evalueringa va ferdig i slutten av denne uka..får vi noen nyheter i dagene framover om omrokkeringer i admin? spillerstall? diverse ting som man kan vente seg?
Kunngjøringer
Collapse
No announcement yet.
Evalueringa ferdig , smeller det noen bomber?
Collapse
X
-
adm dir:Ronny Johnsen
sportsjef: Tor Kristian Karlsen
mediasjef: Freddy Dos Santos
Trener:Trond Sollied
Kaptein :Martin Andresen
5 nye klassespillere.
3 offensive fra Brasil og et par landslagspillere i forsvar.
Ut med 6-8 spillere som er for dårlig.
Noe sånt du kunne tenkt deg?EVIG VIF
-
Originally posted by Bojan View Postadm dir:Ronny Johnsen
sportsjef: Tor Kristian Karlsen
mediasjef: Freddy Dos Santos
Trener:Trond Sollied
Kaptein :Martin Andresen
5 nye klassespillere.
3 offensive fra Brasil og et par landslagspillere i forsvar.
Ut med 6-8 spillere som er for dårlig.
Noe sånt du kunne tenkt deg?Du gåkk'e aleine i Vål'enga
Comment
-
Tipper det blir utrolig lite å snakke om. MA får godkjent, kanskje litt under tvil, men en skadeperiode for hele forsvaret vårt tar skylda for en del poeng, og sesongen ville uten dette vært OK. Det er tross alt det tredje året vi skal vinne.
Vi har noe bra på gang, mye unggutter osv. Så vi kjører på et år til...
Noe jeg selv syns er helt ok..
Hva gjelder administrasjonen er kanskje et litt hetere tema jeg ikke skal si så mye om.IKAROS
Comment
-
Er vel heller tvilsomt om vi får noen informasjon om denne evalueringen. Dette er jo å regne som personalsaker.
Men vi kan jo anta at de svakeste leddene forsøkes fjernet og erstattet med noen bedre. Så indirekte vil vi jo få vite utfallet, men først når neste sesong starter.
Kjenner jeg gleder meg til neste sesong! Ingen forventer allverden av oss, noe jeg tror er et fint utgangspunkt for Martin&Co for å overraske positivt.
Comment
-
Originally posted by Nils_de-Noia View PostEr vel heller tvilsomt om vi får noen informasjon om denne evalueringen. Dette er jo å regne som personalsaker.
Jeg vil bli veldig overrasket hvis ikke resultatet av denne evalueringen blir kjent ganske fort. Det spm "hele Norge" lurer på er jo om Martin legger opp som spiller, og hva hans rolle blir i VIF fremover.
Comment
-
Originally posted by usbenga View PostJeg vil bli veldig overrasket hvis ikke resultatet av denne evalueringen blir kjent ganske fort. Det spm "hele Norge" lurer på er jo om Martin legger opp som spiller, og hva hans rolle blir i VIF fremover.
Men det er vel flere enn Martin som skal evalueres? Var vel det jeg mente.
Comment
-
Originally posted by Nils_de-Noia View PostDet er jeg enig i. Men om Martins spillerkarriere er over eller ikke er opp til Martin. Han har kontrakt her som spiller også.
Men det er vel flere enn Martin som skal evalueres? Var vel det jeg mente.
Joda, klart at det er flere som skal evalueres. Men nå er det ikke lenger en skokk av trenere som skal under lupen. Kaz og Andrea må vel kunne sies å ha gjort en grei jobb som spillerutviklere, ingen endring der altså. Gjermund Østbye trener Perkins greit. Og Kaggis har sin 20% stilling som kostholdsekspert. Så som jeg ser det er det på den sportslige siden Martin det knytter seg spenning til. All spenning faktisk. Kan ikke se for meg at Truls Haakonsen holdes ansvarlig for en dårlig sesong, og byttes ut etter et drøyt halvår i jobben.
Forholder meg til den sportslige biten. Rent administrativt mener jeg man bør gjøre noen grep, men kjenner for lite til strukturen og personene til å kunne ha noen sterke meninger om den, bortsett fra at Breen er sjef og ansvarlig.
Comment
-
Iflg NRK Sporten så "vet" de at Martin legger opp som spiller, og at han forhandler med klubben om en ny kontrakt. De "vet" også at han tjener 5,5 mill i året hos VIF nå, så man kan vel ikke stole 100% på dette.
Men noen kjempenyhet var det ikke, og helt tom, uten noen kommentarer fra de involverte, bortsett fra at Freddy var fornøyd med ham som trener.
Comment
-
Originally posted by usbenga View PostIflg NRK Sporten så "vet" de at Martin legger opp som spiller, og at han forhandler med klubben om en ny kontrakt. De "vet" også at han tjener 5,5 mill i året hos VIF nå, så man kan vel ikke stole 100% på dette.
Tenk om noen tørte angripe disse anonyme kildene i klubben som ringer mediene hver gang de hører noe spennende... Det hadde vært noe det.
Comment
-
Originally posted by FrankO View PostTenk om noen tørte angripe disse anonyme kildene i klubben som ringer mediene hver gang de hører noe spennende... Det hadde vært noe det.
Er det ikke bare å informere styret om dette og få en stopp på det?
Eller bare være skikkelig tøff i trynet og legge navnene ut på forsiden her.EVIG VIF
Comment
Comment