Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Returkampen - vi må løfte gutta - alle til kamp.

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Re: Returkampen - vi må løfte gutta - alle til kamp.

Sitat: Den ons, 02 august 2006 11:36 skrev carlsb3rg:

> Sitat: Den ons, 02 august 2006 11:32 skrev VIFpatriot:

> > Med 9000 solgte i går bør vi vel håpe på 13000-14000?

>

> Det var forhåndssolgt 12000 billetter til Lyn-kampen.

> Da kom det 11855.

Såvidt jeg kan forstå så kan man ikke sammenligne disse to kampene direkte. Forhåndssalget mot Lyn inkluderte sesongkortene. Mange av disse innehaverne møtte ikke til Lyn-kampen av ulike årsaker. I Vålerengas opptelling av publikumere på stadion så teller ikke sesongkort som ikke møter.

Ikveldens kamp er det ingen som har sesongkort dermed er det rene solgte billetter i forhåndssalget på 9000. Jeg regner med at de fleste av de som har kjøpt billett kommer samt at man forhåpentligvis klarer å selge noen tusen billetter til i tillegg.

Comment

Sitat: Den ons, 02 august 2006 12:48 skrev Morrison:

>

> Ikveldens kamp er det ingen som har sesongkort dermed er det rene solgte billetter i forhåndssalget på 9000. Jeg regner med at de fleste av de som har kjøpt billett kommer samt at man forhåpentligvis klarer å selge noen tusen billetter til i tillegg.

Tenk likevel på svinn i forbindelse med at det har blitt solgt billettpakker til NC-lag. Jeg tror at man må regne med at en tredjedel av disse billettene ikke benyttes.

mvh

Ogni M

Comment

tror mest på et tilskuertall nærmere 10 enn 15000..

Comment

Sitat: Den ons, 02 august 2006 13:38 skrev Ogni M:

> Tenk likevel på svinn i forbindelse med at det har blitt solgt billettpakker til NC-lag. Jeg tror at man må regne med at en tredjedel av disse billettene ikke benyttes.

Det er intet tap i de billettene. Dessuten innbringer hver loff av disse noen kroner i kiosk-inntekter i snitt.

Det var forøvrig 4000 slike billetter som var til salgs - alle gikk.

Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

Working...
          X