Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

2010 - sliternes sesong

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 2010 - sliternes sesong

Gjennom mye av denne sesongen har jeg sittet med en følelse som ble forsterket etter gårsdagens kamp mot Ålesund. VIFs unge garde har blitt viet mye oppmerksomhet, og jeg syns som alle andre at det er superkult at Nouri, Singh, Fellah, Strandberg (og i og for seg Nordvik) ser ut til å fortsette den gode utviklingen de hadde i fjor. Disse kommer utvilsomt til å utgjøre stammen i laget i lang tid fremover, med mindre MA og TH får et akutt anfall av selgesyke.

Men det som gleder meg enda mer er at noen av våre trofaste slitere har fått en skikkelig "revival" i år. Jeg tenker selvsagt på lojale lagspillere som Berre, Freddy og Muri. Disse har i lang tid for meg fremstått som gullstandarden på hvordan vi ønsker våre spillere, lojale og hardtarbeidende i både motgang og medgang. Disse har nå i kamp etter kamp fremstått som svært solide spillere, og høster til og med godord her på forumet, om enn noe balansert av "konstruktiv" kritikk. Jeg må si jeg spesielt unner Muri den relative suksessen han har nå. vel har han gjort mye rart i enkeltkamper opp gjennom årene, men han har også blitt litt hakkekylling i motgangen vi har opplevd tidligere.

Så til Muri, Berre og Freddy: Takk for en fantastisk sesong hittil, og en enda bedre sesong fremover! Og gratulerer med gårsdagen og dagen!

Jeg er veldig enig. Synes egentlig Muri har vært god defensivt lenge, men i år er han flinker med ballen og viser at han kan slå passninger også. Han har hatt en meget bra utvikling.

Berre har jeg alltid likt og nå ser han bedre ut enn noen gang.

Comment

Av disse synes jeg Muri er den som har fått mest ufortjent kritikk tidligere

Freddy er på det jevne men presterer dog sånn noenlunde år etter år og skal ha kred for det

Berre derimot har funnet igjen godformen fra noen sesonger siden og har gjort høyrekanten til sin plass og gir jo yngre backer med vesentlig mere tempo i beina store problemer, skulle bare ønske han hadde hatt en litt bedre innlegsfot for han kommer seg ofte til gode innleggsposisjoner og har et godt overblikk
      "A man is only as old as the woman he feels"

--Groucho Marx--

Comment

Working...
      X