Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Rekdal må bli mer offensiv

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Rekdal må bli mer offensiv

Rekdal må bli mer offensiv

Vålerenga-trener Kjetil Rekdal må bli mer offensiv.

Det mener Klanen-talsmann Gjermund Nordtug.

http://www.nrk.no/sport/fotball/tipp...6/5734241.html

Re: Rekdal må bli mer offensiv

"- Realistisk sett hvis Brann og Lillestrøm fortsetter på den stabile kurven de hadde i vårsesongen, så er tredjeplassen det kanskje det maksimale, men du veit jo aldri for vinner vi alt og de får et par tap så kan det utrolige skje."

VIFs tre siste:

Sandefjord - seier 4-1

Stabæk - uavgjort 2-2

Molde - seier 2-0

LSKs tre siste:

Tromsø - tap 1-0

Sandefjord - tap 2-1

Stabæk - uavgjort 2-2

Så hva er det utrolige som kan skje? Vi har sju poeng på våre tre siste, mens LSK har ett poeng.

Comment

Nok en merkelig uttalelse fra Nordtug,hva så om Rekdal sier at vi går for gull, sålenge det ligger lag forran oss på tabellen så er vi ikke herre over egen skjebne uansett.

Merkelig fokus å ha etter å ha startet høstsesongen med 2 av 2 mulige seiere.

Comment

Utrolig merkelig uttalelse av Nordtug.

For det første er det galskap å kalle Rekdal lite offensiv. Han er vel en av de i fotball-Europa med sykest vinnerinstinkt.

For det andre uttalte Rekdal senest like før ferien var over at Vålerenga kunne ta gull. Regner med at situasjonen ikke har endret seg etter 4-1 mot Sandefjord.

For det tredje: Hvorfor i all verden skal vi snakke om medlajer i juli, uansett om det skulle være gull eller bronse? Fortsetter vi å spille bra og vinne hver kamp kommer vi i den situasjonen uansett.

Rekdal har nå vært i klubben i en god del år. Når skal Nordtug lære seg at vi har Norges fremste taktiker i klubben?

Comment

Øh...sa ikke Rekdal nettopp at vi kunne ta gull ennå da?

Comment

Sitat: Den tor, 06 juli 2006 13:35 skrev clap:

> Utrolig merkelig uttalelse av Nordtug.

>

> For det første er det galskap å kalle Rekdal lite offensiv. Han er vel en av de i fotball-Europa med sykest vinnerinstinkt.

>

> For det andre uttalte Rekdal senest like før ferien var over at Vålerenga kunne ta gull. Regner med at situasjonen ikke har endret seg etter 4-1 mot Sandefjord.

>

> For det tredje: Hvorfor i all verden skal vi snakke om medlajer i juli, uansett om det skulle være gull eller bronse? Fortsetter vi å spille bra og vinne hver kamp kommer vi i den situasjonen uansett.

>

> Rekdal har nå vært i klubben i en god del år. Når skal Nordtug lære seg at vi har Norges fremste taktiker i klubben?

offensiv fotball?? Hvor har du vært i det siste?. Tar vi bort siste kamp og med noen hederlige unntak forøvrig i årets sesong så har vi spilt elendig og vært feige. Og kom ikke si at vi spiller bra offensiv, for det har vi faktisk aldri gjort under Reka. Faktisk er det meget lenge siden noen tenkte i de tanker her, kanskje med ett unntak av Tom Nordli (og vel det året rykket vi ned).
            When the facts change, so does my opinon

Comment

"Sitat: Den tor, 06 juli 2006 15:16 skrev Ravnen:

> offensiv fotball?? Hvor har du vært i det siste?. Tar vi bort siste kamp og med noen hederlige unntak forøvrig i årets sesong så har vi spilt elendig og vært feige. Og kom ikke si at vi spiller bra offensiv, for det har vi faktisk aldri gjort under Reka. Faktisk er det meget lenge siden noen tenkte i de tanker her, kanskje med ett unntak av Tom Nordli (og vel det året rykket vi ned)."

Nordtug snakker da vel ikke om offensiv fotball, men offensiv holdning sånn jeg kan se det.

Hvor var du på Søndag? Hver sin smak, men var ikke det bra offensiv fotball? Jeg synes det er litt tullete at vi som Enga supportere skal være med på å bygge opp myten om at vi er så kjedelige, feige og defensive.

Comment

Sitat: Den tor, 06 juli 2006 15:28 skrev Mzungu-Pumbu:

> "Sitat: Den tor, 06 juli 2006 15:16 skrev Ravnen:

>

> > offensiv fotball?? Hvor har du vært i det siste?. Tar vi bort siste kamp og med noen hederlige unntak forøvrig i årets sesong så har vi spilt elendig og vært feige. Og kom ikke si at vi spiller bra offensiv, for det har vi faktisk aldri gjort under Reka. Faktisk er det meget lenge siden noen tenkte i de tanker her, kanskje med ett unntak av Tom Nordli (og vel det året rykket vi ned)."

>

> Nordtug snakker da vel ikke om offensiv fotball, men offensiv holdning sånn jeg kan se det.

> Hvor var du på Søndag? Hver sin smak, men var ikke det bra offensiv fotball? Jeg synes det er litt tullete at vi som Enga supportere skal være med på å bygge opp myten om at vi er så kjedelige, feige og defensive.

>

Sitat" tar vi bort siste kamp..." Vanskelig å lese?

Comment

Sitat: Den tor, 06 juli 2006 15:43 skrev Ravnen:

> Sitat: Den tor, 06 juli 2006 15:28 skrev Mzungu-Pumbu:

>

> > "Sitat: Den tor, 06 juli 2006 15:16 skrev Ravnen:

> >

> > > offensiv fotball?? Hvor har du vært i det siste?. Tar vi bort siste kamp og med noen hederlige unntak forøvrig i årets sesong så har vi spilt elendig og vært feige. Og kom ikke si at vi spiller bra offensiv, for det har vi faktisk aldri gjort under Reka. Faktisk er det meget lenge siden noen tenkte i de tanker her, kanskje med ett unntak av Tom Nordli (og vel det året rykket vi ned)."

> >

> > Nordtug snakker da vel ikke om offensiv fotball, men offensiv holdning sånn jeg kan se det.

> > Hvor var du på Søndag? Hver sin smak, men var ikke det bra offensiv fotball? Jeg synes det er litt tullete at vi som Enga supportere skal være med på å bygge opp myten om at vi er så kjedelige, feige og defensive.

> >

> Sitat" tar vi bort siste kamp..." Vanskelig å lese?

>

>

Sorry, så det rett etterpå. Men du sier jo uansett også at vi aldri har spilt bra offensivt under Rekdal...

Comment

Sitat: Den tor, 06 juli 2006 15:46 skrev Mzungu-Pumbu:

> Sitat: Den tor, 06 juli 2006 15:43 skrev Ravnen:

>

> > Sitat: Den tor, 06 juli 2006 15:28 skrev Mzungu-Pumbu:

> >

> > > "Sitat: Den tor, 06 juli 2006 15:16 skrev Ravnen:

> > >

> > > > offensiv fotball?? Hvor har du vært i det siste?. Tar vi bort siste kamp og med noen hederlige unntak forøvrig i årets sesong så har vi spilt elendig og vært feige. Og kom ikke si at vi spiller bra offensiv, for det har vi faktisk aldri gjort under Reka. Faktisk er det meget lenge siden noen tenkte i de tanker her, kanskje med ett unntak av Tom Nordli (og vel det året rykket vi ned)."

> > >

> > > Nordtug snakker da vel ikke om offensiv fotball, men offensiv holdning sånn jeg kan se det.

> > > Hvor var du på Søndag? Hver sin smak, men var ikke det bra offensiv fotball? Jeg synes det er litt tullete at vi som Enga supportere skal være med på å bygge opp myten om at vi er så kjedelige, feige og defensive.

> > >

> > Sitat" tar vi bort siste kamp..." Vanskelig å lese?

> >

> >

>

> Sorry, så det rett etterpå. Men du sier jo uansett også at vi aldri har spilt bra offensivt under Rekdal...

et par kamper gjør ikke meg fornøyd Men faktum står vel ved lag fremdeles. Det er lenge, lenge side vi har hatt noen offensiv struktur i Enga, dessverre.

Comment

Sitat: Den tor, 06 juli 2006 15:50 skrev Ravnen:

>

> et par kamper gjør ikke meg fornøyd Men faktum står vel ved lag fremdeles. Det er lenge, lenge side vi har hatt noen offensiv struktur i Enga, dessverre.

>

Det blir hvertfall spennende å se om vi ser lignende takter i kampene fremover også da, og om du blir fornøyd

Forøvrig synes jeg det er positivt at vi ikke har så veldig fast struktur og mønstre i angrepsspillet. Potensialet i at det offensive er mer åpent, mener jeg vi så f.eks i Sandefjord kampen.

Comment

Sitat: Den tor, 06 juli 2006 15:16 skrev Ravnen:

> offensiv fotball?? Hvor har du vært i det siste?. Tar vi bort siste kamp og med noen hederlige unntak forøvrig i årets sesong så har vi spilt elendig og vært feige. Og kom ikke si at vi spiller bra offensiv, for det har vi faktisk aldri gjort under Reka. Faktisk er det meget lenge siden noen tenkte i de tanker her, kanskje med ett unntak av Tom Nordli (og vel det året rykket vi ned).

> Sitat" tar vi bort siste kamp..." Vanskelig å lese?

--------------------------------------------------------

Som også en annen debattant skriver her er det ikke mangel på offensiv spillestil og taktikk Rekdal blir kritisert for, men mangel på offensiv innstilling. Noe jeg mener forsåvidt mener er tullball.

Vet ikke helt hvem som har vanskelig for å lese her....

Comment

Sitat: Den tor, 06 juli 2006 15:50 skrev Ravnen:

> Sitat: Den tor, 06 juli 2006 15:46 skrev Mzungu-Pumbu:

>

> > Sitat: Den tor, 06 juli 2006 15:43 skrev Ravnen:

> >

> > > Sitat: Den tor, 06 juli 2006 15:28 skrev Mzungu-Pumbu:

> > >

> > > > "Sitat: Den tor, 06 juli 2006 15:16 skrev Ravnen:

> > > >

> > > > > offensiv fotball?? Hvor har du vært i det siste?. Tar vi bort siste kamp og med noen hederlige unntak forøvrig i årets sesong så har vi spilt elendig og vært feige. Og kom ikke si at vi spiller bra offensiv, for det har vi faktisk aldri gjort under Reka. Faktisk er det meget lenge siden noen tenkte i de tanker her, kanskje med ett unntak av Tom Nordli (og vel det året rykket vi ned)."

> > > >

> > > > Nordtug snakker da vel ikke om offensiv fotball, men offensiv holdning sånn jeg kan se det.

> > > > Hvor var du på Søndag? Hver sin smak, men var ikke det bra offensiv fotball? Jeg synes det er litt tullete at vi som Enga supportere skal være med på å bygge opp myten om at vi er så kjedelige, feige og defensive.

> > > >

> > > Sitat" tar vi bort siste kamp..." Vanskelig å lese?

> > >

> > >

> >

> > Sorry, så det rett etterpå. Men du sier jo uansett også at vi aldri har spilt bra offensivt under Rekdal...

>

>

> et par kamper gjør ikke meg fornøyd Men faktum står vel ved lag fremdeles. Det er lenge, lenge side vi har hatt noen offensiv struktur i Enga, dessverre.

>

-----------------------------------------------------------------

akkurat det du sier er jo det Rekdal også sier..vi skal ikke være forutsigbare, vi skal ha mulighet til å endre oss ettersom hvordan motstanderen er

av og til så funker det av og til så funker det ikke...det er bare å se de siste årene det har vi flest tap eller flest seire

Comment

Fra intervjuet med Reka idag:

"Jeg har invitert noen av de som har uttalt seg kritisk til at vi er passive/defensive til å delta på spillermøtene før kamper for at de skal få bakteppet for hvorfor vi spiller som vi gjør, men så langt har jeg ikke fått noen respons på dette."

Comment

Sitat: Den tir, 11 juli 2006 14:07 skrev skog:

> Fra intervjuet med Reka idag:

> "Jeg har invitert noen av de som har uttalt seg kritisk til at vi er passive/defensive til å delta på spillermøtene før kamper for at de skal få bakteppet for hvorfor vi spiller som vi gjør, men så langt har jeg ikke fått noen respons på dette."

La også merke til den, det var bra gjort og gir helt sikkert mer innsikt i hvorfor ting blir som de blir.

Vurderer også å gå ut i avisen med at Reka er for defensiv - for å få meg en invitasjon.
                              Beaker

Comment

Working...
                              X