Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Ja, jeg tror på Lars Iver!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Ja, jeg tror på Lars Iver!

Ja, du hørte rett. Jeg har faktisk fått litt tura på Lars Iver.

Derfor var det hyggelig å kunne lese, se og høre at LIS er på vei tilbake. Han er nok fortsatt et godt stykke unna 1.ellver'n, men han er i det minste skadefri.

Sitter sikkert noen og klør seg i huet nå. La meg forklare.

Når vi spiller som mot Odd hjemme osv, er det nok ikke plass til ham. Da regjerer Singh, Fellah, Doffen med Bojan i back-up. Men i den andre formasjonen vi fikk se 1.omg mot Sandefjord, derimmot...
    jeg tror Lars Iver i den rollen Berre hadde i den matchen, passer ham utmerket.
    Jeg tror, eller i det minste håper, at gutten gitt sjangsen kommer til å blomstre i en slik rolle.
    Jeg mistenker vi kanskje får se ham i en offensiv midtbane-rolle allerede i hjemmekampen mot Høneoss.
    Så vidt meg bekjent så var han da ganske brukbar før vi slo kloa i'n?
    Mulig han var oppskrytt, altså.

Men det nye tiåret har begynt bra, så jeg velger å tro at positiviteten, optimismen og ikke minste spillergleden smitter over også på de som ikke spiller. Jeg håper og tror de har så lyst til å være med på moroa, at de gir det lille ekstra, finner formen og briljerer når de blir kalt til tjeneste!

Tips for helgen: SIF 0 - VIF 2 (Moa, Shelton)

Originally posted by g-maZta View Post
    Så vidt meg bekjent så var han da ganske brukbar før vi slo kloa i'n?
    Mulig han var oppskrytt, altså.
    Han var jo innom landslaget også, så det er noen andre som har sett att han var brukbar før også...

Comment

Jeg har også trua på Lars Iver, det har jeg hatt hele tiden!
      Han kan blomstre i indreløper- rollen vår, det er jeg sikker på.
      Gi han noen sjanser, vær så snill.

Comment

Selvfølgelig er han mye bedre enn han har fått vist hittil, men hvis Enga virkelig skal bli toppklubben i Norge må vi omtrent ha 2 tippeligalag i stallen som begge kunne hevdet seg i toppen. Da sier det seg selv at mange gode må sitte på benken i perioder.
        Det er viktig å luke ut sytere å få frem Solskjær holdning. Solskjær hadde like mye lyst til å spille som alle andre men han holdt kjeft å klinte til når han fikk sjansen.

Mitt håp er at vi får til noe sånt på sikt, ballen har begynt å rulle ihvertfall
        I en gal verden er bare klovnen normal.

Comment

Ja, jeg tror på Lars Iver!
          Joda, flere man kan "tro på", men skal man starte et eget "kapittel" for det...

Er han rett og slett god nok...? Det for tiden vise.(jeg tviler..)

____

Comment

Det er lov å håpe.

Comment

Originally posted by Jepp View Post
              hvis Enga virkelig skal bli toppklubben i Norge må vi omtrent ha 2 tippeligalag i stallen som begge kunne hevdet seg i toppen.
              I det perspektivet er det jo interessant å registrere at Kristian Krohn-Holm, Stefan Strandberg, Bojan Zajic, Martin Andresen, Adnan Haidar og Håvard Nielsen (med flere) klarer å tape 3-0 for Frigg...

Men, til topic...

Jeg tror LIS er et klassisk eksempel på hva stormannsgalskap gjør med fotballspillere. Han kom til oss som landslagsspiller og trodde nok selv at han var en av grunnsteinene i prosjektet "ledende i Norden" - også butta det litt og han evna ikke å tilpasse seg en rolle som var noe annerledes enn det han var vant til, og da var det jo ikke han det var noe galt med...
              Det er helt greit at fotballspillere fungerer best i én rolle - men om de ikke fungerer i noen andre roller så er de kanskje ikke så gode som de burde være?
              LIS har ikke bevist hverken evne eller vilje til å blø for drakta i blått, og jeg er skeptisk - MEN ingenting ville glede meg mer enn å ta feil...

Kanskje han skal hjelpe til med å løfte rekruttlaget før han forlanger spilletid på a-laget?

Comment

Tja, flere av de spillerne Martin tok inn var ganske ræva første åra. Flere av dem har blitt mye bedre med tida, fått huet mer på plass, enten de har gjort det i Enga (som Doffen) eller på utlån (som Shelton). LIS var ganske god i det jeg fikk sett av treningskamper før årets sesong. Vi får se hva han kan prestere. Hovedproblemet hans er nok at det skal ganske mye til å spille seg inn på Engas midtbane akkurat nå...

Men håper han får spilletid i løpet av året, og får vist seg fram. Trur ikke han er mat for førsteelleveren akkurat nå, men kan sikkert få vist seg bra fram i kamper med en litt annen formasjon (som vi kjørte mot Sandefjord feks).
                Hater, hater, hater Lyn.

Comment

LIS spilte da en del bra kamper for Tromsø i fjor?

Men det jeg synes var mest betryggende var at han mot slutten av fjorårssesongen kategorisk avskrev at han skulle tilbake til TIL, han ville heller spille seg inn i Vålerenga-laget. Jeg har troa på LIS, håper han får sjansen mot Hønefoss eller xxx.

Comment

Originally posted by hmchrist View Post
                    I det perspektivet er det jo interessant å registrere at Kristian Krohn-Holm, Stefan Strandberg, Bojan Zajic, Martin Andresen, Adnan Haidar og Håvard Nielsen (med flere) klarer å tape 3-0 for Frigg...

Men, til topic...

Jeg tror LIS er et klassisk eksempel på hva stormannsgalskap gjør med fotballspillere. Han kom til oss som landslagsspiller og trodde nok selv at han var en av grunnsteinene i prosjektet "ledende i Norden" - også butta det litt og han evna ikke å tilpasse seg en rolle som var noe annerledes enn det han var vant til, og da var det jo ikke han det var noe galt med...
                    Det er helt greit at fotballspillere fungerer best i én rolle - men om de ikke fungerer i noen andre roller så er de kanskje ikke så gode som de burde være?
                    LIS har ikke bevist hverken evne eller vilje til å blø for drakta i blått, og jeg er skeptisk - MEN ingenting ville glede meg mer enn å ta feil...

Kanskje han skal hjelpe til med å løfte rekruttlaget før han forlanger spilletid på a-laget?
                    Ok, da har jeg blitt litt misforstått. Jeg mener ikke at vi har 2 tippeligalag i stallen nå, men at det må være målet på sikt. Lars Iver bør være god nok til å være en del av en slik stall. Konsekvensen av å spille for enga må være at man alltid må være sharp å gi 110% for å få spille.
                    I en gal verden er bare klovnen normal.

Comment

Originally posted by Jepp View Post
                      Ok, da har jeg blitt litt misforstått. Jeg mener ikke at vi har 2 tippeligalag i stallen nå, men at det må være målet på sikt. Lars Iver bør være god nok til å være en del av en slik stall. Konsekvensen av å spille for enga må være at man alltid må være sharp å gi 110% for å få spille.
                      Nei da - jeg misforstod deg ikke. Jeg er helt enig i at vi må ha tilnærmet to førsteellevere for å hevde oss helt i toppen, men når vi har et rekruttlag som får bank av Frigg så er det ting som tyder på at vi ikke er helt der enda. Ville bare illustrere det.

Så skifta jeg litt spor, og mente å si at jeg gjerne ser at LIS er 110% motivert for å spille skikkelig fotball for andrelaget før jeg føler meg komfortabel med å slippe han utpå i TL. Jeg stiller vel egentlig spørsmål ved hans "stjernenykker" når han ble satt ut av laget for snart to år siden og håper han har endra innstilling, slik som Shelton og Strandberg er klare eksempler på. Har han det er en helt klart en spiller for oss. Har han ikke det blir han en ny Førsund/Horn, som sutrer over tilliten i enga og reiser et annet sted for å floppe der - helt greit. Han kan si hva han vil i intervjuer - det er på banen jeg vil se rett innstilling...

Comment

Til trådstarter:
                        Nei jeg har ikke trua på Lars, eller at han slår til for oss.
                        Jeg tror han er motivert og sånn, men jeg tror ikke han passer inn rett og slett ,noen ganger er det slik. Han kan være god i mange klubber ja, men ikke i vår er jeg redd.
                        For ordens skyld, så hadde det ikke vært meg i mot om jeg måtte spise det i meg...

Comment

Kunne like så godt skrevet Ja, jeg tror på Julenissen

Neida, har personlig ikke så stor tro på at han plutselig skal slå igjennom her etter svært middelmådig spill. Det er vel todelt for meg. Han vil ha en plass på laget som vi formasjonsmessig ikke har per i dag. Han er god som tilbaketrukken spiss/offensiv midtbane. Han kan vel til nød spille indreløper i midtbaneleddet, men syns han ikke er smart nok defensivt til å fylle en slik rolle. I tillegg har vi spillere som er bedre i den rollen.

Det andre er rett og slett psyken hans. Det virker som Vålenga er en for stor klubb for han. Virker som han vil være en stor fisk i en liten dam, istedet for å være en av mange i sjøen. Selvsagt litt synsing fra min side, men det har virket litt sånn at han ikke takler utfordrerrollen.

Dorian Stefan, som selvsagt håper jeg tar grundig feil..
                          *****KREPP ARMY*****
                          DU KREPPER FOR FLERE ENN BARE DEG SJÆL
                          Ein, to, tri Syngepoliti!

Comment

Originally posted by Dorian Stefan View Post
                            Kunne like så godt skrevet Ja, jeg tror på Julenissen..
                            Hva han sa

Håper selvfølgelig at jeg tar feil, jeg også!

Comment

Originally posted by Dorian Stefan View Post
                              Kunne like så godt skrevet Ja, jeg tror på Julenissen

Neida, har personlig ikke så stor tro på at han plutselig skal slå igjennom her etter svært middelmådig spill. Det er vel todelt for meg. Han vil ha en plass på laget som vi formasjonsmessig ikke har per i dag. Han er god som tilbaketrukken spiss/offensiv midtbane. Han kan vel til nød spille indreløper i midtbaneleddet, men syns han ikke er smart nok defensivt til å fylle en slik rolle. I tillegg har vi spillere som er bedre i den rollen.

Det andre er rett og slett psyken hans. Det virker som Vålenga er en for stor klubb for han. Virker som han vil være en stor fisk i en liten dam, istedet for å være en av mange i sjøen. Selvsagt litt synsing fra min side, men det har virket litt sånn at han ikke takler utfordrerrollen.

Dorian Stefan, som selvsagt håper jeg tar grundig feil..
                              Nettopp!
                              Her er jeg så enig man kan bli.
                              Det er så mange spillere fra "omegn" som dessverre ikke takler presset å være i Oslo og Vålenga.
                              "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Working...
                              X