Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Sponsorjubel hos VIF

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Continental var borte et år, men er nå tilbake.

http://www.vif-fotball.no/article2812563.ece
    Ett lag i Oslo.

Comment

Vålerenga setter ny sponsorrekord

VIF lever godt på Lyns «undergang» og flerkulturelt image.
      Klubben har klart å femdoble sponsorinntektene sammenlignet med 2002. Det skiller også bare 10 millioner kroner til Rosenborg, som i disse dager har satt ny sponsorrekord med 70 millioner kroner .
      228

Comment

Gledelig dette, lurer bare på om Breen har begynt en ny tidsregning når han avslutter med å si følgende:

"- For første gang var vi avhengig av å få tilskudd til drift av klubben. Vi meldte om kapitalbehov for å snu skuta. Denne sesongen skal vi gå i null. Alt styres etter det. Ambisjonene våre er «Topp 4» sportslig og å ha bærekraftig økonomi, sier Pål Breen."

For første gang!!??

Comment

Enig i at det er gledelig, men gruer meg til bartefesten Vålerenga har tenkt å lage mot Rosenborg. Det høres ut som en av de tingene som kunne være morsomt dersom noen supportere lager det ad hoc, men som blir ordentlig pinlig når klubben arrangerer.

Spørsmålet er jo når noen andre - LSK? - lager sprøytefest når vi skal komme på besøk.

Comment

Originally posted by KjellH View Post
            Enig i at det er gledelig, men gruer meg til bartefesten Vålerenga har tenkt å lage mot Rosenborg. Det høres ut som en av de tingene som kunne være morsomt dersom noen supportere lager det ad hoc, men som blir ordentlig pinlig når klubben arrangerer.

Spørsmålet er jo når noen andre - LSK? - lager sprøytefest når vi skal komme på besøk.
            Det samme slo meg da jeg leste artikkelen. Hva har uttalelsen der å gjøre, og hva innebærer utsagnet? "Bartefest" (hva enn det er) kan bli ordentlig klamt.
            mvh

Ogni M

Comment

Bartefest? Ja for det hørtes ikke sånn passe oppbrukt ut..
              Skal vi da ha Undulatparty, Sildelag, Torskefest, Buekorpsjubalong, Makrellbonanza og Oljehalloi også?

Fett...
              ----------------
              Pilsner og slagsmål.
              Ille tilredte agronomer.

Comment

Originally posted by Lord Of The Dusk View Post
                Bartefest? Ja for det hørtes ikke sånn passe oppbrukt ut..
                Skal vi da ha Undulatparty, Sildelag, Torskefest, Buekorpsjubalong, Makrellbonanza og Oljehalloi også?

Fett...
                For å ikke snakke om xxx-party... :-)
                - I år tar vi alt -

Comment

Sånn jeg oppfatter utsagnet i forhold til resten av artikkelen, så tror jeg ikke det er snakk om mer enn å få fullsatt stadion og ny publikumsrekord. Men dårlig ordvalg kanskje...
                  in Absinthia

Comment

Originally posted by donny View Post
                    For å ikke snakke om xxx-party... :-)
                    Haha! DEN gleder jeg meg til

Comment

Jeg regner med at klubbens bartefest innebærer at man kan velge mellom kaffe eller bare kaffe i kioskene. Kan bli festlig det

Comment

Da tar jeg en bare kaffe

Det virker som at klubben styres veldig godt og fornuftig på alle fronter. Vi har en spillerstall for fremtiden, 4-0 seier, fornuftige budsjetter, til og med casualsa på gaza har fått noe, ståplasser!

Gleder meg til fortsettelsen!

Comment

Originally posted by carlsb3rg View Post

VIF lever godt på Lyns «undergang» og flerkulturelt image.
                          Klubben har klart å femdoble sponsorinntektene sammenlignet med 2002. Det skiller også bare 10 millioner kroner til Rosenborg, som i disse dager har satt ny sponsorrekord med 70 millioner kroner .

Strålende nyheter. Perfekt terminliste hvor fikk alle de gode datoene. Alene på Ullevaal og endelig fikk man igjennom ekte ståplasser i svingen. Og nå kan vi også ta enda mere av sponsorkaka, og kjøre på i vest. Og noen nolduser snakket om noen kroner vi ville tape på og ikke spille byderby.

Ett lag i Oslo.
                          Ett lag i Oslo.

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post
                            Strålende nyheter. Perfekt terminliste hvor fikk alle de gode datoene. Alene på Ullevaal og endelig fikk man igjennom ekte ståplasser i svingen.
                            Dette er ting ting som opptar oss supportere, tror ikke ståplasser i svingen har noen medvirkende årsak til at vi øker inntektene på markedssiden. Æren bør nok gå til de i markedsavdelingen som har gjort en formidabel jobb i en tid hvor pengene sitter langt inne.

"- Før kunne vi selge Vålerenga gjennom å vise en DVD eller legge ved et bilde av en jublende Vålerenga-spiller. Nå må vise til at et samarbeid gir netto utbytte i kroner og øre. Vi må dokumentere effekt, sier Rune Hansen, markedsleder i Vålerenga Invest Fotball."

Arbeidet som blir gjort er av en art som vi ikke helt har oversikt over, det er mye mer komplisert enn bare å selge eksponering av en logo. Og at Lyn er borte betyr ikke all verden, de dro ikke inn mer enn 5-6 mill i fjor.

Comment

"Og at Lyn er borte betyr ikke all verden, de dro ikke inn mer enn 5-6 mill i fjor."

Hadde ikke FC Lyn forsvunnet, er det langt i fra sikkert at de ikke hadde fortsatt og spilt på Ullevaal. Da måtte vi ha delt på de gode datoene vi nå fikk. Tror også det hadde blitt værre å få igjennom betongplasser, med to klubber på stadion. At tiggerklubben ikke dro inn mere enn summen du skisserer, tror jeg stemmer, men nå kan vi ta alt.

Nei, kun positive ting med at tiggerklubben forsvant. Satser på at 2. divisjon blir neste stopp i 2011.
                              Ett lag i Oslo.

Comment

Originally posted by VIFpatriot View Post
                                "Og at Lyn er borte betyr ikke all verden, de dro ikke inn mer enn 5-6 mill i fjor."

Hadde ikke FC Lyn forsvunnet, er det langt i fra sikkert at de ikke hadde fortsatt og spilt på Ullevaal. Da måtte vi ha delt på de gode datoene vi nå fikk. Tror også det hadde blitt værre å få igjennom betongplasser, med to klubber på stadion. At tiggerklubben ikke dro inn mere enn summen du skisserer, tror jeg stemmer, men nå kan vi ta alt.
                                VIF har ikke overtatt hverken Carrot eller noen andre av Lyns sponsorer, så noen direkte sammenheng er det ikke. Mulig det betyr noe for sponsorer at VIF er alene på Ullevaal, men hva gjelder spilledatoer er det ganske uvesentlig. De fleste avtalene var på plass lenge før terminlisten forelå.

Det er markedsavdelingen, ved Rune Hansen, og ikke minst Søren Eriksen som skal ha æren for at de har klart å øke inntektene i et marked som alle beskriver som ganske vanskelig.

Comment

Working...
                                X