Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Vi møter Galatasaray

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Vi møter Galatasaray

borte først (dersom vi går videre da)
    in Absinthia

Re: Vi møter Galatasaray

Vi får håpe at vi gjør det ...

Istanbul har jo gått greit før. Men er vel ikke så veldig mye å tenke over før ev. onsdag kveld.
    Beaker

Comment

Ikke umulig det, langt ifra det verste vi kunne fått. På hjemmebane kan vi matche dem, men på bortebane tror jeg det blir en heksegryte av en annen verden.

Kan bli tidenes mulighet dette hvis vi klarer å mobilisere mot Boleslav på onsdag.

Comment

Nå gjelder det å mobilisere på onsdag.

Tribunestøtte kan være avgjørende.

Tenk dere følelsen hvis Vålerenga leder 1-0 etter 1.omgang og klanen skriker kom igjen enga de siste 20 minutta i strekk.

PANG! Rune Lange dunker inn 2-0 i det 89.min

Åååå lykke
        Blårøde brødre

Comment

Galatasaray var seedingmessig det nest beste laget vi kunne møte. Liberec er fra Tsjekkia og ettersom vi møter Mladá Boleslav nå, så kunne vi ikke møtt dem.

Tyrkia er vel også et gyldent reisemål...
          in Absinthia

Comment

Ett kjapt søk på kelkoo viser at en tur/retur til Istanbul, ned den 8. hjem den 10. kommer på ca. 2500,-

Datoen er valgt ettersom det ikke er bestemt om det blir kamp 8. eller 9.
            Enga på topp!

Comment

Det skal bli gøy å reise ned ditt for å se denne kampen. Det er jo bare for gutta å vinne minst 2-0 først mot Mlada.

Håper mange kommer på kampen til onsdag.
              På Engatur aldri sur.

Comment

Aaahh, nå øyner jeg håp i det fjerne, dette er et lag vi faktisk kan slå, et Tyrkisk lag utenfor sesong, det er ikke det samme som midt i sesong. Med tanke på de andre lagene vi kunne møtt synes jeg dette er meget bra, uansett hva seedingen sier.

Men først onsdag....

Tror vi skal greie dette ass, det ene målet var forskjellen på liv eller død, stiller vi med vårt beste lag (noe vi ikke gjorde borte) så er det god sjanse avansement.

Comment

Ja, det var enighet om det på stadion også. På 3-0 så sa var alle enige om at ett mål var nok. 2-0 hjemme er slettes ingen umulighet. Jeg er som alltid, optimist. Dessuten knuser vi den lille rare mannen fra Grenland i morgen. Seier'n er vår. Basta!
                  in Absinthia

Comment

Helt klart muligheter. Borettslaget spilte over evne den første halvtimen, eller i verdensklasse som Derek sa. På Ullevaal er det vi som skal kjøre over dem. Tror nok kampen blir avgjort i andre omgang når Mlada begynner å bli kjørt.

Comment

Nå får vi en god mulighet i 3. runde (igjen), og da irriterer det meg grenseløst at vi rota det til så voldsomt de første 20 i Tsjekkia. MEN vi har en mulighet her fortsatt.

Til alle: Ta med alt av folk på Onsdag, det kan være forskjellen!

Fullt trøkk fra start både på banen og tribunen!

Comment

Jeg håper sykt vi vinner mot Mlada! Galatasaray er mulig å slå! Gærne tyrkere!

Comment

Blir dette en realitet kommer det til å komme MASSE folk på Ullevåll.Bor jo tross alt en del tyrkere i Oslo og omegn(Drammen)

Vi kommer til å få massiv motstand på tribunen.

Men som sagt tidligere......vi MÅ vinne med 2 mål på onsdag
                          Vålenga du er min rellion...det er sant det

Colakongen

Comment

Sitat: Den fre, 28 juli 2006 19:30 skrev Klodrian:

> Blir dette en realitet kommer det til å komme MASSE folk på Ullevåll.Bor jo tross alt en del tyrkere i Oslo og omegn(Drammen)

> Vi kommer til å få massiv motstand på tribunen.

>

> Men som sagt tidligere......vi MÅ vinne med 2 mål på onsdag

Jeg vet ikke akkurat om Galatasary er noen publikumsmagnet. Når vi spilte mot Besiktas i 98 var det 6284 tilskuere tilstede.

Det har vel ikke kommet så mange flere tyrkere hit siden da....

Men uansett, vi er ikke der enda!

Comment

Ta å kom dere videre først =)

Så prater vi om Galatasaray senere.. Dere får endel info av meg siden jeg er representant for ultrAslan imorgen.

Har drevet reklame for klanen på sidene til ultrAslan, masse bilder av flotte tifoene deres osv osv.. Blir artig dette!

Har sendt bl.a et bilde av meg i uA genser og enga skjerf hehe..

Beste tiden å møte oss er nå før sesongstart Nå er vi ikke i form akkurat....

Comment

Working...
                              X