Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Sponsorjubel hos VIF

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by thorstein View Post
    Pizza og fotball har blitt gjort før. Ikke lenge siden Bolten og Ohr bl.a. ble avbildet på store plakater neste nakne. Pizza & Kinaexpressen var sponsor den gangen...
    Da fikk vi klansrabatt husker jeg. Tror den var på 20 prosent.

Comment

Originally posted by Jørn View Post
      Da fikk vi klansrabatt husker jeg. Tror den var på 20 prosent.
      Hadde ikke vært meg imot om vi fikk det nå også! Da ville det garantert blitt en del fler pizzaer på meg neste år

Comment

På sidene til Plankehævven er det en drøss av "medlemsfordeler". Men vil vi ha det slik at man melder seg inn i Klanen for å få billige bildekk og nøkkelringer? Ikke jeg ihvertfall...
        Søk på Klanens Masterstipend! Fristene er 1. mars og 15. oktober, hvert år.
        [url]http://www.klanen.no/klanen/klanens-masterstipend/[/url]

Comment

Originally posted by qxvrea View Post
          På sidene til Plankehævven er det en drøss av "medlemsfordeler". Men vil vi ha det slik at man melder seg inn i Klanen for å få billige bildekk og nøkkelringer? Ikke jeg ihvertfall...
          Litt rabatt på plata hadde vært greit

Eller den heter kanskje ikke "plata" lenger, men "trappa".
          ouSV - Enga for de gale!

Comment

Originally posted by chrise View Post
            Jeg tenkte med en gang jeg så oppslaget på vif.no, at der kom det til å stå noe om "sammenfallende verdier". Herregud, spar meg! det mangler nå bare noe om det sunne kostholdet som pizzaen representerer som "sammenfaller" med fotballens verdier.
            Spørs om Dolly Dimples hiver seg på "sunnhets-greia". (Håper ikke det, selv om det greit med noe salater og veggis-muligheter nå og da) For et par år sida kjørte de jo noen artige reklame-filmer hvor poenget var at folk som slanka seg - bl.a. en parkeringsvakt - ble sure når de så Dolly Dimples.

Budskapet var sånn ca: Slanking suger, Spis Dolly D-pizza og drit i kiloene!
            Er vel brukbart 'sammenfallende verdier' med det mange i Vålerenga har, det - affal i Klanen

Cheers og velkommen til Dolly! Bra sjanse for at jeg styrer dit neste gang jeg spiser pizza i byen.

Fant ikke reklamen med den sure P-vakta
            Men et par andre halvbra Dolly-reklamer:
            http://www.youtube.com/watch?v=n7low...eature=related

http://www.youtube.com/watch?v=13eMp...eature=related

Comment

At vi skriver avtaler med store seriøse bedrifter som er med på å sikre økonomien, er knall det.

Comment

Fant Dolly Dimples-reklamen med P-vakta. (Deres klart beste etter min mening):

http://www.youtube.com/watch?v=llkrt...eature=related

'Det første du mister når
                du slanker deg er humøret'

Comment

Originally posted by san Paolo View Post
                  Spørs om Dolly Dimples hiver seg på "sunnhets-greia". (Håper ikke det, selv om det greit med noe salater og veggis-muligheter nå og da) For et par år sida kjørte de jo noen artige reklame-filmer hvor poenget var at folk som slanka seg - bl.a. en parkeringsvakt - ble sure når de så Dolly Dimples.

Budskapet var sånn ca: Slanking suger, Spis Dolly D-pizza og drit i kiloene!
                  Er vel brukbart 'sammenfallende verdier' med det mange i Vålerenga har, det - affal i Klanen
                  Minner meg om et gammelt Garfield sitat, "av fett blir man mett"
                  "A man is only as old as the woman he feels"

--Groucho Marx--

Comment

Ringnes forlenger med Vålerenga

Først pizza, så øl:

Vålerenga har forlenget samarbeidsavtalen med Ringnes AS. Ringnes fortsetter på partnernivå men avtalens størrelse har økt med 100 % i forhold til tidligere.
                    228

Comment

Originally posted by carlsb3rg View Post
                      Først pizza, så øl:

Vålerenga har forlenget samarbeidsavtalen med Ringnes AS. Ringnes fortsetter på partnernivå men avtalens størrelse har økt med 100 % i forhold til tidligere.
                      Jeg tar en øl mens jeg venter på pizzaen også :-)

Imponerende at de klarer å doble inntektene mens det fortsatt er en "partneravtale." Regner med at kostnadene øker noe for klubben, men kan vel håpe at det er økte ressurser til sportslig satsing som følge av den nye avtalen.
                      +++

Comment

Fortsatt ikke veldig god økonomi...

Eller er dette basert på tallene før vi gikk i +?!
                        Stolthet, tradisjon og religion kan ikke kjøpes!

Comment

Originally posted by eiks View Post
                          Fortsatt ikke veldig god økonomi...

Eller er dette basert på tallene før vi gikk i +?!
                          Vi "gikk" jo ikke i pluss, da. Meldingen var at Vålerenga FORVENTET å gå i pluss i 2010. I dag er første arbeidsdagen i 2011, så jeg regner ikke med at regnskapene er gjort opp ennå. Uansett om Vålerenga altså gikk med overskudd eller ikke, vil en kredittsjekk gjennomført i dag ikke kunne ta hensyn til det.
                          "Nyheten" Nettavisen kommer med er altså - som så ofte - ikke så veldig ny.
                          mvh

Ogni M

Comment

Stabæk var vel en av disse klubbene som begynte å slite også? Jeg må innrømme jeg ikke helt skjønner disse kreditratingene. Dette må hvile på veldig gamle tall, Tromsø var jo avhengig av pengegave for å kunne holde seg flytende.

Comment

Da lurer jeg på hvem Nettavisen har kredittsjekka. Ligger ikke driften av fotballen under Vålerenga Fotball AS?

Vålerenga Fotball AS, med organisasjonsnummer 968218743, har pr i dag rating AA hos Soliditet. Denne ratingen har de hatt siden desember 2008.
                              AA gir god kredittverdighet altså. Økonomien er forøvrig tilfredsstillende, og betalingserfaringen er akseptabel.
                              Regnskapet for siste tilgjengelige år, altså 2009, ser også veldig bra ut, med ett ordinært resultat på 1,227 mill før skatt, men det begynner som sagt å bli en stund siden.
                              ----------------
                              Pilsner og slagsmål.
                              Ille tilredte agronomer.

Comment

Originally posted by Lord Of The Dusk View Post
                                Da lurer jeg på hvem Nettavisen har kredittsjekka. Ligger ikke driften av fotballen under Vålerenga Fotball AS?

Vålerenga Fotball AS, med organisasjonsnummer 968218743, har pr i dag rating AA hos Soliditet. Denne ratingen har de hatt siden desember 2008.
                                AA gir god kredittverdighet altså. Økonomien er forøvrig tilfredsstillende, og betalingserfaringen er akseptabel.
                                Regnskapet for siste tilgjengelige år, altså 2009, ser også veldig bra ut, med ett ordinært resultat på 1,227 mill før skatt, men det begynner som sagt å bli en stund siden.
                                Hva med 983 906 729 Vålerengens Idrettsforening?
                                mvh

Ogni M

Comment

Working...
                                X