Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

"Brønnpisserne" - Dagens artikkel på VPN

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Virker som en jumped up liten mini-Hitler. Støtter Pegazus her.

Dorian Stefan
    *****KREPP ARMY*****
    DU KREPPER FOR FLERE ENN BARE DEG SJÆL
    Ein, to, tri Syngepoliti!

Comment

Skavise ... Tar det en gang til for meg selv her:
      Ifølge T. Ullseth er det altså uakseptabelt å synge "Hater Kanari" på en Vålerengamatch?
      Han valgte rett og slett ordet "uakseptabelt" i denne sammenheng?
      Om synging? Sovjet anyone?

Vet mange har mye annet gruff på den fyren sånn generelt,
      men for min del sier et slikt ordvalg alt om mannen.
      All støtte til Pegasuz.

Evol, hater kanari

Comment

Originally posted by Evol View Post
        (...) Evol, hater kanari
        Uakseptert!
        in Absinthia

Comment

Jasså

I så fall: Hater kanari enda en gang! Hater Lyn også!

Hater Molde!

Evol, seig og umulig når det gjelder hatet sitt

Comment

Dette begynner å bli urovekkende. Det virker som klubben begynner å råtne innenfra. Har egentlig erget meg endel for mangel på gjensidig repekt fra klubben mot oss supportere.(sett utenfra) Hvor blir det av det folkelige liksom. Martin har faktisk vært jævlig tøff etter han kom både i fjor og i år har han tråkket opp trappa på bohemen å frontet supporterne. Det står det faktisk respekt av. Vet ikke hvem som bestemmer hva på valle lenger jeg, men det virker jo som alle gutta der oppe kan utestenge folk. Det positive med dette er jo at det fører til at vi supportere blir mere samla. Vi vil alltid være der. Direktører og sjefer kommer å går sjela består

Comment

Fyren har et enormt markeringsbehov. Nå som han har klart å utestenge alt av kvalitetsfolk(nei, jeg gidder ikke forklare hva jeg mener med dette) på tribunen, trenger han andre "motstandere" og alle midler taes i bruk. På den måten får han anerkjennelse for arbeidet og han får vist at behovet for hans tilstedeværelse i Vålerenga sammenheng absolutt er tilstede.
              Syns bare det er trist at klubben tar alt som kommer fra denne skapningen for god fisk og handler deretter.
              Vålerengas største tribunelegende - Jørund Smedhus

Comment

Ja , dette er faktisk ikke noe nytt. Folk har vel sagt dette for lenge siden og er mange som er utestengt for så og si ingen ting.

Comment

Når man trodde de to Hitlerne i viking og Fredrikstad var overivrige sikkerhetsfjolls kommer Otto og topper det hele.
                  Jeg håper dette får konsekvenser for idioten, og stiller meg 100% bak eventuelle aksjoner/reaksjoner mot denne brønnpissern.

Forøvrig en glimrende artikkel på VPN, som jeg håper får konsekvenser for Breen og Ulseth, sånne folk må jages langt vekk fra klubben vår.
                  ----------------
                  Pilsner og slagsmål.
                  Ille tilredte agronomer.

Comment

må bli reaksjoner etter dette,jeg mister ihvertfall motivasjon når sånne idioter kommer og pisser på medsupportere.aksjon nå

Comment

Ryktene sier at du er fratatt et akreditteringskort.
                      Hvilket betyr at du ikke er utestengt fra kamp, men uønsket nede ved matta.
                      Det er i så fall en vesensforskjell.

At det stilles andre krav til oppførsel der nede kontra oppe på tribunen, er helt åpenbart.
                      Jeg vet for øvrig ikke hva som har skjedd konkret i ditt tilfelle.

Kan du si mer om hva som har skjeddd?

Comment

Originally posted by Raniets View Post
                        Ryktene sier at du er fratatt et akreditteringskort.
                        Hvilket betyr at du ikke er utestengt fra kamp, men uønsket nede ved matta.
                        Det er i så fall en vesensforskjell.

At det stilles andre krav til oppførsel der nede kontra oppe på tribunen, er helt åpenbart.
                        Jeg vet for øvrig ikke hva som har skjedd konkret i ditt tilfelle.

Kan du si mer om hva som har skjeddd?
                        Ah. Der kom den vinklinga jeg har venta på, ja...
                        Denne storyen var rett og slett for god til å være sann, og som min bestemor alltid sa: Når noe virker for godt til å være for sant, så er det for godt til å være sant.

Comment

Originally posted by hmchrist View Post
                          Ah. Der kom den vinklinga jeg har venta på, ja...
                          Denne storyen var rett og slett for god til å være sann, og som min bestemor alltid sa: Når noe virker for godt til å være for sant, så er det for godt til å være sant.
                          Ok, jeg tror jeg hopper inn før dette blir en diskusjon som mister proporsjonene.

Det er korrekt at Pegasuz har fått beskjed at han er uønsket på indre bane.
                          Det kan være et tilstrekkelig grunnlag for det og det kan være utilstrekkelig grunnlag for det. Det er ikke poenget heller.

Poenget er prosessen rundt hvordan han fikk beskjeden, diffust grunnlag for utestengelse og etterspill.
                          Jeg vil ikke gå ut med den offisielle historien enda, fordi den rett og slett ikke er klar enda, men det som har kommet frem til nå er fullstendig uakseptabelt.

Jeg støtter Pegasuz i denne saken.
                          Når man vet hvor mange timer Pegasuz legger ned i uka på frivillig arbeid, er det ikke for mye å be om at man får beskjed hvis man tråkker over en grense og at man får en sjanse til å ta tak i det.
                          Hjelp oss å gi deg nye storflagg. Flaggborgen av 1913s konto: 1503 12 17528

Comment

Presisering

Må bare presisere to ting her, slik at ingen føler at dette er blitt fremstilt feil.

Prosessen SÅ LANGT, har vært følgende:

* Under kampen mot Tromsø var jeg, sammen med mange andre, rimelig oppgitt over en keeper med all verdens tid, og fullstendig blottet for mottaksevne. Dette ble behørlig sagt fra om. På et par dommeravgjørelser ble det også protestert høylytt. Securitas gir beskjed om å roe ned. Tatt til følge.

* Etter kampen mot LSK fikk jeg tilsnakk av securitas for å ha ropt mot LSK sine gjenværende supportere, "hater hater hater kanari" og "que sera sera..." Dette ble ropt mens vi var på vei bort til vårt oppbevaringssted med flaggene, og som et tilsvar på deres sanger, bl.a. "vi pissa på vål'enga". Et logisk tilsvar jeg delte med alle gjenværende på bend-it øvre. Tilsnakket var i form av en beskjed om at Ulseth ville ha meg bort umiddelbart. Dette ble da gitt av securitas, på stadion, rett etter kampen. De sa ikke om jeg skulle vekk fra indre bane, eller hele ullevål, så er det presisert.

* To-tre dager etter kampen før jeg beskjed av Tronna (Fabio), om at jeg ER utestengt fra indre bane, men at det ikke er gitt grunnlag for utestengelsen, og at utestengelsen IKKE vil bli godtatt. Tronna har fått sin beskjed av KST.
                            Det blir bedt om at saken IKKE offentligjøres, grunnet sakens noe uvanlige natur (man ønsket ikke støy rundt saken).

* De neste dagene prøver Tronna å få kontakt med Tom Ulseth, uten hell, for å få en endelig avklaring i hvor utestengelsen gjelder, grunnlag, og for å fortelle Ulseth at denne IKKE vil bli tatt til følge.

* Jeg tar tirsdag denne uken personlig kontakt med Tom Ulseth, etter å ha konferert med forskjellige parter ang prosessen, og grunnlage for utestengelser. Disse rådgiverene har sett lignende prosesser fra innsiden og fra sidelinjen før, og kunne fortelle litt om hva som kreves før en eventuell utestengelse er effektiv, uavhengig av om den skal gjelde Ullevål, eller indre bane.

Tom Ulseth sier til meg direkte på telefon at han i flere kamper har studert meg på overvåkingskamera. Jeg har iflg han oppført meg "totalt rabiat, og idiot" på indre bane. På forespørsel om HVA han begrunner dette med sier han sitat: "Det vet du utmerket godt selv".

Når jeg poengeterer at Flaggborgen IKKE er underlagt Klanen, og således IKKE er KST sitt ansvar, og at min akkreditering i så fall må inndras av Tronna, som har presisert at dette IKKE vil skje, svarer Ulseth sitat: "Da utestenger jeg hele flaggborgen, om det er det som må til". Han fortsetter med sitat, "I det minste kan jeg sørge for at du aldri får sett en fotballkamp her igjen".

Jeg tolker den siste setning dithen at han snakker om en utestengelse, om han ikke får gheør for å utestenge meg fra indre bane. Jeg kan vanskelig se at den kan tolkes på andre måter.

Når jeg da svarer at "er det virkelig slik du oppererer? Er det slik du har utestengt alle de andre som lager liv?" (JA dette ble sagt i kampens hete for å provosere), ler han, sier at "du er en idiot, god bedring", og legger på.

* Fabio tar igjen kontakt med meg, og informerer om at det blir et møte før kampen på lørdag, der endelig utfall skal fastsettes, men at han fortsatt ikke vil godta en reaksjon, uansett om den gjelder indre bane, eller hele stadion.

Nå har jeg prøvd å gi alle fakta opplysninger. Håper dette kan klarere saken.
                            Kort oppsumert:

* Tom Ulseth vil utestenge meg fra Flaggborgen, og fra indre bane.
                            * Tom Ulseth sa han er villig til å frata hele flaggborgen sine akkrediteringer for å bli kvitt meg.
                            * Tom Ulseth sa han ville sørge for at jeg aldri fikk se en kamp igjen om jeg ikke godtok å bli utstengt fra indre bane.
                            * Flaggborgen, og meg personlig har ingen planer om å godta at jeg blir utestengt fra indre bane.
                            * Iflg Tom Ulseth's eget ressonement gitt til meg pr telefon, vil han da utestenge meg fra Ullevål.

Lørdag er det da som sagt et møte mellom meg, Tronna og Tom Ulseth. Vår holdning er klar, så gjenstår det å se om Ulseth innen lørdag har fått tenkt seg om, og tatt til vettet. uansett utfall lørdag er det min intensjon å møte opp, på indre bane for å flagge. Så skal det bli interessant å se om KST stopper meg, eller om Ulseth gir seg, eventuelt om vi får en riktig så interessant situasjon med securitas løpende etter oss ut på matta!

Comment

Stå på Pegasuz!
                              Lykke til..

Comment

Blir det veldig usaklig og møte opp med en fan-klubb på valle på lørdag? for ett utrolig ekkelt vesen, sånne som han gjør meg forbanna, og jeg skjønner ikke at han kan få lønn av oss.

Comment

Working...
                                X