Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Sponsorjubel hos VIF

Collapse
X
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Salabim
    started a topic Sponsorjubel hos VIF

Sponsorjubel hos VIF

Ungguttene sørger for sponsorjubel hos VIF
    Vålerenga er allerede i mål med reklamebudsjettet for 2010-sesongen.

http://msn.tv2sporten.no/fotball/tip...f-3069570.html

• VIFpatriot
    replied
    Brenden & Co forlenger.

http://www.vif-fotball.no/samarbeids...nden-forlenger

Leave a comment:

• VIFpatriot
    replied
    Elektroimportøren forlenger.

http://www.vif-fotball.no/nyheter/el...lenger-avtalen

Leave a comment:

• VIFpatriot
    replied
    Tore Orvei AS med samarbeidsavtale.

http://www.vif-fotball.no/nyheter/fr...-bronsepartner

Leave a comment:

• VIFpatriot
    replied
    Smartfish ny partner.

http://www.vif-fotball.no/nyheter/et...bli-best-mulig

Leave a comment:

• hp29
    replied
    Håper vi snart får inn en ny shortssponsor etter at Grata flyttet til ryggen.
    Alle kroner hjelper, og at Grata var så fornøyde med effekten at de valgte en større løsning i 2019 bør brukes som salgsargument.

Leave a comment:

• VIFpatriot
    replied
    Plan Media ny partner.

http://www.vif-fotball.no/nyheter/plan-media-ny-partner

Leave a comment:

• tordvif
    replied
    Originally posted by VIFpatriot View Post
    Greit å forbinde de med det. Men hva faen har det å si, når de har bytta fra de, til oss. Det er jo kun positivt. Vanskelig å skjønne tankegangen. Det er en jævla bedrift lissom. Og Enga får penger.
    Jeg er sikker på at Wild Touch er glad for at klubben får penger. Han liker bare ikke Rema. Det er vel lov det.

Det går an å ikke like DNB også selv om vi har de som sponser(det var kun et eksempel, og betyr ikke at jeg ikke liker DNB. Bruker de som bank selv)

Leave a comment:

• VIFpatriot
    replied
    Originally posted by tordvif View Post
    Enig med deg. Det innlegget til Vifboy93 var en eneste lang stråmann hvor han tilegnet deg masse meninger som du aldri hadde skrevet. Du har selvsagt lov til å ikke like Rema og forbinde de med RBK.
    Greit å forbinde de med det. Men hva faen har det å si, når de har bytta fra de, til oss. Det er jo kun positivt. Vanskelig å skjønne tankegangen. Det er en jævla bedrift lissom. Og Enga får penger.

Leave a comment:

• tordvif
    replied
    Originally posted by Wild Touch View Post
    Ok, skjønner ikke hvorfor jeg gidder å svare (på at jeg ikke liker Rema 1000) på dine egne teorier om hvordan jeg tenker, men har ikke så mye å gjere akkurat nå.

Jeg tenkte noen andre hadde kommet inn i stedet for REMA 1000, og det hadde gledet meg, da jeg forbinder de med RBK,... og hva så. Har jeg noen gang skrevet at jeg ikke vil at klubben skulle få de pengene?? Du ser noe du ikke liker, og så koker du opp noen konspirisajons teorier ut i fra din fantasi. (Vet det er mange rare folk her inne, men dem som hevder å vite hva man tenker tar kaka) Og forøvrig..... rosa drakter suuuuger ;-)
    Enig med deg. Det innlegget til Vifboy93 var en eneste lang stråmann hvor han tilegnet deg masse meninger som du aldri hadde skrevet. Du har selvsagt lov til å ikke like Rema og forbinde de med RBK.

Leave a comment:

• Basement
    replied
    Rema var ihvertfall en hovedpartner fra ut 2018. Jeg holder meg unna supporterbutikken til lsk, ellers handler jeg der jeg vil. Kan legge til at når jeg kjøper øl så ler jeg litt mens jeg går forbi hansa og tar med meg 12 ringnes 👍

Leave a comment:

• Wild Touch
    replied
    Originally posted by vifboy93 View Post
    Sutrer? Jeg spurte hvor det ble av REMA-butikken på stadion, så kom du og sutret om at de er så skumle og fæle fordi de sponset RBK for noen år tilbake.

Ja, du mener tydeligvis at man skal gå glipp av leie- og sponsorinntekter fordi markedsavdelingen i klubben skal gå rundt og tenke på at du som supporter synes det er kjipt at REMA 1000 sponsa.
    Ok, skjønner ikke hvorfor jeg gidder å svare (på at jeg ikke liker Rema 1000) på dine egne teorier om hvordan jeg tenker, men har ikke så mye å gjere akkurat nå.

Jeg tenkte noen andre hadde kommet inn i stedet for REMA 1000, og det hadde gledet meg, da jeg forbinder de med RBK,... og hva så. Har jeg noen gang skrevet at jeg ikke vil at klubben skulle få de pengene?? Du ser noe du ikke liker, og så koker du opp noen konspirisajons teorier ut i fra din fantasi. (Vet det er mange rare folk her inne, men dem som hevder å vite hva man tenker tar kaka) Og forøvrig..... rosa drakter suuuuger ;-)

Leave a comment:

• Nils_de-Noia
    replied
    Originally posted by bLANCO View Post
    Orket ikke skrive fortsettelsen, fordi den var så trist. Men sier seg selv at ingen på vorspielet syns det ble noe god stemning når de måtte drikke vann til maten. Når de omsider dro ut møtte Marit en fyr fra Trøndelag som hun ble med hjem den kvelden. De har nå kjøpt seg leilighet på Solsiden i Trondheim og venter sitt første barn.
    Heldigvis finnes det egne, trønderske vuggesanger de kan synge for poden.
    https://www.youtube.com/watch?v=m43FLbOOjH4

Leave a comment:

• Farmor
    replied
    Originally posted by bLANCO View Post
    Orket ikke skrive fortsettelsen, fordi den var så trist. Men sier seg selv at ingen på vorspielet syns det ble noe god stemning når de måtte drikke vann til maten. Når de omsider dro ut møtte Marit en fyr fra Trøndelag som hun ble med hjem den kvelden. De har nå kjøpt seg leilighet på Solsiden i Trondheim og venter sitt første barn.
    Ville egentliig valgt en mer rakrygga slutt der WildTouch snudde ryggen til hele vorspielet og returnerte hjem til katta. Men du tok deg pent inn med dette tillegget og får derfor en stjerne fra meg

Leave a comment:

• vifboy93
    replied
    Originally posted by Wild Touch View Post
    Selvfølgelig er penger i orden, har jeg sagt noe annet? Les hva jeg skriver før du sutrer. For meg er Rema1000 Rbk og Reitan, finito. Men skal prøve å forklare: Husker du ikke noen år tilbake? Må jeg virkelig forklare forskjellen på DNB og Rema1000 i sponsor sammenheng? Ok, DNB er ikke ET lags sponsor, men mange. Og for å være helt ærlig, så driter jeg i LSK. Dem er ikke lenger betydelige. RBK er i mine øyne vår største fiende nå. Dem blir jeg skikkelig kvalm av.

P.s. Lite å krangle om når en persons mening om en butikkjede blir en diskusjon 😀😀

P.s. 2 Tipper du finner mange Vif fans som ikke setter sin fot på Rema 1000
    Sutrer? Jeg spurte hvor det ble av REMA-butikken på stadion, så kom du og sutret om at de er så skumle og fæle fordi de sponset RBK for noen år tilbake.

Ja, du mener tydeligvis at man skal gå glipp av leie- og sponsorinntekter fordi markedsavdelingen i klubben skal gå rundt og tenke på at du som supporter synes det er kjipt at REMA 1000 sponsa RBK før i tiden. Det driter de i, da det er business og heldigvis tenker de fleste lenger enn dette.

Så fordi DNB selger seg inn i flere klubber, deriblant LSK, så er det ålreit - mens REMA er ikke greit fordi du assosierer dem med RBK og kun dem? Til tross for at de ikke sponser dem lenger? Hehe.

Uansett er det heldigvis ikke du som styrer dette i klubben.

Leave a comment:

Working...
X