Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vålerenga-Rosenborg søn 28. mars kl 20:00

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vålerenga-Rosenborg søn 28. mars kl 20:00

Nå er det bare å kjøre på. Vi kunne tatt 3 poeng mot Stabæk, men 1-1 er et godt resultat sett under ett.

Nå venter sesongens tøffeste match. Rosenborg gjester Ullevål, og her ser jeg ingen grunn til ikke å gå ut i 100 fra start.
    Kan det gå mot publikumsrekord?

Lag:

---------------Hirschfeld-------------------
    Freddy---Muri--Strandberg---Nordvik---
    ----Singh----Hæstad----Fellah-----------
    -------Berre----Moa----Shelton-----------

Originally posted by garcia View Post
    Kan det gå mot publikumsrekord?
    Neppe.
    Det er ALLTID væravhengig. Og 28 mars borger ikke akkurat for finvær. Det faktum at det er Palmesøndag er heller ikke noe pluss. Er jo en del folk bortreist da... Skolene har jo ferie og greier.

MEN: Vi har starta bra. Dette er et helt ok tidspunkt å møte RBK på. Litt lettere å ha tro på seier og trøkke til nå , enn om bartene skulle kommet hit som evt. serieledere etter 10-12 serieomganger...

Tipper det blir bra med folk, men neppe mer enn 16-17.000.
    Men vil jo håpe i det lengste på 20.000...

Comment

sesongens tøffeste oppgjør? PÅ hjemme bane kanskje, ja.. Men vi har flere tøffe bortekamper. Og utifra hva jeg husker fra ifjor, så var rbk heldige mot oss? eller husker jeg feil?

Uansett, håper på masse folk mot rævbk selv!! seier mot viking og u mot stabekk burde være godt nok for oslo folket!!

Rimi kampanjen kan fort få med seg en del ekstra support!? Og hvis vi i klanen holder like høyt nivå som idag og på mandag, så skal vi vel klare å trollbinde mange fler

Selvom vi vakler litt til tider i spillet vårt(viking og stabekk), så er jeg veldig fornøyd med prestasjonene hitttil, mange har vært skeptiske til det tøffe kamp-programmet vårt, og mange har trodd at vi skal stå med 0 poeng etter 3 kamper.. nå står vi med 4 etter 2 kamper, og alt ligger til rette for en bra kamp mot bønda fra bartebyen!

Gleder meg som en unge til søndag allerede!!
      Regner med enorm stemning og oppslutning på søndag, kl 20!!

Advarsel, enga er tilbake!=?!?

Comment

Har en utrolig god følelse foran denne kampen!
        Vi må gå ut og presse fra start, og vinne tilbake ballen hver gang den blir mistet.
        Nå skal vi vise at vi har noe stort på gang med å vinne 2 - 1 over RBK!
        Satser på at Nordvik scorer vinner målet på overtid
        Håper på dette laget:

Hirschfeld

Freddy-Muri-Strandberg-Nordvik

Fellah-Hæstad-Singh

Berre-Moa-Shelton

Comment

Ja jeg mente vel egentlig sesongens tøffeste hjemmematch.
          Men jeg føler at denne matchen avgjør veldig mye for sesongen.
          Taper vi kampen, inbiller jeg meg at det gjør mye med laget, men skulle vi finne på å vinne denna matchen har vi plutselig slått Rosenborg, og 7 poeng etter 3 kamper. Med andre ord: en meget viktig kamp.
          Kan bli vrient å stoppe Prica, men la oss ikke frykte den svensken så jævlig mye nå. Skjønner ikke all kritikken mot forsvaret våres? har vi ikke sett samme kamper hittil? eller sammenlikner vi med ulike ting? Selv ser jeg på fremgangen oppmot fjordåret. Forsvaret er klart mye bedre nå, og vi vakler ikke/rygger ikke like mye nå som før. Skal vi slå Rosenborg, må Moa ha dagen, i tillegg til en makker i berre/shelton/bengt og forsvaret må mures igjen. Hæstad må styre midten, fellah og singh må briljere som aldri før.
          Hvis ikke Viking-matchen og dagens godfotball mot en soleklar medaljekandidat er godt nok for det kresene soffa-folket fra Oslo så er det noe riv ruskende gærent her. Mener at opp mot 20.000 mot bartebønda bør være et mål. Er klanen på høyde med det vi presterte mot viiging og gutta tar alle poenga ser jeg for meg en meget finfin sesong med mye folk og bra fotball. Freddy-boy kan bli historisk denna matchen også, husk på det!
          Møt opp alle venner! Enga er virkelig tilbake.

Comment

Mot RBK må vi i alle fall få tettet igjen bedre i midtbaneleddet vårt. Selv med 10 mann på riktig side så ble vi svært lette å spille rundt. Spesielt på vår venstreside der Shelton og Singh er elendige til å posisjonere seg og dekke rom, spesielt mot Viking ble Nordvik veldig alene mot en eller to motspillere.
            negativ optimist!

Comment

Fra forsiden VPN.

Billettinfo Vålerenga - Rosenborg
              Klanstribunene snart utsolgt!! Sjappesjef Veie melder om at det er snart er utsolgt for billetter på klanstribunene (Bendit Øvre og Vestbredden). Felt 228 er allerede utsolgt. Andre billetter kan kjøpes i sjappa, via www.vif-fotball.no eller 81533133. Postbanken øvre er allerede åpnet for salg
              EVIG VIF

Comment

Håper på dette laget:

Hirschfeld

Freddy--Muri--Strandberg--Nordvik

Singh--Hæstad--Fellah

Sæternes--Moa--Shelton

Vil egentlig ha Berre i startoppstillinga, men tror vi kan få bruk for Sæternes i denne kampen.
                engaman
                -----------
                Ære Være Enga!!!

Comment

-----Hæstad--Fellah--Singh-------

------Berre--Moa--Shelton--------

Dette blir startoppstillinga med mindre noen er skada.

Satser på eksplosiv start, raskt i angrep og et par mål i første omgang.

Da kan vi legge oss noe lavere i andre omgang, kanskje sette innpå bengt for å få mer duellstyrke foran når vi ligger litt lavere.
                  Hater, hater, hater Lyn.

Comment

Originally posted by *OMM* View Post

-----Hæstad--Fellah--Singh-------

------Berre--Moa--Shelton--------
                    Finn 1 feil
                    engaman
                    -----------
                    Ære Være Enga!!!

Comment

Originally posted by engaman View Post
                      Finn 1 feil

LARS HIRSCHFELD!

Comment

Originally posted by enga14 View Post
                        LARS HIRSCHFELD!
                        Vi har keeper, vi har keeper, vi har keeper!!!

Comment

hehe. Jaja.

Men siden 1. keeper alltid spiller om han kan, tror jeg ikke noe særlig av poenget mitt gikk tapt med den forglemmelsen.

Mitt oppsett er jo forøvrig da det eneste i 4-3-3, de andre er 1-4-3-3...
                          Hater, hater, hater Lyn.

Comment

Spår 3-0 til oss. Hirschfeld blir avgjørende for oss og viser hvilken keeper han er!

Comment

Ikke for å være negativ her, men vi er LITT i siget med greie resultater i to kamper, vi spiller morsom fotball, skal møte en erkerival, og det kommer mye folk. Mye folk og forventninger på hjemmebane har vel ofte betydd....at vi i kampen kommer til å spille elendig? Kan være en grei trend å snu på søndag.

Ellers enig i at dette er en nøkkelkamp, men mest hvis vi vinner. Taper vi, så er det litt som det pleier, det vil ikke knekke oss bare bekrefte at vi ennå ikke er helt på nivå med laget som fikk 29 poeng mer enn oss i 2009.

Vinner vi, så vil vi stå med 7 poeng etter tre kamper mot tre lag tippet helt i toppen, så da blir vi plutselig et lag som mener alvor med sesongen 2010. Slik sett er seier her mye mer enn 3 poeng.

Comment

Working...
                              X