalgiske grunner?
                                3. Har han prestert så bra som spiller at han kompenserer for manglende treneregenskaper?
                                4. Har han en utadvendt personlig het som styrker VIF overfor media og sponsorer?
                                5. Har noen vært i kontakt med synske som kan fortelle at han etter to sesonger vil se lyset og bli kongerikets beste trener?
                                6. Mener dere at arbeidstakervernet skal være så sterkt, også når det gjelder personer som tjener det samme som Statoildirektøren, att oppsigelse ikke er et alternativ?
                                7. Har vi en del supportere som er så sta at de ikke klarer å innrømme at de tok feil med hensyn til MA og at deres eget ego er større enn kjærligheten til klubben?

Comment

Working...
                                X