Kunngjøringer

Collapse
No announcement yet.

Trond Sollied

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Trond Sollied

Trond Sollied kunne tenke seg å trene tre lag i Norge.
    Det er Enga,Brann eller Rbk.

Trond Sollied er ledig på markedet og utelukker ikke at han kan bli Brann-trener.

- Det kom brått på, men Brann er en av de tre klubbene jeg kunne tenke meg å trene i Norge, ved siden av Rosenborg og Vålerenga, sier Trond Sollied til Bergensavisen.

http://www.vg.no/sport/fotball/norsk...artid=10007111

Ok.

(fylle på med ti tegn)

Hva med å lage en "enga i media" tråd istedet?
    IKAROS

Comment

Originally posted by Salabim View Post
      Trond Sollied kunne tenke seg å trene tre lag i Norge.
      Det er Enga,Brann eller Rbk.

Trond Sollied er ledig på markedet og utelukker ikke at han kan bli Brann-trener.

- Det kom brått på, men Brann er en av de tre klubbene jeg kunne tenke meg å trene i Norge, ved siden av Rosenborg og Vålerenga, sier Trond Sollied til Bergensavisen.

http://www.vg.no/sport/fotball/norsk...artid=10007111
      Han trente vel Heerenveen en gang i tiden, der bruker de vel samme spillestil som oss (flytte fram en stopper.)

Hadde vært fantastisk med han og Martin Andresen.

Comment

Originally posted by enga14 View Post

Hadde vært fantastisk med han og Martin Andresen.
        ja og Eggen og Hareide...Og Rekdal også! kunne jo aldri tapt en kamp med Sollied, Andresen, Eggen, Hareide og Rekdal på benken!
        Ikaros Oslo

Comment

Bra miks av forskjellige filosofier om ikke annet da

Comment

Originally posted by superman View Post
            Hva med å lage en "enga i media" tråd istedet?
            Vel, en slik tråd ville blitt ubeskrivelig lang og uoversiktlig veldig for all den tid dette er et debattforum og folk antas å ville kommentere.

Ergo er nok en tråd pr. tema den beste løsninga
            Nesrene @ Twitter

I'm an occational drinker, the kind of guy who goes out for a beer and wakes up in Singapore with a full beard.

Comment

God idé å hente Sollied til Brann, da får Eirik Bakke den perfekte makker å henge på byen med. Men enda bedre hadde det vært om Brann engasjerte Bakke i en trippelrolle som spillende trener og sportssjef. Han bestemmer jo det sportslige i klubben uansett, så hvorfor ikke?
              DIXI

Comment

Working...
              X