Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Reaksjoner: Start - Vålerenga 5-3

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Reaksjoner: Start - Vålerenga 5-3

Diskuter kampen her.

Tvers igjennom en drittkamp fra ende til annen. 5-0 til start hadde vært mer fortjent. Enga spilte ok fra 80-90 min, utenom det var det bare piss. Merkelig kamp dette her...
    I'm yo huckleberry!

Comment

Elndig kamp av Enga! Forsvaret vårt er elendig idag.
      Rettelse: Vi hadde ikke forsvar idag!

Skal ha litt ros for å komme tilbake i kampen når vi ligger under 4-1!

Comment

Forsvaret er tilbake på nivået vi så fra i fjor... på en dårlig dag. Muri og Strandberg får stryk for sitt defensive arbeid.

Comment

Ferdig med årets rævvakamp etter 4. runde, det er jo ok. Selvom noen mener at det er så dårlige vi egentlig er.

3 mål på en hårreisende rævva dag er jo ikke ille det heller, alt ordner seg til Molde kampen.

Comment

Er det bare meg eller var dette et sammendrag fra forrige sesong? God start, dårlig, bra igjen, dårlig, veldig bra et liten stund, ser ut som at vi snur det før vi driter oss ut på slutten. Merkelig hvor mye det skal svinge i en og samme kamp. Kreves flere endringer til neste kamp.

Strandberg -> Madsen
            Dos Santos -> Nouri
            Singh -> Mos
            Fellah -> Bojan
            Shelton -> Dawda.

Resten greier seg..

Comment

Håper Bojan og Lis snart er klare igjen, for den midtbanen vi har er alt for dårlig. Det nytter ikke å spille med en mann på midten som vi gjorde i dag, for sånn så det ut.
              enga for alltid.

olenga.

Comment

Vi fortjente å tape dagens kamp og fikk oss en lærepenge at det er kun hardt arbeid som gjelder.
                Virker som om vi etter scoringen til Start i 1.omgang mister selvtillitten og benken går også bort fra vår kampplan.

Orker ikke gå igjennom baklengsmålene våre ,men det var hvertfall flust med personlige feil.

Til neste kamp så forventer jeg at alle spillere,ledere,supportere og ansatte virkelig går i seg sjøl og viser hva det betyr å forsvare drakta vår.
                Revansje kreves !
                EVIG VIF

Comment

Vi ble pissa på i 75 minutter av kampen. Alt i alt vinner Start latterlig fortjent. Dette minnet mest om en cupkamp mellom 2.div og TL. Forsvaret henger ikke med i det hele tatt. Jeg ser ikke et eneste mønster i det vi prøver på fremover. Gutta vet ikke hvor de har hverandre. Dette fører til at vi gir bort ballen hver gang midtbanen er i nærheten av den.

Martin Andresen er selvfølgelig fornøyd med at vi viser moral og scorer to mål når vi ligger under 4-1. Bra å score to mål, men vi blir jo pissa på og burde tapt mer enn 5-3. Her er det veldig lite å være fornøyd med.

Satser på at LIS, Bojan og Bengt får sjansen fra start neste kamp dersom alle er skadefrie. Moa kan ikke lenger få starte på bakgrunn av prestasjonene mot Viking. Han er jo konstant i offside.

Alt i alt vi ble pissa på.

Comment

Så vell hva som skjer når unggutta ikke presterer. desverre Singh du får heller komme ut over i sesongen, synes heller at vi kan bruke LIS.

så lurer jeg på hvorfor Shelton spiller venstre ving, venstre foten hans er jo død
                    Ære være Fulham og >VIF

Comment

Spennende. Til tider pent pasningsspill i første omgang, men skapte ingen sjanser og mangla litt i angrep. Etter Luton stakk ut sleit vi kraftig, før vi fikk opp trøkket igjen, men da var stillinga 4-1...

Problemet idag er midtbanen som mangler duellkraft og vilje, og ikke hjelper forsvaret nok. Forsvaret var ikke helt 100%, men det rakna hovedsaklig etter kampen hadde gått til hælvete pga midtbanen. Singh lunter rundt, går i press men trøkker aldri til i duellene. Samme med Fellah, men Fellah er mye bedre offensivt.

Man trenger mer enn en midtbanespiller som trøkker til skikkelig, og det savner jeg. Doffen er god defensivt og offensivt jevnt over, men vi trenger flere som tar ansvar.

Comment

Vi har skrytt ufortjent til vårt lag hele seriestarten. "Nye Enga" er like nytt som alltid. Vi er pissræva, vi har ikke noe i toppen å gjøre, vi kan vel bare håpe vi ikke rykker ned ..

Vålerenga som klubb -SKAL- kjempe om ligagull hvert år, men vi driter oss ut i sånne kamper mot mikke mus-lag. Seriestarten er forferdelig, og jeg syns helt ærlig fjorårets sesongstart og årets ikke er så veldig forskjellig. Man snakker om at vi er blitt spillende - fair enoug - men vi suger på det.. Vi får ikke til en dritt.

Jeg kommer -alltid- til å møte opp på kamper, men jeg er mer fristet til å vinke med hvite lommetørkler, og pipe på eget lag nå. (Spansk fotball-metafor)..

Fotball er forbanna tullete til tider.

Comment

Originally posted by SkjettenFotball View Post

så lurer jeg på hvorfor Shelton spiller venstre ving, venstre foten hans er jo død
                          Vi har vel ingen bedre alternativer... Synd vi ikke har DFH i klubben lenger, da kunne vi ha spilt med DFH--Moa---Shelton på topp.

Comment

Feilen er vår høyreside i forsvar med Muri og Dos. Dette er spillere som ikke holder mål. 1 mål på hver sin kappe + en rekke sjanser som kunne gått inn.
                            Når da Fellah og Singh spiller som juniorspillere, fungerer det ikke.
                            Jeg kan ikke skjønne noen som mener Shelton var så dårlig. Han var den eneste som skapte noe framover i første omgang, og meget god den lille tia i andre omgang.
                            Berre var god i andre omgang, noe også Hæstad til tider var.
                            Strandberg hadde noen feil, men totalt sett vår klart beste i forsvar.
                            Nordvik hadde Bolanos i store deler av kampen, og klarte seg bra mot en av de beste vingspillerne i tippeligaen.
                            Moa var veldig alene i store deler av kampen, og burde fått mer hjelp av midten, men når de stinker så mye, blir det null.
                            Når man ser Muri brenne den ferdig scora pasningen fra Berre, blir det bare typisk. Den mannen er så rævva med ballen i beina at halvparten burde vært nok. Som om ikke det var nok, var det vel Muri som heada rett på keeper på overtid, og vår siste "sjanse". Snakk om dyktig hodespiller.

Når vi scorer 3 mål i en kamp, skal vi vinne. Folk kan si hva de vil, men det er mer enn godkjent framover.
                            Jeg vil gjenta meg, det er høyredel av forsvaret som suger, og der må noe gjøres. Håper virkelig Madsen kan få en kamp for Muri, og kanskje Nouri kommer tilbake og får spella.

Vi har helt klart en av tippeligaens beste keepere, og uten han, hadde dette sett stygt ut.
                            "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Originally posted by Vål'enga View Post
                              Moa kan ikke lenger få starte på bakgrunn av prestasjonene mot Viking. Han er jo konstant i offside.
                              1 mål og 1 målgivende idag kan jo taes med i betraktningen kanskje?

Comment

Working...
                              X