Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Bør Martin Andresen sparkes?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by robertlorang View Post
    Tja, vi kan godt opprette en ny tråd: "hva syns du om utviklingen til Martin?"

Eneste negative med tråden er tittelen "bør martin sparkes?",
    Men innholdet i seg selv er ikke så ille, nå.
    det som skjer her er bare reaksjoner på spørsmålet;
    bør han det(sparkes)? Bør han bli? og svar på hvorfor folk mener det de mener.

Jeg liker tråden, fordi den har vart lenge, og hvis man leser igjenom alle reaksjonene her, så ser man hvordan opp og nedturene har preget debatten, men samtidig ser man at tråden har gått fra mye negativ, til mye positiv omtale og vurdering!

Om folk ikke ønsker å ha den høyt opp på forumlista, så burde man ikke poste innlegg her, men heller legge inn noen ekstra på de andre=)

Helt sant, det er paradokset da, at jeg poster i denne tråden, og på den måten sørger for at den er på topp.

Det er ikke innholdet, (hvis man ser på utviklingen) jeg sliter med, det er bare tittelen.

Jeg har solbriller på, fordi alt ser så lyst ut. Skulle gjerne bare ha endret overskriften.

Comment

• Originally posted by usbenga View Post
      Det er ikke innholdet, (hvis man ser på utviklingen) jeg sliter med, det er bare tittelen.
      For meg er denne tittelen veldig fin.
      Den forteller meg umiddelbart at det ligger en påstand bak som er helt på trynet.
      OG:
      Den minner meg om hvor mange av forumbrukerne som til vanlig hører hjemme i en saueflokk.

Bør Martin Andresen sparkes? Ikke hvis du spør meg, men det var nødvendig med enkelte justeringer i fjor en gang.

Comment

• Originally posted by KjellH View Post
        For meg er denne tittelen veldig fin.
        Den forteller meg umiddelbart at det ligger en påstand bak som er helt på trynet.
        OG:
        Den minner meg om hvor mange av forumbrukerne som til vanlig hører hjemme i en saueflokk.

Bør Martin Andresen sparkes? Ikke hvis du spør meg, men det var nødvendig med enkelte justeringer i fjor en gang.
        Påstanden var slett ikke på trynet den gangen tråden ble laget. Men den er det pt.

Historien skal alltid leses utifra hvordan situasjonen var da ting skjedde, ikke i etterpåklokskapens ånd. Derfor hadde tråden sin berettigelse da den ble laget, men ikke nå.

Comment

• Originally posted by usbenga View Post
          Påstanden var slett ikke på trynet den gangen tråden ble laget.
          Jeg mener fotballdiskusjonen som alltid har om løsning å sparke treneren er på trynet. Real Madrid er en vandrende illustrasjon, Ferguson, Mjelde og Rekdal er også på ulike tidspunkter illustrerende eksempler på det. Er klubbkulturen dårlig nok, hjelper det ikke hvem som trener laget.

Comment

• Originally posted by KjellH View Post
            Jeg mener fotballdiskusjonen som alltid har om løsning å sparke treneren er på trynet. Er klubbkulturen dårlig nok, hjelper det ikke hvem som trener laget.
            Den beste løsningen er nok ikke å sparke treneren, men det er en løsning som i noen tilfelle gir fruktbare resultater. Jeg mener at det ikke BØR være løsningen men.. Det som også burde skje i noen tilfeller, som man hører svært lite om, er at spillere i noen tilfeller bør bli løst fra kontrakter før den opphører. Fordi noen ikke er lojale mot trener og eksempelvis klubben de spiller for. Jeg tror mange kranglete spillere har medvirka til at trenere har fått sparken. Men dette er kun en påstand (mening)fra min side, har ikke noe håndfast.

Comment

Working...
            X