Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Reka vil slanke stallen.

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Reka vil slanke stallen.

http://www.p4.no/story.asp?id=198418

Vålerenga-trener Kjetil Rekdal varsler at han vil slanke stallen i klubben.

I tillegg står det at han ikke har tenkt til å kjøpe inn nye spillere når overgangsvinduet åpner 1.juli, men altså vil slanke stallen, alt i følge VG. Har ikke sett nyheten på nettet enda.

Har ikke klubben via Bohinen sagt at de ønsker og ser etter ny venstrekant? I så fall litt merkelig av Rekdal å si det, men for alt vi veit kan det være avledning fra I også.
    FULL PAKKE!

Re: Reka vil slanke stallen.

Jeg synes det her er litt merkelig av Reka etter at han har brukt vårsesongen på å klage på at vi har for tynn stall. Noe av unnskyldningen for de dårlige resultatene var jo mange skader, og jeg ser ikke helt hvorfor man da vil tynne ut stallen...

Comment

Sitat: Den fre, 30 juni 2006 09:22 skrev Feite Frode:

> Jeg synes det her er litt merkelig av Reka etter at han har brukt vårsesongen på å klage på at vi har for tynn stall. Noe av unnskyldningen for de dårlige resultatene var jo mange skader, og jeg ser ikke helt hvorfor man da vil tynne ut stallen...

Kanskja han mener at stallen skal bokstavelig talt slankes? For mye grandi og digg for spillerne i ferien?
      *****KREPP ARMY*****
      DU KREPPER FOR FLERE ENN BARE DEG SJÆL
      Ein, to, tri Syngepoliti!

Comment

> Jeg synes det her er litt merkelig av Reka etter at han har brukt vårsesongen på å klage på at vi har for tynn stall. Noe av unnskyldningen for de dårlige resultatene var jo mange skader, og jeg ser ikke helt hvorfor man da vil tynne ut stallen...

------------------

Enig. Jeg kan ikke skjønne annet enn at han har folk på vei inn i stallen.

Vinduet er nypusset og åpner i mårra.

Er spent på hvem som presenteres i pausa på søndag!

Espen

-tror pinadø at Messi kommer

Ei kasse, er passe!!

Comment

Sitat: Den fre, 30 juni 2006 09:24 skrev Dorian Stefan:

> Sitat: Den fre, 30 juni 2006 09:22 skrev Feite Frode:

>

> > Jeg synes det her er litt merkelig av Reka etter at han har brukt vårsesongen på å klage på at vi har for tynn stall. Noe av unnskyldningen for de dårlige resultatene var jo mange skader, og jeg ser ikke helt hvorfor man da vil tynne ut stallen...

>

> Kanskja han mener at stallen skal bokstavelig talt slankes? For mye grandi og digg for spillerne i ferien?

Vel, jeg er personlig mer bekymret for væskeinntaket deres...

Comment

Rart hvis dette stemmer. Hvor er den raske venstrekanten vi faktisk trenger? Skal vi kvitte oss med noen, må disse erstattes av bedre spillere. Er dette tilfellet, regner jeg virkelig med at vi IKKE får høre klaging i media utover høsten angående hvor sårbare vi er for skader/karantener.

Comment

Kan være greit å leie ut noen av våre unge spillere til 1.divisjonsklubber for å la dem få spilletid på et høyere nivå.

Arnar Førsund er vet et godt eksempel på det.

Han er vel tilltenkt å erstatte Ronny neste år og det er mye pga han utvikling i en annen klubb
              Blårøde brødre

Comment

----------------------------------------------------------------

han har vel klaget mest på at vi har hatt mange skader i vintersesongen som har gjort at vi ikke har vært godt nok trent til våren, men ja det kan jo betegnes som at man har for tynn stall..

synes det er en ok måte å si til spillerne på at nå må dere skjerpe dere...ellers så er det rett ut, og berolige dem med at vi ikke trenger nye spillere fordi jeg satser på dere.

jeg har sluttet å tro på media jeg hehe

Comment

Når noen skal bort, håper jeg den første som reiser er Levan.

Så slipper vi den sippinga her inne om at han ikke speller.

Comment

Sitat: Den fre, 30 juni 2006 13:44 skrev AltforEnga:

> Når noen skal bort, håper jeg den første som reiser er Levan.

> Så slipper vi den sippinga her inne om at han ikke speller.

Vi kan da ikke selge en av våre beste andrelagsspillere! Han og Glenn er et veldig bra par.

Frode

-alt for andrelaget!

Comment

Jeg mener hvertfall at hvis noen av de 14-15 som brukes mest blir solgt så bør vi hente inn en erstatter som hever laget.

Blårøde brødre

Comment

Det er vel neppe de som skal ut, men spillere som ligger litt "farlig" ann vil nok være Levan og OJ. Samtidig kan det nok hende man vil sende noen unggutter på utlån til 1. div klubber, helst i området. Så dette er nok ikke så farlig som alle skal ha det til.

Comment

fre, 30 juni 2006 13:50 skrev Feite Frode

>Vi kan da ikke selge en av våre beste andrelagsspillere! Han og Glenn er et veldig bra par.

------------------------------

Du kan seriøst ikke mene han har hvert god for 2.laget...?

Comment

Sitat: Den fre, 30 juni 2006 09:24 skrev Dorian Stefan:

> Sitat: Den fre, 30 juni 2006 09:22 skrev Feite Frode:

>

> > Jeg synes det her er litt merkelig av Reka etter at han har brukt vårsesongen på å klage på at vi har for tynn stall. Noe av unnskyldningen for de dårlige resultatene var jo mange skader, og jeg ser ikke helt hvorfor man da vil tynne ut stallen...

>

> Kanskja han mener at stallen skal bokstavelig talt slankes? For mye grandi og digg for spillerne i ferien?

Ja enig, er ikke kjempekeen på å selge unna nå. Synes det er et godt tegn at Bohinen ikke har tid til å forhandle med MFK om Hoseth, siden han er på ferie. Tyder på at man tar dette veldig rolig, og vil ha en uforskammet høy pris for Hoseth - bra! Og jeg tar det for gitt at man samtidig er i dialog med en annen spiller med tanke på kjøp - som nevnt over så har Rekdal klaget på liten stall...

Personlig mener jeg man ikke skal selge annet enn tilnærmet skrap til konkurrentene, si hva man vil om Hoseth, men skrap er han ikke - jeg foretrekker MFK uten Hoseth når vi skal spille mot de. Han er en potensiel matchvinner.

Skal man selge Hoseth så bør det bli ut av TL. Vet det ikke er aktuelt for Hoseth selv, og et sted må han jo gå om han skal vekk, men likevel...er ikke vår jobb å styrke andre staller i TL.

Comment

Sitat: Den ons, 05 juli 2006 11:42 skrev ice69:

> Skal man selge Hoseth så bør det bli ut av TL. Vet det ikke er aktuelt for Hoseth selv, og et sted må han jo gå om han skal vekk, men likevel...er ikke vår jobb å styrke andre staller i TL.

-----------------------------------------------------------

Nå ryktes det jo om at en fransk klubb også er interessert i Hoseth. Da vil vi slå to fluer i en smekk, vi vil sannsynligvis få mer penger for han og vi vil slippe å spille mot han.

Det forutsetter selvsagt at Magne selv vil til Frankrike og slik jeg forstår det er han mest keen på å komme seg hjem igjen.

Comment

Working...
                              X