Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Røykeforbud på Ullevaal

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Røykeforbud på Ullevaal

Røykeforbud på Ullevaal

Forbundsstyret i Norges Fotballforbund har vedtatt forslaget om et røykfritt Ullevaal stadion.

Også Lyn og Vålerenga har stilt seg positive til tanken om et røykfritt Ullevaal.

Ifølge Solheim har Lyn alt vedtatt røykeforbud, mens VIF skal ta opp saken med det første.

http://www.nrk.no/sport/fotball/5726420.html
    228

Re: Røykeforbud på Ullevaal

Endelig! Det var på tide , finns mange asmatikere som plages av det!! selv om jeg skjønner at røykere syns det er dumt.
    Stolthet, tradisjon og religion kan ikke kjøpes!

Comment

Ullevaal burde selvsagt vært røykfritt for lenge siden og det er på høy tid at de gjennomfører dette nå. Hører absolutt ikke hjemme på nasjonalanlegget for fotball.

Comment

Jeg er ikke enig i dette hysteriet. Man kunne heller hatt soner der man kan røyke.

Comment

Fint at det blir røykeforbud, kun bønder som røyker.

Comment

Sitat: Den tir, 27 juni 2006 15:34 skrev Snipper:

> Fint at det blir røykeforbud, kun bønder som røyker.

Den er vel noget drøy. Jeg kommer til å slite veldig med å holde dette for å si det sånn. Full av nerver går det vel en 10-15 røyk i løpet av en kamp.

Comment

Sitat: Den tir, 27 juni 2006 15:16 skrev hp29:

> Jeg er ikke enig i dette hysteriet. Man kunne heller hatt soner der man kan røyke.

----------------------------------------------

Ærlig talt, enhver idiot klarer er da i stand til å sitte rolig i 90 min. uten å ta en røyk. Selv om røykerne holder seg innefor sin "sone" er det vel heller tvilsomt at røyken respekterer soneinndelingen din.

Comment

såså

Det spørs vel også om VIFpatriot egentlig er interessert i å sitte så veldig stille i 90 min..
                +++

Comment

Sitat: Den tir, 27 juni 2006 15:38 skrev clap:

> Sitat: Den tir, 27 juni 2006 15:16 skrev hp29:

>

> > Jeg er ikke enig i dette hysteriet. Man kunne heller hatt soner der man kan røyke.

>

> ----------------------------------------------

> Ærlig talt, enhver idiot klarer er da i stand til å sitte rolig i 90 min. uten å ta en røyk. Selv om røykerne holder seg innefor sin "sone" er det vel heller tvilsomt at røyken respekterer soneinndelingen din.

>

---

Prøv i det minste å hold argumentene dine innenfor et visst nivå her, ellers er det ikke noe poeng i å diskutere dette.

Comment

Sitat: Den tir, 27 juni 2006 15:43 skrev hp29:

> Prøv i det minste å hold argumentene dine innenfor et visst nivå her, ellers er det ikke noe poeng i å diskutere dette.

------------------------------------------------

Forslaget ditt er jo like meningsløst som inndelingene som ble brukt på restauranter og utesteder før røykeloven kom. I saker som dette må man faktisk ta hensyn til alle de som har store plager med dette eller rett og slett ikke ønsker å utsette kroppen sin for røyk.

Comment

Sitat: Den tir, 27 juni 2006 15:49 skrev clap:

> ------------------------------------------------

> Forslaget ditt er jo like meningsløst som inndelingene som ble brukt på restauranter og utesteder før røykeloven kom. I saker som dette må man faktisk ta hensyn til alle de som har store plager med dette eller rett og slett ikke ønsker å utsette kroppen sin for røyk.

>

>

---

Nei, langt ifra. Det blir snarere et spørsmål om man definerer det som innendørs eller utendørs.

Comment

i samme slengen så kan vi jo gå for ett alkofritt bohemen (øl og idrett passer jo som kjent ikke sammen), urinfrie dasser (er så kjipt å få urinsprut på seg når man står ved pisserenna), bønder!
                        -----------
                        http://change.dossergame.co.uk/change_please/5891553/

Comment

Sitat: Den tir, 27 juni 2006 15:58 skrev Cornhoolio:

> i samme slengen så kan vi jo gå for ett alkofritt bohemen (øl og idrett passer jo som kjent ikke sammen), urinfrie dasser (er så kjipt å få urinsprut på seg når man står ved pisserenna), bønder!

Noen mener ikkerøykerne er fanatisk og enøyde

Arne G

søvnløs om natta - bevisstløs om dagen

Comment

Sitat: Den tir, 27 juni 2006 15:53 skrev hp29:

> Nei, langt ifra. Det blir snarere et spørsmål om man definerer det som innendørs eller utendørs.

----------------------------------------------

Jeg skal gi deg rett i det, vil du være trangsynt kan du godt definere Ullevaal som utendørs, men det var jo du som ville sette premissene for denne debatten på et høyere nivå.

Uansett hvordan du vil definere det er Ullevaal et såpass lukket område at røyking vil gå hardt nok ut over de som ikke tåler dette uansett.

Comment

Veldig positivt. Jeg pleier ofte å sitte bak noen som røyker, og det kan bli veldig irriterende. Lukter røyk nesten overalt på stadion også...

Comment

Working...
                              X