Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Sponsorjubel hos VIF

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Originally posted by Feilkast View Post
    Det tyder på at du hverken har lest hva "bloggeren" skriver, eller at vi ikke får noen penger for dette. Her blir klubben brukt for å selge mer av et produkt som bare er tull, og det skader merkevaret til Vålerenga. Derfor burde du bry deg om det.
    Er ikke akkurat et vanlig sponsorat dette her, så bryr meg ikke nevneverdig.
    Når det er sagt så kunne vi heller betalt noen kroner for å teste dem ut.
    EVIG VIF

Comment

• Originally posted by Feilkast View Post
      Det tyder på at du hverken har lest hva "bloggeren" skriver, eller at vi ikke får noen penger for dette. Her blir klubben brukt for å selge mer av et produkt som bare er tull, og det skader merkevaret til Vålerenga. Derfor burde du bry deg om det.
      Nå leser jeg endel nettavisen, og de har en salig blanding av gode og elendige bloggere. Han Gunnar har ikke noe imot VIF, men han har et personlig korstog mot alt som er alternativt. Jeg personlig driter i om folk går til engleskole, kirken, moske eller snåsamannen. Hva enn de gjør for å bli lykkeligere er deres valg, så lenge de holder seg unna å skulle konvertere meg og mine.

At det påvirker omdømme mye tviler jeg på, at VIF ønsker å prøve noen plaster må de gjerne gjøre det. Det som påvirker omdømme er litt negativ publisitet fra en mini blogg, i dette tilfelle synes jeg den negative publisiteten ikke har en god kilde. Jeg tipper dette temaet er tørket ut hos nettavisen imorgen når noe nytt og spennende skjer..

Originally posted by Nils_de-Noia View Post
      Vi får ikke en eneste krone. Vi får gratis plaster (som tilsvarer deres reelle verdi) og ikke noe mer. Som motytelse så legitimerer vi et produkt som har null dokumenterbar effekt.
      At vi ikke får en eneste krone er trist. Produktet er trolig ubrukelig, skulle de få nytte av det er det flott for spillerne.

Dette er storm i et vannglass og over det minuttet noe annet skjer i media. Det skjer forhåpentligvis imorgen , i verste fall neste uke. Det er et plaster. Ikke ebola eller heroin.
      Er det her jeg skal legge inn signatur?

Comment

• Originally posted by lokalhelt View Post
        Jeg personlig driter i om folk går til engleskole, kirken, moske eller snåsamannen. Hva enn de gjør for å bli lykkeligere er deres valg, så lenge de holder seg unna å skulle konvertere meg og mine.
        Og da er det jo litt kjipt at Vålerenga skal være blant misjonærene, for å konvertere deg og dine og så mange som mulig sånn at plasterfolket kan tjene seg feite på humbugen sin? Placebo funker på alle, men det er flaut av klubben å gå ut med sånt..

Comment

• Denne avtalen avsluttes nok innen veldig kort tid.
          Ett lag i Oslo.

Comment

• Hiver meg bare på det andre har sagt. Dette er pinlig, og håper at denne avtalen avsluttes så fort som mulig.

Comment

• Dette er veldig pinlig.
              En ting er at produktet ikke virker. Produltet er testet med nedslående resultat, noe annet er at den såkalte produktbeskrivelsen er tull. Det inneholder ikke hva det oppgir og virker ikke slik som det antydes.
              Det mest alvorlig dog er måten selskapet er bygd opp og produktet selges.
              Det er lagt opp på en måte som minner om pyramidespill. Og det får som pyramidespill de fleste til å tape penger.
              Det er altså sannsynligvis i grenseland ifht norsk lov.
              Det er alvorlig. Jeg som privatperson må gjerne bite på noe slikt. VIF som klubb må ikke gå god for et slikt selskap. Vår egen merkevare kan fort bli ytterligere smusset til. Det er ikke tiden for det.
              Arne G

søvnløs om natta - bevisstløs om dagen

Comment

• En annen ting jeg finner litt skremmende er at vår medisinsk ansvarlig faktisk bruker dette som en del av behandlinga og syntes dette er en god idè. Og det var bare snakk om tid før dette kom opp. Alle vet at å bli assosiert med pyramideselskap ikke er en smart ting. Og når man itillegg ikke får en krone for det, så ser jeg ikke poenget med at vi som klubb gjør dette? For å få et par gratis plastre? I mine øyne får dette klubben, lederne og medisinsk aparat til å se inkompetente ut. Er det dette vi kan forvente at den nye markedslederen vår? Om spillerne hadde brukt dette uten å gå offentlig ut med det så hadde jeg ikke brydd meg. Akkurat som jeg ikke bryr meg om spillerne er overtroiske, religiøse, går til spåkoner, engleskoler eller hva det måtte være, men når hele klubben går offentlig ut med det, så gir det oss ingen gevinst. Vi får ikke penger, vi får ikke bedre omdømme, vi får nok ikke noe boost av nye supportere og ikke spillere som skyver VIF oppover på lista over klubber de kunne tenkt seg å spille for.(Sier ikke nødvendigvis at det motsatte skjer heller). Så jeg gjentar meg selv, hvorfor går vi offentlig ut å sier at vi går god for dette? Jeg ser ikke logikken i det.

Comment

• Det er hvert fall ganske klart at det var et par selgere som dro veldig fornøyd fra Valhall etter møtet.. Klubben virker jo å på en eller annen måte å ha forplikta seg (sikkert bare muntlig) til å gi dem gratis markedsføring.

Samtidig som det er en eller annen, i medisinsk eller markedsavdelingen, som har troa på dette tullet. Uansett hvor gode selgere de er burde klubben sett hvor dette ville gå. Rett og slett merkelig naivt hele greia!

Comment

• Originally posted by VIFpatriot View Post
                    Denne avtalen avsluttes nok innen veldig kort tid.
                    Ja, faktisk. Bra klubben tok til fornuften.

Comment

• Som Nico 8 sier, hvor var logikken i å gå god for dette når vi ikke får annet enn noen plastre? Hvor mange var det gjennom i klubben uten at noen sa "Neineinei, dette kan vi ikke fronte". Vi må jo nesten håpe dette var et enmannsshow, ellers er det faktisk litt krise. Hva sier det om vurderingsevnen hvis det var flere? Holder med én naiv person som ikke tenker så langt.

Da var det over, men ikke uten en uforståelig unødvendig ripe.
                      Ett lag i Oslo.

Comment

• http://www.vif-fotball.no/news/artic...-med-to-nye-ar

La dem strømme på.
                        EVIG VIF

Comment

• Flott med en solid avtale nå rett etter LiveWavepisset.
                          Ett lag i Oslo.

Comment

• Originally posted by Nils_de-Noia View Post
                            Ja, faktisk. Bra klubben tok til fornuften.
                            Det var da enda godt. Kan vi få Trøim til å bla opp for ny markedsavdeling? En som virker?

Comment

• Originally posted by hp29 View Post
                              Det var da enda godt. Kan vi få Trøim til å bla opp for ny markedsavdeling? En som virker?
                              Vi ansatte ny markedssjef 1. september, kan vel bare bli bedre for hans del etter dette.

Comment

• Originally posted by usbenga View Post
                                Vi ansatte ny markedssjef 1. september, kan vel bare bli bedre for hans del etter dette.
                                Jeg stiller med Hello Kitty-plaster til såret hans!
                                Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Working...
                                X