Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Bedre fasiliteter

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bedre fasiliteter

http://www.vif-fotball.no/article2765162.ece

Bystyret har bevilget penger til bygging av ny kunstgressbane på Vallefeltet.

Banen skal sannsynligvis legges mellom Bingen og den gamle kunstgressbanen på Vallefeltet.

- Det er det området vi har sett for oss og det er området vi tror vi får lov til å legge banen til. Jeg har vært i kontakt med kommunen allerede i dag. Nå har politikerne gjort sitt så nå gjenstår det praktiske, sier Sandnæs.
    Ikaros Oslo

http://bildr.no/view/532509

det er her det snakk om?
    Ikaros Oslo

Comment

Originally posted by vif-krigern View Post
      http://bildr.no/view/532509

det er her det snakk om?
      Det stemmer. Gressbanen mellom treningsbanen til A-laget og den gamle kunstgressbanen.
      Enga på topp!

Comment

Hvor stor er valletomta egentlig som vålerenga eier? inkluderer den det lille vannet også?
        Ikaros Oslo

Comment

Originally posted by vif-krigern View Post
          Hvor stor er valletomta egentlig som vålerenga eier? inkluderer den det lille vannet også?
          Ja tror det

Comment

Vålerenga eier ingen ting, vi bare "låner".

Ny kunstgressbane er budsjetert uten undervarme hvis jeg ikke husker feil, men VIF vil ha det allikevel, det betyr at kostnadene med å holde undervarme er noe klubben må betale, typisk grasrotkroner.

Når det gjelder Vallefeltet så er det ikke mulig å bygge lenger ned uten å få boretslagene på nakken på grunn av flomlys og støy.

Ta det med en liten klype salt men mener dette stemmer.

Jørund

Comment

Martin har vel også uttalt at de går med planer om å bygge/lage en gressbane med undervarme, evt utbedre den eksisterende.. Den eksisterende banen hadde vel ikke hatt vondt av det, da den er relativt sliten både på vårparten og like etter man har skrevet oktober, +-. Noen som vet hvordan det går med det prosjektet?

Comment

Originally posted by Underberger jr. View Post

Ny kunstgressbane er budsjetert uten undervarme hvis jeg ikke husker feil, men VIF vil ha det allikevel, det betyr at kostnadene med å holde undervarme er noe klubben må betale, typisk grasrotkroner.

Jørund
                Nå er det flere av klubbens lag som skal bruke denne banen, så det er helt ok at de er med på å drifte den også, skulle bare mangle.

Når det gjelder undervarmen så skulle det ikke forundre meg om vi kan få til en god deal med Hafslund.

Comment

Originally posted by Underberger jr. View Post
                  Vålerenga eier ingen ting, vi bare "låner".

Når det gjelder Vallefeltet så er det ikke mulig å bygge lenger ned uten å få boretslagene på nakken på grunn av flomlys og støy.

Ta det med en liten klype salt men mener dette stemmer.

Jørund
                  Slik jeg har skjønt det så er det park og idrett (kommunen) som eier område ved vannet. Vålerenga "eier" bare område som ombefatter banene. Borettslaget bortenfor gangveien har ønsket dialog med utbedring av området sammen med VIF men har aldri fått noe tilbakemelding. Satt selv i styret der når henvendelse ble sendt.
                  Syng for fulle hals, Vål\'enga..

Comment

Dvs boretslaget avventer svar angående utbedring av området mellom "bingen" og boretslaget? Det vil jo i mine øyne bety at styret er fornøyd med fasilitetene, i og med at det virker som at boretslaget avventer svar fra klubben ang. hva som skal skje med nevnte området... Dette virker jo på meg som at det er bare å legge frem et halvveis røddig forslag for boretslaget ang hva som evt skal skje med området, og de vil føye seg etter dette... Eller jeg tar skammelig feil!

Comment

Working...
                    X