Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

FK Tønsberg - Vålerenga 3-2,

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• FK Tønsberg - Vålerenga 3-2,

Reaksjoner her!

-jørn-
    (*´ェ`*)

Originally posted by loco View Post
    Reaksjoner her!

-jørn-
    blæh.

faen.

hore.

Comment

Jaja, kanskje at vi unnslapp cupkamper med medfølgende skader og en skuffende exit i semi så drar vi i land serien ?

Comment

Det er ikke funnet opp ord som beskriver det gutta gjør i dag.
        En By - Ett Lag

Comment

Samma faen om brann ryker ut! Hvem faen bryr seg om det pakket??
          Dette er uansett hvordan du vrir og vender på det SKAM!
          Uansett om den straffa var tvilsom eller ikke skal ikke dette skje.. De spiller i samma divisjon som andrelaget vårt!!

Noen bør virkelig få smekk for denne

Comment

Tønsberg oppdaga at vi ikke er trygge nok defensivt til å takle massivt press. Selv om mye sikkert kan skyldes joggende engaspillere, klarer jeg ikke fri meg fra tanken på at de gjorde mer eller mindre det samme som godset, og pressa oss ut av stilen.

Da de leda 3-0 fortsatte de å presse, for det funker bedre som forsvar mot oss. Håper ikke motstandere i TL skjønner dette, for da er vi fucked.
            Det viktigste er å delta, men det morsomste er å vinne.

ACAB - Allways Carry A Bible

Comment

Dette viser jo bare hvor dårlige våre nest beste er.
              Lars Iver var så dårlig og bortgjemt at jeg ikke så han før det sto igjen 10 minutter av kampen.
              Sæternes hadde jeg håpa skulle vise at han er verdig en startplass, men han falt tvers igjennom gitt.
              Jeg så ikke første omgang, men utifra det jeg så i andre, er det vel kun Fellah og Moa som får godkjent?
              "I would not live forever!, because we should not live forever, because if we were supposed to live forever, then we would live forever, but we cannot live forever, which is why I would not live forever,"

Miss Alabama in the 1994 Miss USA contest.

Comment

Sikkert undervurdering og at vi mangler 6-7 fra startoppstilling i serien,men...

Skandalen er et faktum
                Cupen er for bønder
                Avgå alle!
                Ikke kveldsmat til noen
                Trekk i lønn.
                Vålerenga er Vålerenga.
                Svikter aldri deg

Sånn:

3 POENG MOT TROMSØ PÅ SØNDAG KREVES!
                EVIG VIF

Comment

Originally posted by j_robber View Post
                  Noen bør virkelig få smekk for denne
                  Gi dem en sjanse til å gjøre opp for seg mot tromsø, en seier der og dette er glemt for min del.

Comment

Da er det boikott resten av sesongen. Sorry, men dette her blir for dumt.. Takk og lov Atlético Madrid spiller cupfinale i kveld - så jeg har NOE å glede meg over.

Comment

Flaut.

Den eneste trøsten er at Fyllingen tok Brann, da blir det iallefall ikke ensidig fokus på kun oss i sporten...

Jaja... som noen sa - nå kan vi iallefall ha fullt fokus på serien, og forhåpentligvis trekke lærdom av dette.

Comment

Originally posted by Carez View Post
                        Da er det boikott resten av sesongen. Sorry, men dette her blir for dumt.. Takk og lov Atlético Madrid spiller cupfinale i kveld - så jeg har NOE å glede meg over.
                        Mer patetisk enn guttas "innsats" i dag..
                        *****KREPP ARMY*****
                        DU KREPPER FOR FLERE ENN BARE DEG SJÆL
                        Ein, to, tri Syngepoliti!

Comment

Originally posted by Erlink View Post
                          Tønsberg oppdaga at vi ikke er trygge nok defensivt til å takle massivt press. Selv om mye sikkert kan skyldes joggende engaspillere, klarer jeg ikke fri meg fra tanken på at de gjorde mer eller mindre det samme som godset, og pressa oss ut av stilen.

Da de leda 3-0 fortsatte de å presse, for det funker bedre som forsvar mot oss. Håper ikke motstandere i TL skjønner dette, for da er vi fucked.
                          Her gjelder vel samme prinsipp som når det gjelder TIFO-ideer.. Ikke post sånt på forumet, da blir det jo avslørt!!
                          IKAROS

Comment

Erre mulig? Fy faen så pinlig. Har ikke ord! Hva skjedde? Hvorfor går alltid cupen til helvette når serien går bra/ok?

Comment

Ikke kall meg patetisk i kveld... Det som er patetisk er at Vålerenga ikke klarer bedre - med nærmest toppa mannskap en hel omgang. Moa, Sæternes, Fellah, Singh, Nouri, Dos.. Med bare de og Lars i mål burde slått lille patetiske tønsberg..

Comment

Working...
                              X