Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Ja, jeg tror på Lars Iver!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Høyre ving?

Lars iver har jo teknikk, og brukbar fart.... (hvis jeg ikke husker helt feil).

Ok, berre har hatt en knall sesong så langt, men de to andre høyre vingene våre har ikke imponert noen enda (Mos og Dawda). LIS er høyrebeint og kan vel bekle den rollen og? bør vel ikke bare kjempe mot Fellah og den offensive midtbanerollen???
    Vål'enga - en gang, hver gang, ALLTID!

Comment

Han HADDE teknikk og fart før han kom til oss.
      Siden dengang har det bare gått nedover, og jeg er redd mye av det skyldes en innstilling som ikke duger.
      ----------------
      Pilsner og slagsmål.
      Ille tilredte agronomer.

Comment

Lis

Det som er viktig er og få LIS og Bojan i form og gi de spillertrenign på A-laget, for dagen vil komme da Fellah og Hæstad får sitt 3 gule kort (de har 2 hver per i dag) i værste tilfelle kan det komme i samme kamp, og da kan det skje slik som det skjedde i går vs Tønsberg, at den svakeste (Singh) blir stående alene med to "ferske". Derfor er det viktig og gi mer spilleltid til LIS og Bojan. Selv menr jeg at Bojan kan i dag ta plassen til singh uten problem, og jeg har tro på LIS

Carlsen har sakt at han ikke vil til enga, pga at vi har en sterk midtbane, at det vil bli vanskelig og spilel seg inn på laget, at det er bedre å være i Aafk og få mye spilletid. Men slik jeg ser det, så ville han tatt plassen til Singh uten problem.
        enga4ever

Comment

LIS er en ubrukelig spiller som aldri skulle vært tatt tilbake, han har NULL å tilføre laget, enten nå eller senere...

En som ikke greier å dominere eller ta tak i mot 2 og 3 div lag har NULL å gjøre i stallen vår etter min mening...
          Lei ut eller selg fyren så fort det lar seg gjøre..

Comment

Originally posted by Toy S View Post
            LIS er en ubrukelig spiller som aldri skulle vært tatt tilbake, han har NULL å tilføre laget, enten nå eller senere...

En som ikke greier å dominere eller ta tak i mot 2 og 3 div lag har NULL å gjøre i stallen vår etter min mening...
            Lei ut eller selg fyren så fort det lar seg gjøre..
            Word.

I tillegg viser han faen ikke innsats engang. Det minste man kan kreve er at folk prøver og blør for drakta

Comment

Skjønner at Til sendte han tilbake, må være irriterende med en talentløs latsabb på treningsfeltet hver dag...

Comment

Så reka ville ha spillere i Ålesund stallen, lei han ut eller selg han til Aalesund, blir aldri noe hit i enga, vært her i over 2 år.. Sorry Lars Iver.. , men du bør finne deg en ny klubb, gutten hadde potensiale en gang, men nå er han helt ute...
                Ære Være Vål`Enga

Comment

Jeg lar meg faktisk provosere av de siste innleggene her, fordi dere skriver så resignert om LIS sin situasjon. Han har vært fulgt av skader og blitt brukt en helt ny og uvant posisjon, og all den selvtilliten han hadde, er blåst bort. Gi han noen flere innhopp så skal dere se at det bedrer seg. Det er jo en GRUNN til at MA setter han på benken og ikke på tribunen, og bruker han når førsteellevern skal hvile seg (som mot Tønsberg), han gjør det tydeligvis bedre og bedre på trening. Om ikke så lenge klarer han å slå igjennom også i match, og det kommer fortere hvis han får støtte fra oss, den 12. mann.

Comment

Det er i motgang man trenger støtten. Så lenge han er en del av Vålerenga skal han få den støtten han trenger. Uansett hvor rævva han måtte være er han en del av VIF og skal ha den støtten. La de andre laga ta seg av hatinga. Og jeg vil tro at han er en spiller som har skuldra alt for høyt, fordi han hører sukkinga og oppgittheten til Klanen de gangene han driter seg ut, noe som igjen gjør at han ikke tør å prøve igjen. Dermed ender han opp som en spiller blotta for både selvtillitt og ferdigheter.

Comment

Originally posted by Eirik87 View Post
                      Jeg lar meg faktisk provosere av de siste innleggene her, fordi dere skriver så resignert om LIS sin situasjon. Han har vært fulgt av skader og blitt brukt en helt ny og uvant posisjon, og all den selvtilliten han hadde, er blåst bort. Gi han noen flere innhopp så skal dere se at det bedrer seg. Det er jo en GRUNN til at MA setter han på benken og ikke på tribunen, og bruker han når førsteellevern skal hvile seg (som mot Tønsberg), han gjør det tydeligvis bedre og bedre på trening. Om ikke så lenge klarer han å slå igjennom også i match, og det kommer fortere hvis han får støtte fra oss, den 12. mann.
                      Må innrømme at jeg har tenkt 'over og ut' for L. I. Strand, sjøl.
                      Men etter å ha lest intervjuet på vpn, så syns jeg han framstår som en kar som fortjener flere sjanser. Anbefaler det intervjuet:

http://www.vpn.no/intervjuer/lars_iv...cupen_og_livet

Kommer også til å tenke på stadig tilbakevendene kritikk av Freddy de seinere åra. MEN Freddy har da stadig svart ved å gjøre bra kamper - og har vært jamt ok i år. Så "ryktene om LIS sin død" kan (også) være betydelig overdrevne... (Men han har nå skarp konkurranse om plassen sin, da. DET skal sies!)

Comment

Hater ikke fyren jeg, og har aldri gjort det heller, men bare konstanterer som trofast tribunesliter for enga i over 30 år nå at han ALDRI kommer til å bli en hit hos oss, uansett om han så trener 200 timer i uka fremover..
                        Sånn er det bare....

(Men han har seff min støtte i de kampene han spiller for oss, det er martin og ikke jeg som tar ut laget, heldigvis ..!)

Comment

Originally posted by Eirik87 View Post
                          Her helt enig med deg, men vi må få være kritiske her inne. På tribunen skal alle ha sin fulle støtte i 90 minutter.
                          Den største feilen en spille i kongeblått kan gjøre på banen er å ikke jobbe 110 %. Måten en spiller som Doffen fremstår er helt fantastisk for en supporter. På dette feltet mener jeg Lars Iver har ekstremt mye å lære. Når du har vært ute med skade og får muligheten i en cupkamp, da forventer jeg 110% innsats, da skal du vise at du vil inn i 11'ern. Det gjorde absolutt ikke Lars Iver i kampen på onsdag, og det er ikke første gangen. Det er ikke noe unnskylding at du ikke spiller på favoritt plassen din. Innsats kan vises uansett.
                          Dette mener jeg er største grunnen til all kritikken mot Lars Iver. Men som sagt, er han på banen skal han støttes. Vi skal aldri falle ned på nivået til Brann og Viking hvor vi piper på egne spillere.

Comment

Originally posted by Toy S View Post
                            Hater ikke fyren jeg, og har aldri gjort det heller, men bare konstanterer som trofast tribunesliter for enga i over 30 år nå at han ALDRI kommer til å bli en hit hos oss, uansett om han så trener 200 timer i uka fremover..
                            Sånn er det bare....

(Men han har seff min støtte i de kampene han spiller for oss, det er martin og ikke jeg som tar ut laget, heldigvis ..!)
                            Neida, skjønner jo at du ikke hater fyren, men det jeg tror han hadde hatt mye lettere for å stå på dersom den jevne klanskalle virkelig hadde heiet ham innpå hver gang han ble byttet inn og gitt applaus for det (kanskje lille) han gjør rett. I LIS har vi faktisk en spiller som holder godt tippeliganivå, fortsatt har mange fotballår foran seg, og prøver å spille seg inn på laget igjen i stedet for å gi opp og be om å bli solgt. Bare dét viser massevis av vilje, i mine øyne. Og som noen har snakka om med Singh, det at det ikke ser ut som det spruter så mye betyr ikke nødvendigvis at han ikke vil.

Dere har jo for eksempel sett hvordan det er med Shelton; han brukte et godt år på å virkelig spille seg inn på laget, og f.eks i xxx-kampen var han VIFs beste. Det ER mulig, ikke gi han opp.

EDIT: Og les gjerne intervjuet her på vpn også, det viser saken litt sett fra hans side.

Comment

LIS har vært i Enga en stund nå. Jeg har intet imot fyren og jeg vet han kan hvis han vil. Han må bare ville så inderlig mye mer en det han viser.

Slår du feilpass el mister ballen på annet forunderlig vis skal det blodjobbes for å rette opp så langt det lar seg gjøre. Jeg vil se gnister ut av øynene hans. Så forbanna forbanna skal du være..

Dette ser jeg ikke i LIS og jeg tar meg den frihet i å tenke tanker som at han er så godt lønnet allikevel at det i seg selv er en sovepute. Vet ikke eksakt kronebeløp men vet han er en av de best betalte i stallen.

Står han på og jobber som bare F så er vi supportere i all hovedsak fornøyd. Ihvertfall kan mye tilgis. Men da det blir "lunting" etter div balltap som beskrevet over er ting ikke greit lenger.

LIS er ikke alene om å gjøre feil, ha dårlige dager mm. Men jeg som supporter forventer mye av en som skal ha som mål å spelle seg inn til fast plass på laget. Faktisk nesten mer en etablerte spillere på laget..

Det bare er slik..
                              BlippBlipp

Comment

Working...
                              X