Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

kjøpestopp i vif

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• kjøpestopp i vif

http://www.dagbladet.no/sport/2006/07/28/472447.html

mener det er feil at vi ikke skal handle inn spillere når/hvis vi har muligheten..

rekdal mener troppen er god nok, men troppen er ikke god nok så lenge vi ikke tar gull/cup/gruppespill i cl..

andre meninger?

Re: kjøpestopp i vif

Enig...

...Har vi foreksempel plutselig fått en god venstrekant...

...Har midtbanen, forsvaret og spissene våre overbevist så mye at laget er godt nok?...

...Hva er godt nok?

Man må delta for å vinne

Comment

Som jeg forstår det så er det ikke bare Rekdal som har bestemt dette.

Comment

det er forskjell på "må handle inn spillere" eller "kan handle inn spillere".

vi må ikke ha inn noen nye spillere etter hans mening, og så er det vel at man ikke trenger å haste seg for å kjøpe som vi har gjort tidligere.

dette sier bare at hvis de skal handle inn en spiller, så blir det hvis de kommer over en som ikke er for dyr og som går rett inn i stallen.

og så er det ikke sånn at vi har 15 mill for å bruke på en spiller heller. ihvertfall så tror jeg ikke styret er så veldig positiv til "martin andresen" kjøp.

så egentlig så sier denne artikkelen ingenting, utenom at Rekdal synes laget vårt blir bedre og bedre nå som skadene blir mindre.

Comment

Er ikke lett å bli klok på Enga-ledelsens vurderinger rundt eventuelle forsterkninger for tiden. Tidligere i år ble det hevdet at stallen ar for tynn og at vi måtte forsterke med flere spillere. Nå er plutselig stallen alt for stor og vi må slanke. Venstrekanten det hastet så fryktelig med før seriestart og som vi til og med skulle leie inn kom aldri og nå har vi visst heller ikke behov for ny venstrekant lenger heller.

Forstår selvsagt at dette har en sammenheng med at skadesituasjonen i klubben har forandret seg, men vi har jo ikke hatt noen venstrekanter ute med skade.

Noe av dette kan selvsagt også være spill for galleriet. Alle uttalelser om slanking av stallen og kjøpestopp stemmer dårlig overens med alle ryktene vi har blitt servert om store kjøp og det vi leste i dagboka forleden.

Når det er sagt synes jeg det er fornuftig av klubben å begrense antall kjøp framover. Det har blitt gjort mange utskiftninger i klubben siden Rekdal tok over og han har vel snart formet laget etter sin stil. Stemmer det at Melkadze og Mabizela er sendt hjem er det positivt, selv om jeg fortsatt mener at vi ikke har sett halvparten av OJs potensiale enda. Håper klubben nå fortsetter med å leie ut noen av de unggutta som ikke får spille regelmessig for førstelaget. Send El-Gharbi, Fellah og Roberts til M/S ut sesongen.

Comment

Har stort sett sittet og blitt vant med tanken om at stallen blir som den er, så noen overaskelse er det vel ikke. Skulle gjerne hatt litt ferskt blod, men jeg har absolutt trua på at laget vårt nå, faktisk kan gjøre det veldig bra utover..

Comment

Vi skulle holde oss i toppen av norsk fotball, hvor står vi nå?

Scandinavia skulle vi også være et av de beste lagene, hvor står vi nå?

Vi skulle komme oss videre i CL, hvor står vi nå?

Så skulle vi vinne cupen, der har vi fortsatt mulighet.

Stallen er bred nok og god nok blir det sagt, men i dag som i fjord så bekrefter rekdal at vi ikke er gode nok. Har vi da en god nok stall??

Trenern klager flere ganger over enekltspillere som fortsetter å få tillitt, har vi da en god nok stall?

Treneren går ut å klager på tett kamp program og slitene spillere, har vi da en bred nok stall??

Er endel spørsmål her jeg ikke blir klok på.

Med vennlig hilsen

Rovel

"Dø for Enga"

Comment

Nå sier Reka at vi må kjøpe ett helt nytt lag! Jeg skjønner ingen ting av det de holder på med oppe på Valle. Prøver han bare å berolige oss supportere, mens han egentlig har fått beskjed om at det ikke er en krone og kjøpe for, evt. at det bare er småpenger til innkjøp? Med andre ord; Reka vet at han ikke klarer å forsterke laget med ressursene som er disponible. Resultatet blir at det ikke blir kjøpt en jævla spiller før krisen er så stor at det blir foretatt nye kriseløsninger/bomkjøp.

Vi sparer oss til fant. Vi er i fritt fall både resultatmessig og som klubb...

Comment

Working...
                X