Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Artikkel om Rekdal

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Artikkel om Rekdal

VÅLERENGA

Han overrasket ganske mange da han sa at Vålerenga fortsatt er hans favorittlag. Han er fra Romsdal, har spilt for Molde og trener Aalesund. Likevel er Vålerenga klubben i hans hjerte.

– Slik vil det alltid være, sa Rekdal.

– Jeg gir alt for Aalesund nå og er glad i laget jeg trener også. Det tror jeg alle i Ålesund forstår. Men det er ikke bare å legge bort historien. En gang Vålerenga-supporter, alltid Vålerenga-supporter, sa Rekdal til NTB etterpå
    http://www.dagsavisen.no/sport/article442992.ece

Utrolig bra av Rekdal.
    Stor cred.

Liker mottoet "En gang Vålerenga-supporter,alltid Vålerenga-supporter"
    Vi kjenner oss igjen
    EVIG VIF

Comment

Full cred til Reka. Dette er godt å høre og jeg mener at det gir cred å være så ærlig uansett hvilket lag man holder med.

Comment

Alltid sjef

"I" vil alltid være sjef...

Enorm kred til Reka for å vise at selv i en fotballverden hvor man bytter klubber i ett økende tempo,at kjærlighet og følelser ikke forsvinner..
        statistikk er kun svart-hvit,og livet er ikke svart-hvit..

Comment

Reka er så blå at Klanen burde forsøkt å kapre en liten bunke cupfinale-billetter til folk som vil stille i e-cupbortedrakta vår for å bejuble Reka i 2 x 45.
          Jeg stiller gjerne

Comment

I er og vil alltid være sjef!
            Håper virkelig vi får se ham i Enga igjen!
            Kanskje etter hvert som en topptrener med litt mer erfaring. Kanskje om enda litt lenger som sportssjef, direktør, general, keiser, whatever!
            Vil alltid være velkommen fra min side i hvert fall!

Måtte Ålesund banke dette møkkalaget i finalen!

Comment

Så klart man holder med Reka i finalen, ikke at jeg ikke ville håpet på Aafk seier uansett. Men med Reka på benken med laget være Lyn,LSK eller Brann for at jeg skulle holdet med motstanderen.

Eller Enga da selvsagt

Comment

Originally posted by HrMetikk View Post
                Så klart man holder med Reka i finalen, ikke at jeg ikke ville håpet på Aafk seier uansett. Men med Reka på benken med laget være Lyn,LSK eller Brann for at jeg skulle holdet med motstanderen.

Eller Enga da selvsagt
                Samtidig kan det muligens bli slik at Molde-seier i cupfinalen sikrer Vålerenga E-cup-deltagelse. Da vet jeg hvem jeg vil skal vinne cupfinalen.
                mvh

Ogni M

Comment

Originally posted by Ogni M View Post
                  Samtidig kan det muligens bli slik at Molde-seier i cupfinalen sikrer Vålerenga E-cup-deltagelse. Da vet jeg hvem jeg vil skal vinne cupfinalen.
                  Ville da blitt glad på Thomas Holms vegne...Han er en ekte Vålenggutt.

Dorian Stefan
                  *****KREPP ARMY*****
                  DU KREPPER FOR FLERE ENN BARE DEG SJÆL
                  Ein, to, tri Syngepoliti!

Comment

Vil bare dra fram denne tråden og hylle Reka litt. Hvem andre enn I kan si noe som dette http://www.dagbladet.no/2015/07/27/s...kdal/40248387/ , og komme unna med det?
                    Herlig vinnertype!
                    In the beginning the Universe was created.
                    This had made a lot of people very angry and been widely regarded as a bad move.
                    - Douglas Adams

Comment

I er sjef.

Han har gjort, og fortsetter å gjøre, utrolig mye for denne klubben.

Comment

Working...
                      X