Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Doffen som kaptein 2010

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Doffen som kaptein 2010

Reaksjoner. Fyr løs.
    Jeg begynner: hmmm.. nei, skeptisk..

Originally posted by Ronny La Rock View Post
    Reaksjoner. Fyr løs.
    Hæstad er et soleklart førstevalg på midtbanen og skal styre denne. Han er norsk, rutinert og i landslagsdiskusjonen. Ser dette som et helt naturlig valg. De andre kandidatene er vel Muri og Sæternes.
    in Absinthia

Comment

Reaksjoner. Fyr løs.
      Jeg synes som sagt under det er helt naturlig at Hæstad nå tar over. Han har vært her en stund, har innstillinga i orden og er på landslaget. Han er i tillegg midtbanespiller med kontakt med hele laget i løpet av en kamp.

Hvis du er skeptisk, hvem vil du foretrekke?

Comment

nuvel.. sant nok sant nok.
        men iht måten vi skal profilere oss på så burde det vel vært en vålerengagutt?
        Madsen kunne også vært et alternativ.
        Doffen er jo ikke akkurat kjent for å være skadefri..
        Eller Troy, captain America. Egentlig rart at det ikke har blitt noe commotion over dette, igomed at amerikanerne har en så stor trang til å være the boss :P høhøhø

Comment

....så burde det vel vært en vålerengagutt?
          Madsen kunne også vært et alternativ.
          Er ikke dette litt selvmotsigende?

Comment

oslogutt, da, for å bruke skjea.

Comment

Jeg er veldig positiv til dette. Martin har tidligere sagt at han helst vil unngå å bruke Perkins som kaptein siden han allerede er en naturlig leder.
              Doffen er også en spiller som er overalt på banen å har dermed lett for å kommunisere med alle ledd på banen. Tror også doffen vil vokse videre på dette.

Comment

Støtter dette valget.

Hæstad har mange bra kvaliteter, men er
                ikke minst en flott motivator/inspirator for andre rundt seg.

Pøka på!

Comment

Her er artikkelen: http://www.vif-fotball.no/article2792050.ece

Synes forøvrig det er et godt, og helt korrekt valg.

Comment

jaja smaken er som baken heldigvis. kanskje det er fordi jeg aldri aldri har likt doffen og kommer mest sannsynlig aldri aldri til å gjøre det heller.
                    men min erfaring av kapteiner er at det skal være en som leder laget i tykt og tynt, og som i hektiske, ampre og uforutsette situasjoner skal klare å holde hodet kaldt og ikke minst snakke med dommeren uten å få kort.
                    Jeg ser rett og slett ikke Doffen klare noe av dette.
                    Men for all del, siden han tross alt har blitt utnevnt av Martin Andresen så må det jo bli bra.
                    Mitt spørsmål blir da, hvem er visekaptein, siden jeg har en følelse av at det er han vi får se mest til, når Doffen er ute med skade eller utestengt pga kort.

Comment

oslogutt, da, for å bruke skjea.
                      Hovi var vel ikke fra Oslo sist jeg sjekka eller hørte han prate. Er vel de færreste som ikke mener at han var en bra og verdig kaptein.

Doffen har det meste som taler for å kunne være en god kaptein.
                      - Han er bankers på laget.
                      - Han har ypperlig innstilling.
                      - Han ble kåra til årets spiller i fjor.
                      - Han er ikke keeper, noe som vel er det eneste som taler mot at Troy er en like verdig kandidat. Midtbanespillere har større mulighet til å kommunisere med hele laget under kamp.
                      - Han er en type som jeg tror tar et slikt verv som en ære, og at det dermed blir mindre sannsynlig at han forsvinner til noen andre.

Med sin milde sørlandsdialekt vil han også kunne avvæpne en hver dommer som kunne tenke seg å gi han eller andre på laget kort av den ene eller andre typen.

Comment

Originally posted by GordonStrachan View Post
                        Hovi var vel ikke fra Oslo sist jeg sjekka eller hørte han prate. Er vel de færreste som ikke mener at han var en bra og verdig kaptein.
                        Hvis du hadde tatt deg tid til å lese alt jeg skrev så hadde du kanskje fått med deg denne setningen "iht den måten vi skal profilere oss på nå"

Hvis du så dette, men alikevel ikke klarer å prestere å skrive noe annet enn det du gjorde, så får det så være..

Vålerenga anno 2009/2010 er ikke det samme som da Kong Hovi var sjefen.
                        Vi har andre mål, andre meninger, og det har kommet offentlig ut flere ganger at vi skal profilere oss som en klubb med lokale spillere fra Oslo Øst.
                        Jeg kan ikke huske at vi noengang har hatt en sånn konkret målsetting før.

Comment

Doffen kan vel være et greit valg, men for meg er det kun én ledertype i Vålerenga, og det er Troy. Burde være et selvsagt valg.

Comment

Originally posted by Plaum View Post
                            Doffen kan vel være et greit valg, men for meg er det kun én ledertype i Vålerenga, og det er Troy. Burde være et selvsagt valg.
                            Akkurat derfor Troy ikke trenger kapteinsbåndet rundt armen. Han kommer ikke til å bli en dårligere leder, eller gi mindre beskjeder eller ta mindre ansvar, selvom det er en annen som har tittelen kaptein.

Og da har vi en som styrer bak der, mens vi har Hæstad som kan ta det ekstra ansvaret blant utespillerne. Bra valg av Martin!

Comment

Vålerenga anno 2009/2010 er ikke det samme som da Kong Hovi var sjefen.
                              Er enig i det. Ser likevel ikke at noen av spillerne som er i ferd med å gi oss en Oslo Øst-profil er klare for kapteinsrollen helt ennå. Ingenting hadde vært mer gledelig enn en Singh, Fellah eller Carlsen som kaptein. Men det ligger noen år fram i tid. For profilen er det nok uansett viktigst at egenproduserte spillere får mye spilletid. Da blir de jo uansett naturlige kandidater til kapteinsrollen etterhvert.

Comment

Working...
                              X