Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Rekdal må bli mer offensiv

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: Rekdal må bli mer offensiv

Dette er andre gang han sier til media (finner ikke link til det nå).

Det virker som om det viktigste for noen er å hindre laget å få arbeidsro!
    +++

Comment

Sitat: Den tir, 11 juli 2006 14:07 skrev skog:

> Fra intervjuet med Reka idag:

>

> "Jeg har invitert noen av de som har uttalt seg kritisk til at vi er passive/defensive til å delta på spillermøtene før kamper for at de skal få bakteppet for hvorfor vi spiller som vi gjør, men så langt har jeg ikke fått noen respons på dette."

De som har uttalt dette i media, bør vel stille opp når de får en slik invitasjon fra Rekdal?

Comment

Sitat: Den ons, 12 juli 2006 12:24 skrev VIFpatriot:

> De som har uttalt dette i media, bør vel stille opp når de får en slik invitasjon fra Rekdal?

I tilfellet Gjermund er det vel kanskje ikke så interessant for hans egen del.

Jeg mener, hvis han plutselig får kunnskap om hva man egentlig prøver på kan han jo ikke boltre seg i media lenger... Ikke om det i hvert fall.

En av tidenes mest nøytraliserende og treffende kommentarer fra Rekdal!

Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Drillo sa en gang, mens han var landslagssjef, at Norge ikke var bedre enn at man måtte prøve å ødelegge andres spill, tenke forsvar, og satse på lange baller og enkelte angrep. Det er vel en kjent sak for alle inne her. Jeg tror kritikerne av Rekdals system og taktikk bør tenke på gamle Drillo litt. Er spillerne våre virkelig så mye bedre, og laget så mye bedre enn de andre i ligaen at vi kan pøse på med offensiv taktikk? Mulig Rekdal veit at vi hadde ramla sammen som et korthus. Noen her mener at vi ikke har sett offensiv fotball på mange mange år, ikke siden nedrykkstida. Se på hva du skriver mann, kanskje en sammenheng? Offensiv (hodeløs) fotball= nedrykksstriden, litt mer passiv/beregnende fotball: Cupgull, seriesølv og seriegull. Nyanser angrepene på Rekdal litt, se på historien.
          Ikke syt - syng!

Comment

Cucharacha: Helt enig med deg! Det er vel heller ingen tvil om at det er endel folk i Klanen og på dette forumet som ikke har spillt fotball siden de 12 år.......
            May God have mercy upon my enemies, because I won?t.

- General George Patton Jr

Comment

Nå synes jeg ikke det å jage motstandernes ballfører over hele banen med to mann på bortebane er spesielt passivt.

Comment

Sitat: Den ons, 12 juli 2006 16:11 skrev ShagMaster T:

> Cucharacha: Helt enig med deg! Det er vel heller ingen tvil om at det er endel folk i Klanen og på dette forumet som ikke har spillt fotball siden de 12 år.......

Jeg tror også det går litt på at vi i Norge er indoktrinert til å tro at kontringer er det eneste fotball skal dreie seg om. Bare hør kommentatorer og eksperter på TV hvordan de berømmer overganger og kontringer, og holder et lag på ballen, så går det altfor treigt med dem.

Tror mange ikke klarer å berømme Vålerenga for sitt spill for det er uvant for dem. De vil heller se Enga spille som Bodø-Glimt, eller at fotball skal se ut som en håndballkamp.

Comment

Working...
                X