Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

NM runde 1, VIF - Oppsal, 13 mai 18.00

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• NM runde 1, VIF - Oppsal, 13 mai 18.00

Oppsal-Vålerenga

Mer her:

Originally posted by KjellH View Post
    Oppsal-Vålerenga

Mer her:
    Dette blir vanskelig. Byderby og de har slått storheter som Rakkestad 1-0 borte og Rælingen 3-1 hjemme.
    Trasop er en fin bane med litt lav tribuner på den ene langsida, men siden det er friidrettsbane bør det kunne settes opp midlertidige tribuner bak hvert mål, men det er vel ikke plass til det mot Godliaparken.
    in Absinthia

Comment

Det morsomme er jo at keepern til Oppsal har sesongkort på Gaza

Comment

Noen som har billettinfo om kampen? Eller er det fri ingang på Trasop?

Comment

Originally posted by Olum View Post
          Noen som har billettinfo om kampen? Eller er det fri ingang på Trasop?
          Det tar nok litt tid før Oppsal kommer med billettinformasjon, de skal nok ha styremøte og snakke med Vålerenga først, men jeg kan banne på at det ikke blir fri inngang. For en breddeklubb som Oppsal er en sånn kamp gull verdt.

Regner med at Klanen får langsida av sikkerhetsmessige årsaker. Det pleier ikke å være en suksess å ha oss stående i store hoppende mengder på midlertidige stilastribuner.
          in Absinthia

Comment

Originally posted by Hjesus View Post
            Dette blir vanskelig. Byderby og de har slått storheter som Rakkestad 1-0 borte og Rælingen 3-1 hjemme.
            Trasop er en fin bane med litt lav tribuner på den ene langsida, men siden det er friidrettsbane bør det kunne settes opp midlertidige tribuner bak hvert mål, men det er vel ikke plass til det mot Godliaparken.
            Det er plass om man rydder vekk litt friidretts ting og tang, men det tviler jeg på at de gjør. Vil også anbefalle ALLE som drar å kjøpe mat ute og ikke inne i Oppsal Arena, inne går pengene til håndballen.
            Geir Bergerud

En By, Ett Lag

Comment

Møtte ikke vi Oppsal i cup'en en gang på slutten av 80-tallet der det holdt på å gå galt? Mener å huske at vi kom i de fancy Vålerenga-bilene med spilleras navn på døra mens Oppsal kom syklende til banen.

Comment

Originally posted by Grim View Post
                Møtte ikke vi Oppsal i cup'en en gang på slutten av 80-tallet der det holdt på å gå galt? Mener å huske at vi kom i de fancy Vålerenga-bilene med spilleras navn på døra mens Oppsal kom syklende til banen.
                Lå vell under 2-0 som vi snudde og vant 3-2!

Comment

Trasopbanen, eller Trasop idrettspark som den heter i dag, er vel et anlegg med kunstgressdekke såvidt jeg husker. Kan være duket for fin fotball med lekre finesser og skikkelig derbystemning på tribunene. Her er det bare å glede seg. Nesten gåavstand fra undertegnede, men tar nok sykkelen ned likkavæl.
                  Hater NFF

Comment

Originally posted by Trampe View Post
                    Trasopbanen, eller Trasop idrettspark som den heter i dag, er vel et anlegg med kunstgressdekke såvidt jeg husker. Kan være duket for fin fotball med lekre finesser og skikkelig derbystemning på tribunene. Her er det bare å glede seg. Nesten gåavstand fra undertegnede, men tar nok sykkelen ned likkavæl.
                    Det settes selvfølgelig opp leddbusser fra Bohemen.

Avgang, priser og billettinfo til kampen vil komme i løpet av ett par dager tenker jeg. Vi har vært i kontakt med Oppsal og de kommer med info snart.

Kjellsen

Comment

Originally posted by Trampe View Post
                      Trasopbanen, eller Trasop idrettspark som den heter i dag, er vel et anlegg med kunstgressdekke såvidt jeg husker.
                      Trasop har naturgress. Det er en friidrettsbane rundt den og spydkasting går ikke særlig godt sammen med kunstgress.
                      in Absinthia

Comment

Lenge siden jeg har vært der, men Oslo Kommunes sider er enige med meg når det gjelder kunstgress: http://www.idrettsetaten.oslo.kommun...792-36269.html
                        Løpebanen går rundt kunstgresset, og spydkasting går fint - bare man bruker elastisk tupp
                        Hater NFF

Comment

Dette blir moro! Blir sikkert en av de kampene i cupens 1. runde som drar flest - og iallefall den som vil sørge for mest liv!

Jeg kommer - det er tross alt bare noen steinkast fra meg

Comment

Kampen spilles 13.mai? Kristi Himmelfartsdag.
                            Denne kampen må bli hellig.

Comment

hadde vært best og legge den til bislett,ellers blir det kaos om biletter tror jeg,bor på Oppsal og vi er mange som er Enga her pluss bøler,tveita trasopp osv
                              kommer glatt 3000 her,det er ikke trasopp stor nok til

Comment

Working...
                              X