Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Reaksjoner etter Vålerenga - Sandefjord her

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Reaksjoner etter Vålerenga - Sandefjord her

Andre tråder om kampen på andre steder blir sletta.

Re: Reaksjoner etter Vålerenga - Sandefjord her

vi gjør en bra match... kanskje årets beste. men skulle vært 6-0 ikke 4-1. skal score på sånne sjangeser både fesyy og berre

Comment

Flott kamp! Jævlig deilig!

Mye positivt!

- Flo er endelig i form, viser at forrige kamp ikke bare var et blaff

- Fredheim Holm ser ut til å finne formen han og!

- 4 mål, og det kunne vært mye mer!

- Snart er Rune Lange klar for spill!

- Førsund var Sandefjords beste! Hadde noen flotte taklinger!

Og mer som jeg ikke kommer på i farten

Utrolig deilig!

Gleder meg til neste kamp! Lyn skal knuses!

Comment

Kjempekamp av absolutt alle (startende)! Litt skuffende på slutten med en i rævva og to misser, men det får vi vel tåle på en slik vakker dag.

Thomas Holm desidert banens beste idag, Hareide, venn blikket til Ullevaal!

Comment

KONGE kamp. skuffende oppmøte.

Skulle tru det var flere som hadde enga-abstinenser etter VM.

Endelig, ENDELIG skal brunkrembertene fra ullern få skikkelig smekk.
          Vi står sammen, og kjemper, og vinner helt til slutt!

Comment

Jeg er fra Ullern :P Men er ikke sånn brunkremberte jeg

Selvom det var dårlig oppmøte var det enormt trykk! Ble utrolig overrasket når jeg hørte at det var så få. får frysninger bare ved tanken av 25,000...

Comment

Dette var moro. Klarer vi å holde nivået vi hadde i førsteomgangen i dag fremover, blir det VELDIG vanskelig å slå VIF. Veldig gøy at Daniel scorer igjen. God kamp. Flo fortsetter også, og i bakhånd har vi Jan Derek og ikke minst Rune Lange. Optimismen er tilbake

Comment

Lurer litt på utbruddet til Reka etter kampen. Syns det er litt urettferdig å gyve løs på Gashi og Hoseth når resten av laget dassa minst like mye rundt som de gjorde.

Syns faktisk Gashis innhopp var ganske greit.

Comment

Sitat: Den man, 03 juli 2006 00:19 skrev ehasseldal:

> Lurer litt på utbruddet til Reka etter kampen. Syns det er litt urettferdig å gyve løs på Gashi og Hoseth når resten av laget dassa minst like mye rundt som de gjorde.

> Syns faktisk Gashis innhopp var ganske greit.

----------

Nå må du huske på at resten av laget hadde spilt hele kampen, og at de to akkurat hadde kommet inn med friske ben da.

Rekdal har levert varene: Cupmester 2002, seriesølv 2004 og seriegull 2005

Comment

Nå er jeg mega optimist! Se på tabellen! Vi er på 5. plass, og det er ikke mange poeng opp!

Vi får håpe at Brann virkelig har kollapset siden de tapte 4-0 mot ham-kam, og så får vi at LSK fortsetter der de slapp på slutten av vår sesongen, med tap!

Comment

Jeg blir nå hvertfall ikke lei meg om Hoseth drar til Molde!Han virker temmelig uengasjert.Står altfor mye stille og tråkker ikke skikkelig til.Når det gjelder Gashi så gjør han vel ikke altfor mye ut av seg han heller,men bra i forhold til Hoseth
                      Vålenga du er min rellion...det er sant det

Colakongen

Comment

Mest gledelig at DFH har funnet formen. Faen idag var han meget meget bra. Selv om Limer'n nok var banensbeste, så var dette årsbeste av DFH. Keep em comin'

Comment

Første gangen på Ullevaal og første gangen jeg ser Enga på hjemmebane. Det var jo helt sinnsykt konge! Billetten kosta jo bare 50 kr. Det var jo shit billig! Og da jeg satte meg så viste det seg at jeg hadde satt meg rett i klynga, men det gjore jo ikke meg noe, jeg forventa jo at det skulle bli mye synging og hoing og det ble det. Alle jeg så og snakket med var bare blide. Og fotballen var jo et kapittel for seg! Det Brasil ikke klarte i forrigårs, det klarte Enga i dag!

Comment

Syns detta var UTROLIG GØY!!!!!! Skikkelig bra på tribunen i dag i forhold til hvor få det var der.. Og på banen funka det bra!! Fredheim ger utrolig bra! Ronny har steinkontroll!! Lenge siden jeg har sett en midtstopper har såå god kontroll!

Hørte flere som prata om at Sandefjord var veldig dårlige.. Men det var jo et lag som gjorde at Sandefjord blei dårlige også!

Kanskje og overdrive litt at det bare var guttas skjyld at dem blei dårlige, men gutta må få litt av æren for det.

Noe overaskende var det at vi holdt presse oppe i 2. omgang også. Vi fortsatte å spille bra!

Håper bare ikke Hoseth eller Gashi blir borte. Trenger mange spiller nå som vi skal ut i Europa.
                            KOM IGJEN ENGA

Comment

Herlig kamp og herlig steming!!!(Elendig oppmøte riktignok) Blir utrolig spennende og se hvilket nivå vi faktisk ligger på i høst. Lurer litt på om det var vi som var gode eller de som var dårlige for å si det slik. Lufta pleier jo ofte å gå litt ut av nyopprykka lag etterhvert.... Er uansett bare glad i dag!! La oss håpe at høsten blir vår arstid! Råeste analtog på lenge,lenge,lenge!! Fikk frysninger på ryggen!!!
                              Seriemester 2005

Comment

Working...
                              X