Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Reka vil slanke stallen.

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: Reka vil slanke stallen.

Hoset, Levan og Mabizela...er jo de som har forsvunent eller er på vei.

Hoset gikk jo fordi vi fikk en sum som var god nok

han sa at han ville slanke stallen..når spillerne presterte dårlig og det ikke fungerte helt.

nå sier han at han synes stallen er stor nok..for å vise sin tillit til spillerne fordi de har før de to siste kampene vist at de er gode nok.

men han har ALDRI sagt at det er kjøpestopp....en spiller vil komme hvis de finner en som de mener er god nok

Comment

Sitat: Den man, 31 juli 2006 15:06 skrev Blackster:

> (...)nå sier han at han synes stallen er stor nok..for å vise sin tillit til spillerne fordi de har før de to siste kampene vist at de er gode nok(...)

Nei, nå sier han at vi ikke har stor nok stall til å erstatte de slitne gutta.

Comment

Levan og Mabizela forsvinner.

http://www.fxt.no/tippeligaen/vif/article698594.ece

Comment

Ikke uventet! Er kanskje ikke så farlig at de forsvinner. Mabizela viste gode takter i vinter, men så ble han jo desverre skadet. Melkadze er ikke god nok. Så det er helt greit.

Comment

Mer en gode nok for hva? Adecco, bunnstrid i TL, medaljer, gull eller CL? Etter min mening er DFH for veik, Flo over the top og Lange skadet. Men det er klart, kommer Lange tilbake og DFH løfter seg, så har vi et greit spisspar. Så lenge ingen blir skadet, da.

Personlig har jeg større ambisjoner enn bunnstrid, ergo; vi trenger en spiss som er vesentlig bedre enn DFH.

PS! Jeg vet det er mange som har bestemt seg for at Daniel er bra, men fakta ødelegger som kjent enhver diskusjon.

Comment

hvis du ser vekk fra de to siste kampene mot odd og boleslav...

så hadde vi 5 kamper der vi spilte bra og gikk uten tap, og så rundspilte vi lyn men var uheldige med resultatet.

så spillerne snudde når rekdal nevnte det....gashi startet utrolig svakt han er blitt bedre og bedre....DFH har til tider vist takter igjen..men har fortsatt langt igjen. tror flo er TL's tredje mest effektive spiss...

det du sier henger ikke helt på greip ..... vi er faktisk ikke i bunnstrid......kasnkje vi ender der...men som sagt det er 4 poeng opp til RL plass også....

jeg tror ikke de fleste mener at DFH er veldig bra.men han har potensiale..når han blir brukt riktig på banen.

det kan faktisk hende at han kvitter seg med spillere for å hente inn nye også...husk at vålerenga har et lønnsbudsjett å holde seg til.....

alle som tror at rekdal kan gå ut å gjøre 15 mill kjøp som RBK og Brann..har faktisk ikke forstått en dritt av arbeidet rekdal og Siem har gjort siden de kom.

Rekdal sa ganske klart...at det må være økonomisk riktig når de kjøper spillere..

Comment

Sitat: Den tir, 01 august 2006 20:09 skrev Barskap:

> Mer en gode nok for hva? Adecco, bunnstrid i TL, medaljer, gull eller CL? Etter min mening er DFH for veik, Flo over the top og Lange skadet. Men det er klart, kommer Lange tilbake og DFH løfter seg, så har vi et greit spisspar. Så lenge ingen blir skadet, da.

>

> Personlig har jeg større ambisjoner enn bunnstrid, ergo; vi trenger en spiss som er vesentlig bedre enn DFH.

>

> PS! Jeg vet det er mange som har bestemt seg for at Daniel er bra, men fakta ødelegger som kjent enhver diskusjon.

>

Hva er det Flo har gjort som gjør han "over the top"?

Eller er det "over the hill" du mener?

Dorian Stefan
                *****KREPP ARMY*****
                DU KREPPER FOR FLERE ENN BARE DEG SJÆL
                Ein, to, tri Syngepoliti!

Comment

Da har Mabizela funnet seg ny klubb.

http://www.fxt.no/tippeligaen/vif/article705346.ece

Comment

Working...
                  X