Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Sponsorjubel hos VIF

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Vålerengens Idrettsforening, Orgnr 983906729, er FLI, altså en forening, ikke ett AS. Kredittratingen her er ikke fastsatt. Dessuten er Hanne Finstad daglig leder, Einar gelius styremedlem osv, så jeg tror nok ikke dette er elitefoppalldelen.
    ----------------
    Pilsner og slagsmål.
    Ille tilredte agronomer.

Comment

Originally posted by Lord Of The Dusk View Post
      Vålerengens Idrettsforening, Orgnr 983906729, er FLI, altså en forening, ikke ett AS. Kredittratingen her er ikke fastsatt.
      Ah, greit å vite.

Originally posted by Lord Of The Dusk View Post
      Dessuten er Hanne Finstad daglig leder, Einar gelius styremedlem osv, så jeg tror nok ikke dette er elitefoppalldelen.
      At det ikke er elitefotballdelen vet vi jo. Jeg lurte på om Nettavisen også visste det, siden det ikke er klart hva de egentlig sjekket ratingen på.
      mvh

Ogni M

Comment

Stabæk på topp, som ikke har råd til beholde Norges beste kvinnelige spiller, Lisa Marie Woods! For lønnskostnadene til damespillere er jo høye...

Kredittsjekk tar høyde for siste foreliggende resultat, og årets er nok langt fra ferdigstilt, revisorgodkjent og offentliggjort.
        in Absinthia

Comment

Originally posted by Hjesus View Post
          Stabæk på topp, som ikke har råd til beholde Norges beste kvinnelige spiller, Lisa Marie Woods! For lønnskostnadene til damespillere er jo høye...
          Ifølge mine vanligvis gode kilder i Stabæk, slapp de ikke Woods pga. økonomi, men "samarbeidsproblemer". Med andre ord det de definerte som uakseptabel oppførsel hos spilleren.
          Ellers er jeg enig i at denne artikkelen om økonomi og kredittvurdering virker merkelig i forhold til andre ting vi veit, men som andre har nevnt så er nok dette basert på regnskapstall fra 2009, og det er jo ganske utdatert.

Comment

Originally posted by Ogni M View Post

At det ikke er elitefotballdelen vet vi jo. Jeg lurte på om Nettavisen også visste det, siden det ikke er klart hva de egentlig sjekket ratingen på.
            For meg virker det som om Nettavisen har kredittsjekka ett tilfeldig Vålerenga ettellerannet. At det ikke har ringt noen bjeller i forhold til omsetningstall, styremedlemmer, og resten av sjekkpunktene virker som rimelig stusselig journalistikk.. Jeg tror ikke de har peiling. Dessverre.

Hjesus: Kredittsjekk tar med de faktorer som foreligger, altså siste godkjente regnskap, løpende betalingsanmerkninger pr dd osv, og som du sier, så foreligger det jo ikke noe konkret for 2010 ennå, og da virker jo denne artikkelen ennå mer ute å kjøre.
            ----------------
            Pilsner og slagsmål.
            Ille tilredte agronomer.

Comment

Nordea liker tydeligvis oss bedre enn LSK:
              http://www.vg.no/sport/fotball/norsk...artid=10013435

Comment

VIF står foreløpig på samme sponsorinntekt som i fjor (67 mill), og mangler 7 millioner for å nå budsjettert mengde - men vi er fortsatt landets nest beste på sponsorinntekter:

http://fotball.aftenposten.no/elites...icle191155.ece

Det skal også nevnes at mange av de andre fortsatt har litt igjen til å nå budsjett, men RBK har allerede nådd budsjettert inntektsnivå.

Comment

http://www.vif-fotball.no/article3308737.ece
                  http://www.vif-fotball.no/article3311171.ece

Avtaler med Bravida og TV8 er signert.
                  Bra jobba og viser at Oslos stolthet fortsatt står sterkt når det gjelder sponsing
                  EVIG VIF

Comment

Originally posted by Bojan View Post
                    http://www.vif-fotball.no/article3308737.ece
                    http://www.vif-fotball.no/article3311171.ece

Avtaler med Bravida og TV8 er signert.
                    Bra jobba og viser at Oslos stolthet fortsatt står sterkt når det gjelder sponsing
                    Aldri hørt om tv8:/ men uansett, grei avtale

Comment

Vi må utnytte at vi er enerådene i Oslo. Administrasjonen får mye pes, nå fortjener de ros. Bra jobba.

Comment

Har aldri hørt om TV8 og regner med at det samme programmet blir å se på VIFTV og at vi ikke bruker hauger av spenn på produksjon som er større enn i dag.
                        Mener bestemt at VIFTV i dag er bra. Vi var vel med i OsloTV i sin tid og det er vel naturlig da at vi blir en del av lokal-TV. Regner allikevel med at TV8 faktisk betaler for dette og gjør store deler av jobben.

Penger bør legges inn andre steder enn lokal-TV tror jeg, bl.a. sosiale medier, synlighet i gatebildet etc...
                        Man må delta for å vinne

Comment

*leter desperat etter "kanal 8" på fjernkontrollen*

Dette er jo kjøp og salg, så hvorfor er det ikke en del av artiklene hvor mye de har kjøpt rettighetene for ?
                          Det kan jo være gode avtaler, eller det kan være korrupte og helt elendige avtaler for oss. Ikke mulig å si utifra den reklamen vi gir dem i artiklene.

Comment

Originally posted by Bojan View Post
                            Enig.

Vi får alltid konsentrere oss om oss sjøl.
                            Så får andre seile sin egen skute.

Vi jobber også mye bedre på publikumsiden nå.
                            Flere spennende ting er på gang, ifølge klubben.-->

Publikumsprosjektet er en hovedsatsing for Vålerenga denne sesongen.

godt sagt bojan..
                            jeg syns du peker på noe viktig her, nemlig at klubben vår har folk i administrasjonen som har fått med seg at det ikke nytter å peke på andres dritt, men glorifisere vårt gull. Det er vel og greit at L(eimingT)yn har bæsja på leggen og rykka et par grader, det er bare bra, men at vi har holdt oss over midtstreken i den gjeveste gruppa, har beholdt spillet og filosofien, har terpa på spillere OG supportere gjennom en epoke - det har sveisa klubben til en bedre helhet! Det gir både fans og utøvere medfølelsen. Og det er det sponsorene liker - at klubben legger fordringer for billettsalg de neste 10 åra.
                            Så om vi vinner eller ikke kommer folk på kampene, kjøper skjerfa - støtter LAGET. For det Lyn, LSK og RævBak for den saks skyld, ikke helt skjønner, er at å være supporter er ikke valg, det ern en ære!

Ledelsen har blitt klar over at de må trygge produktet sitt for at vi ikke skal dabbe av. De gjør med andre ord jobben sin.
                            Endelig.

Comment

Originally posted by McCabre View Post
                              *leter desperat etter "kanal 8" på fjernkontrollen*

Dette er jo kjøp og salg, så hvorfor er det ikke en del av artiklene hvor mye de har kjøpt rettighetene for ?
                              Det kan jo være gode avtaler, eller det kan være korrupte og helt elendige avtaler for oss. Ikke mulig å si utifra den reklamen vi gir dem i artiklene.
                              TV 8 har om ikke jeg husker feil kanal 23 på Get boksen min. Bra med lokal tv inn:-)

Mikkel

Comment

Det er gledlige nyheter.Var redd for all skiten som har vært i det siste ville skremme bort sponsorer men er godt å se vi står fortsatt sterkt her.Utrolig viktig!

Comment

Working...
                                X